Tricz Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Witam, Od ostatniej niedzieli nagle podczas jazdy przestawiła mi się kierownica. Dodam, że nie wpadłem w jakąś dużą dziurę, zbieżność robiona jakoś miesiąc temu przy okazji wymiany amortyzatorów (sachs) wahaczy wraz z tulejami łącznikami stabilizatora, gumy stabilizatora (wszystko mayle HD). Dodam, że auto nie ściąga, mogę puścić kierownicę i jedzie prosto. Po ustawieniu zbieżności wszystko było OK, nagle nie jest ok O co chodzi? Tak mam kierownicę skrzywioną przy jeździe na wprost (jak widać nie mało) [ATTACH=CONFIG]30902[/ATTACH] Ma ktoś jakieś pomysły co mogło się przestawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOLLY Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Ja tak mam, ale ja tak kupiłem. Ostatnio się okazało że mam rozwaloną tuleję olejową w prawym wahaczu i koło się gibie do przodu i do tyłu. Może to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 a może coś z maglownicą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 moze sprezyna pekla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Takie akcje zdarzają sie przy activ sreering ale w e46 tego systemu nie ma, musisz jechać na szarpaki sprawdzić zawieszenie, możliwe też ze są wytarte lub wyłamane zęby na maglu i przeskoczyło Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Grzesiek a można w E69 jakoś ustawić kierownice komputerowo jeśli jest lekko w prawo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Tak, musisz zrobić disem reset AS i potem kalibracje. Robiłem ostatnio w e60 i bez problemu Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Moglbys podrzucic dokładniejszą instrukcje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tricz Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Dzisiaj zauważyłem również, że jak skręcam na maxa to dochodzę do oporu a po kilku metrach jazdy koła dokręcają się jeszcze bardziej. Później ciężko jest wydostać kierownicę z przekręcenia poza opór a koła potrafią aż trzeć o nadkola. Moje przypuszczenia to pęknięta obudowa maglownicy - tylko, że olej nie wycieka, lub może urwane zaczepy maglownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Kierownica nawet od wjazdu w dziurę nie powinna aż tak się przestawić...Polecam poszukać przyczyny aby potem nie było większej lipy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Ja bym jeszcze sprawdził końcowki drążków kierowniczych boo może ktoś dał ciała i nie dokręcił śrub po robieniu zbieżności. Ja tak miałem w E30. Gościu mi oddał za drążek i końcówkę bo końcówka zjechala po gwincie drążka i go zerwała. (Fakt że pogarowałem wtedy ) Potem jeszcze raz zrobił zbieżność i przeprosił bmw_2(na szczecińskiej za przegladami rejestracyjnymi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 11 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 ja mam od kiedy kupiłem od niemca lekko przestawioną ... Nie ruszam i jeżdżę tak 1.5 Roku bo wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tricz Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Problem rozwiązany. Okazało się że skrzywił się drążek kierowniczy. [ATTACH=CONFIG]30940[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30941[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30942[/ATTACH] Drążek wymieniony, pozostaje tylko ustawić zbieżność. Dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 16 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Musiałeś nieźle o coś zachaczyć że go tak wykrzywiło Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.