Hadzi Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 (edytowane) Witam drogich forumowiczów postanowiłem sobie kupić drugie auto typowo do modów, dopieszczania i głaskania, ale także do szybkiej jazdy i upalania (oczywiście w miejscach dozwolonych do tego), ogólnie miałem plan żeby po wakacjach zakupić na zimę takie auto żeby je przez zimę po dopieszczać na przyszły sezon letni (a zresztą po wakacjach będę miał więcej kaski na taki cel). Myślę cały czas nad M5 e39 albo e30 kabrio ze swampem na 2.8 i cały czas przeglądam w nadziei że cos fajnego/godnego się trafi. I znalazłem M5 po przygodzie, tutaj cena robi dużą rolę bo jest na moje oka atrakcyjna i jeszcze można ją zbić, tak mi się zdaje, ale jest małe ale jak to zawsze Auto gdzieś zapieprzało i zahaczyło michę i chłodnice, więc nie ma oleju motor i płynu chłodzącego. Ponoć motor jest ok, ale tego najstarsi górale nie będą wiedzieć czy jest faktycznie ok, a motor to największa i chyba jedyna wartość tego auta. Oto link to aukcji, bije się z myślami czy po nią jechać ponieważ jest to 900 parę kilometrów, jak by to było z 400-500 km to bym wsiadł w auto i pojechał ja oglądnąć, ale niestety to ~900 km , trochę szkoda przepompować prawię 2000 km i wrócić wkurzonym bo trup mobile.de ? nowe i używane samochody ? Twój rynek pojazdów w Europie Pozdrawiam Hadzi Edytowane 21 Czerwca 2014 przez Hadzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Jednak jest spore ryzyko, że silnik nie jest ok... Chyba bym odpuścił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Strasznie droga ta M5 jest i jeszcze rozbita. Za nie wiele większą kasę będzie można znaleźć całą sprawną bez konieczności ładowania do niej kupy siana na starcie. Poza tym jeśli uszkodzony jest silnik to dolicz drugie tyle co za auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 moim zdaniem cena jest zbyt wysoka, widac szwabek sie ceni gdyby bylo za 15tys zl to pojechalbym ciuuul jak chce sie kupic m5 w jednej trzeciej rynkowej ceny to trzeba zaryzykowac moim zdaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexil Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Moim zdaniem kupno rozbitej M5 z silnikiem w niewiadomym stanie to samobójstwo finansowe. Jakakolwiek awaria S62 to niemała kasa, a ewentualny remont (tutaj bardzo prawdopodobny) to połowa wartości tego samochodu. Pomijam fakt, że normalne eksploatacyjne części (z których na pewno coś trzeba będzie wymienić) trzeba sobie pomnożyć w stosunku do zwykłej E39 x 3. Jeśli chcesz coś szybkiego i w rozsądnej kasie to szukaj E30 z dużym motorem (np. mojej 340i :lol:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hadzi Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 (edytowane) no ja własnie się zastawiam nad tą m5 w tym sensie że zadzwonię do niego i mu zaproponuje 3500-4000 euro jak się zgodzi to wtedy po nią poleciał bo za 5k euro nie ma opcji żebym ją kupił bo za 35 k złoty w Polsce kupie już zarejestrowaną (tylko za 35 k to penie będzie dość słaby stan). A co do e30 to na pewno jak bym kupował cabrio a co do motoru to nie wiem czy V8 bym tam wpychał. Raczej przychylałbym się do 2.8 to i tak będzie dobra petarda jak się dopieści motor. Aczkolwiek sam nie wiem na razie to tylko pomysł, wiem na pewno że chcę kupić jakieś fajne/szybkie auto do modów co zostanie ze mną na długo. Wszystko co mówicie na temat tej m5 to się z wami w 100% zgadzam, w ch....j ryzyko z tym motorem Jeszce się zastanawiałem nad 6 e24. Edytowane 21 Czerwca 2014 przez Hadzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 chyba ze kupisz za 3tys euro to wtedy jakos dziwnym trafem obawa o silnik znika:lol::lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Ryzyko jak piszą koledzy wyżej. W s62 panewki lubią padać, nawet jak olej nie ma odpowiedniej temperatury roboczej a co dopiero jak pochodził silnik bez smarowania. Do e30 możesz też m54b30 wrzucić jak nie chcesz v8 Sent from my HTC One X using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hadzi Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Ryzyko jak piszą koledzy wyżej. W s62 panewki lubią padać, nawet jak olej nie ma odpowiedniej temperatury roboczej a co dopiero jak pochodził silnik bez smarowania.Do e30 możesz też m54b30 wrzucić jak nie chcesz v8 Sent from my HTC One X using Tapatalk generalnie chcieć bym chciał, bo dźwięk V8 bije wszystko na łeb i kultura pracy, a do tego osiągi ale w e30 to już problem z trakcją będzie i chyba za ciężkie V8 do lekkiej e30, nie wiem jak to wagowo wychodzi szczeże mówiąc, i generalnie ..... a sam już nie wiem, temat do przemyślenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Nie jest dużo cięższe ale jest więcej modzenia żeby to wrzucić, R6 dużo łatwiej Sent from my HTC One X using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hadzi Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 i wydaje mi się że przy v8 będzie wieczna walka z trakcją, a w szczególności jak będzie się chciało szybko ruszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 albo s50b32 wrzucic do e30 i wtedy to juz rakieta, a dzwiek hmm dobry wydech i tez ciary sa na plecach 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexil Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 generalnie chcieć bym chciał, bo dźwięk V8 bije wszystko na łeb i kultura pracy, a do tego osiągi ale w e30 to już problem z trakcją będzie i chyba za ciężkie V8 do lekkiej e30, nie wiem jak to wagowo wychodzi szczeże mówiąc, i generalnie ..... a sam już nie wiem, temat do przemyślenia W mojej obecnej E30 oryginalnie siedziało M20B25, później M52B28, a teraz M60B40. Różnica w prowadzeniu ze względu na silnik? Moim zdaniem praktycznie żadna. V8 wbrew pozorom wcale nie jest ciężkie, bo ma alu blok i różnica między M20 i M60 naprawdę nie jest duża. Różnica w osiągach? Bez komentarza ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.