Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


e36 m50b25 falujei strzela w kolektory ssące


szafarzszafarz

Rekomendowane odpowiedzi

Mam bmw e36 z silnikiem m50b25, czysta benzyna, samochód rok, jak go kupiłem na zimnym silnku było ok ale jak się zagrzała silnik zaczynał falować ale nie zwracałem zbytnio na to uwagi. Z czasem zaczęło się dziać coraz gorzej obraty coraz bardziej falowały, ciągle na ciepłym, natomiast po odpaleniu na zimnym silnikue jest wszystko ok. postanowiłem to naprawić.

Zacznijmy od objawów co się dzieje. Faluje od 0 do 1 tys obrotów aż ją przydusza, jak dodam gazu to strzela w kolektor ssący ale nie zawsze.

Pojechałem na komputer i pokazało błędy:

- czujnik położenia wałka rozrządu

-przepływomierz

wymieniłem obie rzeczy i dalej jest to samo, zdjąłem kolektor i wymieniłem wszystkie czujniki jakie tylko były pod kolektorem na napewno dobre i dalej nic. Sprawdziłem ustawienie rozrządu i jest wszysko ok, silnik bez wanosa. Podmieniałem całą wiżke silnikową razem z kompem i nic, w starej wiąsce były stopione kable od czujnika wałka rozrządu, no i jak podmieniłem na tą nową wiązke to dalej to samo.

Już mam tego dość nie wiem co jest nie tak i mechanicy u których byłem też rozkładają ręce

proszę was o pomoc co to moze być

Bardzo mi zależy żeby to naprawić

Z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdz swiece!!

Identyczny przypadek mialem w Passacie 1.8T.

Wszyscy mechanicy kombinowali kombinowali i dalej to samo! Pelno kasy wyrzucone w bloto!!

Z ciekawosci wymienilem swiece i jak reka odjal!

Pozdrawiam!

Sprawdz jeszcze czy nie masz wypadania zaplony na jakiejs cewce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja odpalala ciezko bo ciezko nawet na jednym czujniku ale byla mega slaba chodzila rowno bez szarpniec, przeplywke jak masz zdechnieta to bd go przelewal ale powinien normalnie chodzic , popsikaj po kolektorze dezodorantem albo samostartem i zobacz czy nie wchodzi na wyzsze obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz możliwość podmień cewki i nie zawadzi jak wyżej kolega wspomniał wymienić świece. Posprawdzaj wężyki dolotowe, szczególnie na pęknięcia narażony jest ten od odmy.Skoro auto nie ma LPG i powymieniałeś niemal całą elektronikę,sprawdziłeś zapłon to nie widzę tu innej możliwości. A podpinałeś już po wymianie tych elementów, by sprawdzić i wykasować błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...