danieldeni20 Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Witam. Co Niemce kombinują z przekręcaniem tego co kiedyś było proste? ostatnio patrzę i jest wiele modeli np 320i a w opisie 2.8i .. pierwsze co mnie zdziwiło , że 2.0 i 245KM seria? No i wyczytałem dlaczego tyle kuników tam :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 proste juz niema tej kadry osob co to wszystko tworzyli kiedys, projektanci sie zmienili i robia coraz to gorsze gowno, tera jak patrze co to za modele BMW wypuszcza to jakis totalny wstyd dla marki(np i3 i podobne scierwa) w porownaniu co bylo kilkadziesiat lat temu, rozumiem zdobywanie klientow itd ale tradycja powinna byc moim zdaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 (edytowane) proste juz niema tej kadry osob co to wszystko tworzyli kiedys, projektanci sie zmienili i robia coraz to gorsze gowno, tera jak patrze co to za modele BMW wypuszcza to jakis totalny wstyd dla marki(np i3 i podobne scierwa) w porownaniu co bylo kilkadziesiat lat temu, rozumiem zdobywanie klientow itd ale tradycja powinna byc moim zdaniem Się podpisuje pod tym oboma rękoma. Ja rozumiem nowe modele hybrydowe jak i8 bo takie czasy ale podstawa BMW na którym zbudowano markę powinna zobowiazywać. Do tego wariacje na temat M3 które nota bene jest juz M4 lolol No i to wspomniane 320i. Widziałem ten silniczek rozebrany. 4 gary, 2,8l i turbina. Blok wyglądał prawie identycznie jak od M40 Po co to Turbo? Pali tyle samo a brzmi jak każde inne auto na drodze..... No i na koniec BMW van (Active tourer) który wygląda identycznie jak kia sportage.....No i napęd na przód..... P.S. Dobrze ze mam jeszcze E30 Update: Tak mi się jeszcze przypomniało bo widziałem w Automaniaku test od 0 do 70km/h. i3 vs. M4 Coupe i3 objeżdża M4 lolol Edytowane 28 Lipca 2014 przez Lijo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Ale o czym wy koledzy piszecie? Przecież już od e36 pojemność nie miała nic wspólnego z oznaczeniem modelu. Przykładowo e36 323i - silnik 2,5l pojemności... e39 540i - silnik 4,4 lub 4,6 a nawet chyba 4,8l pojemności. e46 318i - silnik 2l pojemności. e46 320i - silnik M54B22 2,2l pojemności. itd. itp. Nie wspominając diesli np.: e39 525d 530d CR to te same silniki tylko wtryski i turbo inne 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Ale o czym wy koledzy piszecie? Przecież już od e36 pojemność nie miała nic wspólnego z oznaczeniem modelu. Przykładowo e36 323i - silnik 2,5l pojemności... e39 540i - silnik 4,4 lub 4,6 a nawet chyba 4,8l pojemności. e46 318i - silnik 2l pojemności. e46 320i - silnik M54B22 2,2l pojemności. itd. itp. Nie wspominając diesli np.: e39 525d 530d CR to te same silniki tylko wtryski i turbo inne Dobrze prawi, polać mu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Nie wspominając diesli np.: e39 525d 530d CR to te same silniki tylko wtryski i turbo inne No tak tylko, że te diesle miały różne pojemności i oznaczenia były adekwantne do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 5oul ma rację przecież nawet pierwsze silniki M57 powinny mieć oznaczenie bardziej 2.9 niż 3.0 b o miały 2928cm3 a teraz się wszyscy zorientowali, że coś nie halo?? 740, 750?? przecież tam też się później pojemności nie zgadzały, więc nie rozumiem o co chodzi. W dieslach już od prawie 10 lat jest oznaczenie np. 118D, 120D i 123D i wszyscy wiemy o co chodzi. Lepiej tak jak w VW wszystko miało oznaczenie TDI i domyśl się ile ma naprawdę mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 (edytowane) No tak tylko, że te diesle miały różne pojemności i oznaczenia były adekwantne do tego. racja, chodziło mi o silnik M57T2D25 który na samochodzie ma oznaczenie 25d a fizycznie ma 2993cm3. Edytowane 29 Lipca 2014 przez 5oul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 5oul ma rację przecież nawet pierwsze silniki M57 powinny mieć oznaczenie bardziej 2.9 niż 3.0 b o miały 2928cm3 a teraz się wszyscy zorientowali, że coś nie halo?? 740, 750?? przecież tam też się później pojemności nie zgadzały, więc nie rozumiem o co chodzi.W dieslach już od prawie 10 lat jest oznaczenie np. 118D, 120D i 123D i wszyscy wiemy o co chodzi. Lepiej tak jak w VW wszystko miało oznaczenie TDI i domyśl się ile ma naprawdę mocy Oj ale w TDI można było rozszyfrować moc różniły się kolorami literek. Raz tylko I było czerwone, innym razem DI itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maris Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 a teraz 525d,530d,535d,550d to ta sama pojemność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Ale to chyba jest na odwrót 328i to 2.0 turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maris Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 no tak 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Oj ale w TDI można było rozszyfrować moc różniły się kolorami literek. Raz tylko I było czerwone, innym razem DI itd no też nie do końca bo znajomy ma passata jeden ma 101km a drugi 131 i oba mają czerwone DI więc też nie wiesz widząc takie coś z czym masz do czynienia a tutaj jak ktoś jest w temacie to odrazu wie ile koni pod maską drzemie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 a teraz 525d,530d,535d,550d to ta sama pojemność Maris poprawkę wprowadzam bo od 2011 525D ma 1995 cm3 ogólnie jest jak jest i my tego nie zmienimy, a nie tylko BMW wprowadziło wśród użytkowników drobny chaos z oznaczeniami bo to samo jest w Mercedesie np E350CD też ma 3.0 pojemności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maris Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 dokładnie tak Pakos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 no też nie do końca bo znajomy ma passata jeden ma 101km a drugi 131 i oba mają czerwone DI więc też nie wiesz widząc takie coś z czym masz do czynienia a tutaj jak ktoś jest w temacie to odrazu wie ile koni pod maską drzemie Bo czerwone DI to oznaczenie silnika z pompowtryskami i turbiną ze zmienną geometrią, a samo I to na pompie i zmienna geometria . A cale srebrne TDi to silnik z pompą i zwykła turbina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 No tak ale z tych znaczków tdi mocy silnika się nie dowiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 No tak ale z tych znaczków tdi mocy silnika się nie dowiesz No nie, a tym bardziej że nietrudno znaleźć Passata czy golfa z przemalowanym znaczkiem, bądź zmienionym, także nie każde czerwone DI oznacza ze silnik ma pompowtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Chłopaki, jeszcze chwile i na forum VAG'a was przeniosę za OT na forum BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 tak mowicie o tym ze oznaczenia modelu juz wogole nie pasuja do pojemnosci silnika ale to nie chodzi o to, kiedys jak mialo sie model np 328i to oznaczalo to mocna R6 sprzet naprawde wytrzymaly piekne brzmienie a teraz??? wlasnie jakies 2.0 z dwoma turbinami ok moze to sie cos tam odpycha ale to juz nie to... i to wlasnie najbardziej boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 ale to juz nie to... i to wlasnie najbardziej boli Dokładnie takie same mam odczucia. Silniki niedługo będą miały pojemność jak w 126p z trzeba turbinami gdzie łączna ich pojemność będzie większa niż silnika. I żeby było ciekawiej zamiast z wydechu to z głośników w samochodzie będzie słychać jakby się miało przynajmniej 7.0l V8 pod maską... do czego ten świat zmierza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 tak mowicie o tym ze oznaczenia modelu juz wogole nie pasuja do pojemnosci silnika ale to nie chodzi o to, kiedys jak mialo sie model np 328i to oznaczalo to mocna R6 sprzet naprawde wytrzymaly piekne brzmienie a teraz??? wlasnie jakies 2.0 z dwoma turbinami ok moze to sie cos tam odpycha ale to juz nie to... i to wlasnie najbardziej boli Na pojedynczej turbinie, takie małe sprostowanie ;p mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/naped-i-skrzynia-biegow/316553,TwinPower-Turbo-a-TwinTurbo-roznice.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 I żeby było ciekawiej zamiast z wydechu to z głośników w samochodzie będzie słychać jakby się miało przynajmniej 7.0l V8 pod maską... do czego ten świat zmierza? to się już dzieje ...np. w audi:bag: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 to się już dzieje ...np. w audi:bag: Nie ma to jak rasowy dźwięk v8 z... Głośników a pod maską r4 turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 jeszcze żeby było r4... a czasem jest tak że masz 3 garki i co wtedy? ...np. w audi niestety w BMW również... np. nowa M5... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.