Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


BMW E39 M5


Hadzi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam drogich forumowiczów :P

postanowiłem sobie kupić drugie auto typowo do modów, dopieszczania i głaskania, ale także do szybkiej jazdy i upalania (oczywiście w miejscach dozwolonych do tego), ogólnie miałem plan żeby po wakacjach zakupić na zimę takie auto żeby je przez zimę po dopieszczać na przyszły sezon letni (a zresztą po wakacjach będę miał więcej kaski na taki cel). Myślę cały czas nad M5 e39 albo e30 kabrio ze swampem na 2.8 :P i cały czas przeglądam w nadziei że cos fajnego/godnego się trafi. I znalazłem M5 po przygodzie, tutaj cena robi dużą rolę bo jest na moje oka atrakcyjna i jeszcze można ją zbić, tak mi się zdaje, ale jest małe ale jak to zawsze :P Auto gdzieś zapieprzało i zahaczyło michę i chłodnice, więc nie ma oleju motor i płynu chłodzącego. Ponoć motor jest ok, ale tego najstarsi górale nie będą wiedzieć czy jest faktycznie ok, a motor to największa i chyba jedyna wartość tego auta. Oto link to aukcji, bije się z myślami czy po nią jechać ponieważ jest to 900 parę kilometrów, jak by to było z 400-500 km to bym wsiadł w auto i pojechał ja oglądnąć, ale niestety to ~900 km :/, trochę szkoda przepompować prawię 2000 km i wrócić wkurzonym bo trup :/

mobile.de ? nowe i używane samochody ? Twój rynek pojazdów w Europie

Pozdrawiam

Hadzi

Edytowane przez Hadzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem kupno rozbitej M5 z silnikiem w niewiadomym stanie to samobójstwo finansowe. Jakakolwiek awaria S62 to niemała kasa, a ewentualny remont (tutaj bardzo prawdopodobny) to połowa wartości tego samochodu. Pomijam fakt, że normalne eksploatacyjne części (z których na pewno coś trzeba będzie wymienić) trzeba sobie pomnożyć w stosunku do zwykłej E39 x 3.

Jeśli chcesz coś szybkiego i w rozsądnej kasie to szukaj E30 z dużym motorem (np. mojej 340i :lol:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja własnie się zastawiam nad tą m5 w tym sensie że zadzwonię do niego i mu zaproponuje 3500-4000 euro jak się zgodzi to wtedy po nią poleciał bo za 5k euro nie ma opcji żebym ją kupił bo za 35 k złoty w Polsce kupie już zarejestrowaną (tylko za 35 k to penie będzie dość słaby stan).

A co do e30 to na pewno jak bym kupował cabrio a co do motoru to nie wiem czy V8 bym tam wpychał. Raczej przychylałbym się do 2.8 to i tak będzie dobra petarda jak się dopieści motor. Aczkolwiek sam nie wiem :P na razie to tylko pomysł, wiem na pewno że chcę kupić jakieś fajne/szybkie auto do modów co zostanie ze mną na długo.

Wszystko co mówicie na temat tej m5 to się z wami w 100% zgadzam, w ch....j ryzyko z tym motorem :/

Jeszce się zastanawiałem nad 6 e24.

Edytowane przez Hadzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryzyko jak piszą koledzy wyżej. W s62 panewki lubią padać, nawet jak olej nie ma odpowiedniej temperatury roboczej a co dopiero jak pochodził silnik bez smarowania.

Do e30 możesz też m54b30 wrzucić jak nie chcesz v8 :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryzyko jak piszą koledzy wyżej. W s62 panewki lubią padać, nawet jak olej nie ma odpowiedniej temperatury roboczej a co dopiero jak pochodził silnik bez smarowania.

Do e30 możesz też m54b30 wrzucić jak nie chcesz v8 :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk

generalnie chcieć bym chciał, bo dźwięk V8 bije wszystko na łeb i kultura pracy, a do tego osiągi :D ale w e30 to już problem z trakcją będzie i chyba za ciężkie V8 do lekkiej e30, nie wiem jak to wagowo wychodzi szczeże mówiąc, i generalnie ..... a sam już nie wiem, temat do przemyślenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie chcieć bym chciał, bo dźwięk V8 bije wszystko na łeb i kultura pracy, a do tego osiągi :D ale w e30 to już problem z trakcją będzie i chyba za ciężkie V8 do lekkiej e30, nie wiem jak to wagowo wychodzi szczeże mówiąc, i generalnie ..... a sam już nie wiem, temat do przemyślenia :D

W mojej obecnej E30 oryginalnie siedziało M20B25, później M52B28, a teraz M60B40. Różnica w prowadzeniu ze względu na silnik? Moim zdaniem praktycznie żadna. V8 wbrew pozorom wcale nie jest ciężkie, bo ma alu blok i różnica między M20 i M60 naprawdę nie jest duża. Różnica w osiągach? Bez komentarza ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...