Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Visco 3.0D


seba 1974

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z viscozą czyli jak się silnik rozgrzeje i wentylator zaskoczy to się kręci przez cały czas nawet w trasie jest to trochę upierdliwe te wycie pod maską przy dużym pędzie powinien się wyłączyć jak jest zimny to jest ok tylko temp jest w połowie na wskaźniku zaskoczy i nie odpuszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienisz i masz spokój ps.nowe behru mają już blaszkę na zewnątrz bez oleju w środku więc pewnie nie będzie takich awarii jak w starych z trzpieniem i olejem :)[/QU

Jak może nie mieć oleju w środku ?? To nie jest elektryczne wisko więc działa on na zasadzie ciśnienia oleju tak samo jak i w starszych wisko... Owszem są spzregła np. w starszych mercedesach które nie są sprzegłami az olejem ale w bmw chyba nie stosowano takich roazwiązan...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej nowe firmy behr i tyle :)

Pawel83: Co do oleju w nowym nie widziałem aby była możliwość wlania go...A za załączenie odpowiada tylko bimetal...W starych jest blaszka bimetalu trzpień z uszczelką i olej.Stare próbowałem regenerować ale to nic nie dało i nie ma jak to nówka bmw_1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...