Michał Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Panowie jak w temacie, szukam kogos kto mogłby podjechac w okolice renomy we wrocławiu i podpiąc moje e36 m50b20 nv na bosch-u. Problemem są wtryski,ktore nie chca podawac paliwa. Sprawdzałem juz wszystkie czujniki itd. Do wtryskow dochodzi napięcie od 1 do 2.6v i zamiast puszczać mgielki leja troszke paliwa. Pompa pracuje, podmienilem cala listwe wtryskową i regulator cisnienia jednak nic to nie dało. Moj ulep stoi tam juz 2 tygodnie bo nie mam czasu w nim grzebac i chce zrobic diagnostyke zanim pojedzie na lawecie na warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 na wtryskach ma być 12V po włączeniu zapłonu, wszystkie są połączone w jeden przewód podpięty pod przekaźnik (ten sam co pompka paliwa) sprawdź ten obwód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Grzesiek dzieki za odpowiedz, a czy nie ma roznicy czy to simens czy bosch ? Znalazłem info na temat wtryskow,ze powinno byc od 11v do 14v więc tak jak Ty piszesz, inny przypadek vanosa na simensie , napięcie 5-6v na wtryskach. U mnie od 1 do 2.64v. Teraz to co sam znalazłem. Przykładając koncowke miernika do sruby przy bezpiecznikach gdzie jest +12v a minusowa koncówke do wtrysku miernik wskazuje ponad 12v czyli napiecie jakie jest w instalacji ale co dziwne gdy ta sama minusowa koncowke przyloze do drugiego wtyku na tym samym wtrysku znow miernik wskazuje +12v ... Tak jakby masa pojawiala sie na obu wtykach, ale nie przy probie rozruchu tylko tak na sucho. A jak wpinam sie w oba wtyki na wtrysku to jest 0v,dopiero podczas proby rozruchu pojawia sie do 2.64v. A wiesz moze,ktory przewod z przekaznika idzie na wtryski ? Stopka 87 i 30 to zamkniecie obwodu na pompe, sa jeszcze 2 ciensze kabelki, czy ktorys z nich idzie na wtryski ? widzialem,ze jakis czerwony jest zaizolowany i wchodzi do instalacji w strone sterownika i nie wyglada mi na ori... Bede bardzo wdzieczny za wszelkie info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 fakt podałem Ci dla simensa, w ale w boshu jest prawie tak samo, zasilanie wtrysków +12V idzie z przekaźnika sterowania silnika (pin 87), sterowanie wtrysków odbywa się masą z dme, jak podepniesz czarny kabel miernika pod mase auta a czerwony pod wtryskiwacz musisz tam mieć 12V, jeżeli nie ma to przekaźnik lub obwód, jeżeli jest to problem będzie leżał po stronie dme lub obwodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Robiłem dzis test zarówka i nie zamigała nawet troszke... Jest +12 na wtryskach ale nie ma masy, jak podawałem mase na wtryski top słychac było cykanie wtrysku. Jakies pomysły ? Ciezko,zebym uszkodzil wszystkie 6 kabli od wtryskow w wiązce. Co mogłem zle podłączyc zeby dme odcinało wtryski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Winny był czujnik połozenia wału, opór był w normie a jednak. Po podmianie na drugi wtryski pracuja, podaja paliwo. Swiece nowiutkie Denso K20TT nowe fajki na swiece boscha a silnik jak nie odpalał tak nie odpala. Pompa paliwa wymieniana w grudniu, w 30 sekund przetłoczyła 2 litry paliwa czyli o 100% więcej niz powinna. Brak paliwa na powrocie , ani kropelki sie nie uroniło ani w jednej komorze ani w drugiej. Brak mi juz nerwów, albo silnik nie ma kompresji albo nie ma odpowiedniego cisnienia paliwa. Podmienie dzis jeszcze raz listwe wtryskową z regulatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil560 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 jak bys był blizej to mozemy zzmierzyc kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 poszło priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 spróbuj go na plaku zapalić :lol: jak ma iskrę to musi zaskoczyć a jak by nie miał sprężania to byś słyszał bo by krecił rozrusznik jak wściekły tym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Auto zrobione od dluzszego czasu. Winna byla slaba opaska na rurce od pompy paliwa do obudowy pompy. Pompa pompowala i wyrzucało paliwo spod wezyka spowrotem do baku. To byla ostatnia rzecz,ktora sprawdziłem przed zakupem nowej pompy Teraz za to jest problem ze sprzęgłem bo nikt mi nie podpowiedział,ze trzeba specjalnym przyrządem sprzęgło nastawic ... Ma ktos moze taki przyrząd ?? :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Słyszałem o różnych trzpieniach do nastawiania tarczy sprzęgła, ale nigdy z nich nie korzystałem. Zawsze na oczko i gra . Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez wojtas-chajek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanos320 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Też ustawiałem na oko, kumple też na oko i jakoś hula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.