Shaft Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Witam ostatnio borykam się z problemem, że przygasło mi podświetlenie zegarów jak i otwierania szyb oraz diod które oświetlają skrzynie biegów ( te koło centralnej lampki). Natomiast te od radia w ogóle się nie świecą co to może być ?? dodam że alternator ma może z 1 miesiąc od nowości a i jeszcze zauważyłem że przy szybkiej jeździe czyli tak od 180 km/h w górę zaczyna mi lekko świecić kontrolka akumulatora tak jak by nie było ładowania gdy zwolnię powoli przygasa aż zejde do 160 i gaśnie całkowicie, dodam też że jeśli jadę na długich światłach to jeszcze mocniej się zapala, w necie czytałem że to może być regulator napięcia czy ktoś miał taki problem kiedyś ?? p.s gdy włączam światła to podświetlenie klimatronika świeci mocniej ! ;(bmw_0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Miernik w garść i musisz pomierzyć napięcie na aku, a jak nie umiesz albo nie nie masz miernika (za 20 zeta w większości hipermarketów kupisz) no to do kogoś kto się zna bo to ewidentnie coś z altkiem lub z samym regulatorem napięcia. Bez włączonych świateł i innych dużych pożeraczy prądu na aku musi być przy włączonym silniku 14,3 - 14,4V, przy pełnym obciążeniu może max spaść do 14,0V. Zakładam że przy włączonym silniku i pełnym obciążeniu spada Ci napięcie do np. ok 12V. Ale bez pomiarów to jak wróżenie z fusów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Alternator kupiłeś bez nowego regulatora napięcia...Przełożyłeś stary ? jeśli tak to może być jak najbardziej przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Jak wyżej, drugi alternator nie oznacza lepszy. Jak wyżej koledzy zasugerowali, miernik wszystko powinien załatwić. Włącz wszystko elektryczne w aucie i na biegu jałowym sprawdź ładowanie. Nie powinno wynosić niżej jak 13,9-ale takie to już tylko na pograniczu żywotności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 2X u mnie na wszystkim włączonym co możliwe pokazuje 14,1-14,3 a robiłem całego altka razem z nowym regulatorem napięcia,komutatorem i łożyskami. Jakbyś jechał w moje strony to mam altka ori z silnika m52 razem z regulatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrzewoRMT Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 (edytowane) Test nr 8 lub 9 pokazuje napięcie aku. Wiec jeżeli napięcie jest niższe niż 13,9 to alternator do wymiany? Edytowane 3 Sierpnia 2014 przez DrzewoRMT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Jeśli ładowanie jest poniżej 14V słyszałem,że aku będzie nie doładowany i szybciej go trafi... Nie wież do końca w testy tylko miernikiem sprawdź jaki prąd jest na klemach przy aku. Sprawdź bez włączania odbiorników a potem włącz wszystko co bierze prąd.Długie,krótkie,awaryjne,grzanie szyb,foteli jak masz,radio i zobaczy ile wyjdzie. Powinno spaść tylko po przecinku czyli jak bez odbiorników masz 14,3 to może spaść 14,0-14,2 to będzie ok. U mnie jest 14,4 spada do 14,2-14,3 jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.