danieldeni20 Opublikowano 12 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Witam .. Zabrałem się za wymianę tarcz i klocków w e46 tył i mam problem .. podciągałem ręczny przy tarczach i okazało się , że wypadła mi śrubka na imbus ze sprężyną którą się wciska i przekręca żeby żabki ją złapały .. Co zrobić gdy gniazdo gdzie ona się powinna trzymać jest od korozji tak duże , że jej nie zamocuję? Nie mam spawarki tak to bym coś dospawał do niej ..Można założyć tarczo bęben bez tego? tylko pewnie trochę będzie tarło o tarczę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 12 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 sproboj sklepac ta kancowke co masz na zdjeciu by byly szersze te zabki i moze zlapie wtedy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 sproboj sklepac ta kancowke co masz na zdjeciu by byly szersze te zabki i moze zlapie wtedy Tak się nie da .. Zrobiłem jedną stronę tak : dałem podkładkę z otworem 6mm średnicą 15mm przeciąłem ją i jakoś udało mi się wsadzić i przekręcić po czym ją sklepałem w miejscu złączenia .. w drugim kole to blokada była już wypadnięta i ciężej będzie mi tam dać podkładkę ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 12 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Ja w swojej byłej e36 miałem ten sam peoblem, wyciełem prostokątne blaszki, zroviłem w nich odpowiednie otwory na zabezpieczenia i przynitowałem je do osłony Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 13 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Ja proponuję kupić zestaw naprawczy, czyli tą sprężynkę z tym gwoździkiem(20zł) oraz osłonę tarczy hamulcowej (70zł w aso). Raz to juz zamontowałem na zardzewiałe gniazdo, dźwięk mielącego się hamulca ręcznego do najmilszych nie należy i potrafi spotęgować koszty, np jak Ci zmieli rozpierak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 13 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 nie wiem jak w e46 ale w e36 żeby wymienić osłone trzeba wyjąć piaste, czyli dochodzi koszt nowych łożysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 nie wiem jak w e46 ale w e36 żeby wymienić osłone trzeba wyjąć piaste, czyli dochodzi koszt nowych łożysk Jęśli tak to wolę tam gwoździa zaspawać ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Generalnie to już zrobiłem na patencie z Podkładką 15mm otwór 5 mm ;] i jak się okazało to kiedyś mi coś strzeliło w lewym kole przy ręcznym .. to była blokada dolnej szczęki .. zrobiłem tak z 5 tyś km ...zdjąć tarczę było ciężko . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 13 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 nie wiem jak w e46 ale w e36 żeby wymienić osłone trzeba wyjąć piaste, czyli dochodzi koszt nowych łożysk Lub przeciąć osłonę na pół w odpowiednim miejscu i tak założyć bez zdejmowania piasty. Można smarknąć spawarką na przecięciu, można tak zostawić, warto cięcie zabezpieczyć przed korozją. Dużo ludzi tak jeździ, ja od roku i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Lub przeciąć osłonę na pół w odpowiednim miejscu i tak założyć bez zdejmowania piasty. Można smarknąć spawarką na przecięciu, można tak zostawić, warto cięcie zabezpieczyć przed korozją. Dużo ludzi tak jeździ, ja od roku i jest ok. Ten patent jest beznadziejny .. Niemcy tu dali ciała bo przecież wiadomym jest , że ta blacha skoroduje z czasem ...Czyli w E46 trzeba piastę wyjmować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 13 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Prędzej ci znowu gniazdo na te szpilki zardzewieje niz miejsce cięcia, warunek jest jeden dobra farba do metalu typu hameride lub podobna, a jeszcze można nawet cynkiem psiknąć przed farbą i za 10 lat jedyny element bez rdzy w twoim aucie to będzie ta osłona. Uwierz mi kupiłem w aso BMW na bmwstore.pl te osłony i przyszły kiepsko pomalowane, musiałem poprawić farbą, z puszki ;D To jest najprostszy i najtańszy sposób wymiany osłon w tego rodzaju tylnik hantlu inna opcja do zdjęcie piast, bez tego się nie obejdzie. Niemcy tu dali ciała bo przecież wiadomym jest , że ta blacha skoroduje z czasem Potwierdzam ręczny tego typu jest uporczywy strasznie, a prowizoryczne patenty mogą skończyć się jak u mnie wcześniej czyli 5 km do warsztatu z chrupiącym tylnym kołem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Prędzej ci znowu gniazdo na te szpilki zardzewieje niz miejsce cięcia, warunek jest jeden dobra farba do metalu typu hameride lub podobna, a jeszcze można nawet cynkiem psiknąć przed farbą i za 10 lat jedyny element bez rdzy w twoim aucie to będzie ta osłona.Uwierz mi kupiłem w aso BMW na bmwstore.pl te osłony i przyszły kiepsko pomalowane, musiałem poprawić farbą, z puszki ;D To jest najprostszy i najtańszy sposób wymiany osłon w tego rodzaju tylnik hantlu inna opcja do zdjęcie piast, bez tego się nie obejdzie. Potwierdzam ręczny tego typu jest uporczywy strasznie, a prowizoryczne patenty mogą skończyć się jak u mnie wcześniej czyli 5 km do warsztatu z chrupiącym tylnym kołem Ja zrobiłem 5 tyś km z urwanym mocowaniem dolnej ... wymiana tej blachy w sposób jaki podajesz nie taka łatwa bo starą przeciąć nie tak łatwo bo mało miejsca na fleksa to raz dwa nie mam spawarki obecnie .. co innego jakbym miał warsztat .. a ile takie łożysko nowe do piasty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.