RadziuMlawa Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Witam pochodzę z Mławy i niestety nie ma,tutaj w pobliżu dobrego zakładu mechanicznego ani Mechanika.Wczoraj wymieniłem chłodnicę wody,ponieważ już od dłuższego czasu ciekła.Jest problem z odpowietrzeniem auta,po zalaniu płynu do zbiorniczka wyrównawczego około 1.5/2l a z chłodnicy spuszczone z 4,5 l odpalam auto i płynu ze zbiorniczka nie ubywa a powinno,żeby dolewać cały czas.Chłodniczka spalin robi się bardzo gorąca a w termostacie EGR brak płynu..dla czego tak się dzieje? dodam przegazowałem auto do 2tys obr i to samo płynu nie ubywa.Dodam,że układ w zbiorniczku został napełniony do momentu,aż wskaznik wyszedł do samej góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Czesc, najpierw to powinienes odwiedzic odpowiedni dzial jesli to twoj pierwszy post. A jesli chodzi o twoj problem to sproboj slapac za przewody wodne i nimi podpompowac, a odpowietrznik odkrecales jak dolewales tego plynu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Czesc, najpierw to powinienes odwiedzic odpowiedni dzial jesli to twoj pierwszy post. A jesli chodzi o twoj problem to sproboj slapac za przewody wodne i nimi podpompowac, a odpowietrznik odkrecales jak dolewales tego plynu? A mnie się wydaje, że powinien założyć galerię, bo mam pewne podejrzenia. A wracając do tematu to poczytaj to: BMW-klub.pl ? Zobacz temat - Odpowietrzanie ukladu chlodzenia 320D - M47 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziuMlawa Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 W odpowiednim dziale się przywitałem.Galerię założę w tygodniu jak autko wypucuje.Teraz mam roboty w polu(ogórki) co dzień dla tego jeżdżę autem zastępczym''oplem astrą kombi'' jako auto robocze Odnośnie mojego pytania,tak odpowietrzniki były odkręcone podczas zalewania i nic z nich nie wypłyneło,jak i wąż od chłodnicy był uciskany x razy.Po odpaleniu auta płyn stoi a nie opada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 skoro nie wyplynelo tzn ze dalej jest powietrze w ukladzie najlepiej na zgaszonym odkrecic odpowietrznik i lac tego plynu az bedzie wylewac sie odpowietrznikiem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziuMlawa Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Znalazłem chwile czasu dzisiaj dla mojej bmw,odkręciłem odpowietrzniki i korek wlewu,ustawiłem temp 32 i odpaliłem furkę,przegazowałem 4 razy do 3tys obr i płyn dalej nie schodzi tylko stoi.. tomek325e46 płynu w zbiorniczku ma byc tyle,aż wskażnik wyskoczy do samej góry? czy trzeba lać tyle aż płyn będzie się podnosil do brzegu wlewu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 W odpowiednim dziale się przywitałem. To w którym dziale się przywitałeś? konkretnie podaj link bo ja średnio ogarniam internet i nie mogę znaleźć tego twojego przywitania.Po za konkursem... spuściłeś 4,5l "glikolu" i wlałeś 2,5l - i odpaliłeś i przegazowałeś samochód... BRAWA! Polecam lekturę książki "Sam naprawiam E46". Koszt ~35zł, brak głupich pytań na forum - bezcenne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziuMlawa Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 w takim razie mam lać tam tyle płynu aż wyleje się przez odpowietrznik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 tak dokladnie tak lej az sie pojawi w odpowietrzniku nie zwracaj uwagi ze jest ponad stan w zbiorniku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziuMlawa Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Spróbuje tak jak mówisz.. co dziwniejsze,dolny wąż od termostatu robi się goracy natomiast górny letni a przelewu nie ma w zbiorniczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Może przy okazji uda Ci się wyrównać reflektory? Może to właśnie przez zbiorniczek wyrównawczy masz je krzywo? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.