maciek190 Opublikowano 3 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Mam problem w swojej BMW E36 1.8 m40 , autko nie chce się kręcić do końca . Kręci się max do 5,5 k i dalej pierdzi i odcina jej moc . Czasami nawet coś strzeli jak by z przepustnicy . Kolega mi mówił ze to czujnik połażenia wałka rozrządu . Max bimmerowcy , a jak to wy oceniacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 3 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Zacznij od diagnozy komputerowej, może tam Cię poprowadzą jakies błędy Sent from my HTC One X using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 4 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 m40 to niewdzięczny silnik możesz też mieć już problem z wałkami jak masz sporo nalatane i stado bocianów pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 5 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Jak sie leje produkty olejopodobne zamaist właściwych to może i niewdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 5 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Jak sie leje produkty olejopodobne zamaist właściwych to może i niewdzięczny jak kupiłem wlałem valvoline fakt jest dużo lepiej ale ideału ja już nie zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 5 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Mi już dawno mineło 200tys. km i latam ciągle na pełnym syntetyku valvo maxlife i cisza pod maską,zero poboru oliwykuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.