__Fryzjer__ Opublikowano 13 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Witam wszystkich.mam problem z przekladnia ,otoz po zakupie mojej 5-tki okazajlo sie ze do wymiany jest przekladnia...kupilem uzywke wstawilem ja zamiast starej i ughhh...niedosc ze jest luz to w dodatku przekladnia cieknie...MOje pytanie do znawcow jest nastepujace----> CZY PROBOWAC KASOWAC LUZ SRUBA I DAC PRZEKLADNIE DO REGENERACJI (ktora i tak nie da Gwarancji jak sie dowiadywalem w punktach gdzie to robia)...?? CZY POPROSTU CELOWAC W KOLEJNA UZYWANA??MOZE KTOS MA DOSTEP DO TAKICH CZESCI>>???PROSZE WSZYSTKICH O POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Co to za punkty reg. co nie dają gwarancji? Gdzieś w okolicy Wrocławia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
__Fryzjer__ Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 W samym wro..mowia ze jesli jest luz w 80% moga go skasowac ale czy tak bedzie nie daja gwarancji gdyz to stary typ przekladni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Szukaj serwisu co da Ci gwarancję choć jak dla mnie nawet taka z gwarancji ile pożyje rok, dwa, trzy... i co potem, kolejna regeneracja? A z tego co wiem to tanie nie jest. Fakt - nowa też kosztuje sporo ale jest pewność, że trochę pożyje zważając na fakt, że Twoje auto przyżyło na niej około 22 lata. Jak na taki wiek to dobra inwestycja. A tak btw. to nie Twoja stoi przypadkiem przy pomorskiej na paulińskiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
__Fryzjer__ Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Nowa przekladka to koszt ok3-5 tysi wiec sam juz niewiem poki co musze sie ratowac inaczej....tak mieszkam w tamtej okolicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
__Fryzjer__ Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Gdzie juz kolega mnie tam wypatrzyl..?? Tez z okolicy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Pomorska. Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu525tds Opublikowano 14 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 Witam wszystkich! pozwole sobie, i dolacze sie do tematu. tez mam problem ze swoja przekladnia, na zimowkach jest ok, ale jak zaloze letnie na 9'' borbetach to przodem wali niesamowicie na koleinach. Przekladnie bede docelowo regenerowal, jesli dobrze pamietam to Maltarn zna jakis dobry serwis we wrocku. Mnie narazie na regeneracje nie stac, niestety trafily sie inne wydatki z tad moje pytanie: czytalem troche na temat kasowania luzu i jedni pisza skasowalem jest idealnie inni marudza ze sie rozszczelnia kierownica nie odbija( u mnie nawet teraz nie odbija czasem, ale celuje w padnieta pompe wspomy(?)) Dodaje fotke z mojej przekladni, troche sie spocila przy srubce, dlatego chcialem sie was poradzic, czy moze cos z tym robic kombinowac, czy meczyc sie z tym jeszcze i jak beda dolary to oddac do generacji? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 W samym wro..mowia ze jesli jest luz w 80% moga go skasowac ale czy tak bedzie nie daja gwarancji gdyz to stary typ przekladni Możesz podać ulice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
__Fryzjer__ Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 No wiec obdzwonilem wiekszosc firm w tym min w radwanicach i juz nie pamietam ale gdzies w okolicach grqbiszynskiej i dobitnie odnosza sie do luzu ze zeby sa wyrobione i koszt regeneracji dosc wysoki a gwarancji na poprawe luzu brak...sruba sruba jakby to bylo latwe to bym niepytal...WZNAWIAM PYTANIE CZY MOZE MA KTOS ZRODLO DOBREJ PRZEKLADNI??KOLEDZY opadam z sil;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu525tds Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 pozdrawiam wszystkich "kasujących" luz górna śrubą na przekładni ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 16 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Tu masz numer do gościa z namysłowa który ma taką przekładnie bez luzu i wycieków 880370651-Dawid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
__Fryzjer__ Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 dzieki za info Niedzwiedz..ktos ostatnio mi podsunal pomysl aby sprawdzic czy przekladnia od e32 podejdzie do e34..cos ktos wie czy tak sie da zrobic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Miałem dwie e34 i w każdej był problem stukającej przekładni. Lekka regulacja nie zaszkodzi, u mnie po regulacji przejeździłem 50 tys, km, auto poszło do rodziny i śmigało kolejne kilometry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek_666 Opublikowano 2 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Podklejam się pod temat. Od ok 80-90 zaczyna mi trzepać kołami z przodu ale tak mocno że mam wrażenie że odpadną zaraz, mniej więcej przy 110 przestaje i tylko czuć wibracje systematyczne całej budy, takie mocniejsze na zmiane ze słabszymi. Zawieszenie z przodu całe sztywne, wszystkie tuleje sprawdzone nie ma nigdzie luzu, górną śróbę na przekładni mam skręconą na maxa, a tuleje tylnej belki są na 100% wywalone, tył pływa. Powoli już mnie osłabia to telepanie przodem i całą budą, zaznaczę że zaczęło to się wzmacniać w momencie kiedy moje e34 rzuciłem na sportowe amory i springi 60/40. Wszystkie mocowania górne amorów nowe, wahacz z przodu na którym był luz nowy, końcówki drążkow nowe, i pytanie czy to przez przekładnię może tak trzepać kołami przy tych prędkościach?? Kierownica już tak skręcona śróba od góry że prawie nie odbija i ciężko chodzi... Jest ktoś w stanie mi pomóc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 2 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Koła masz dedykowane do E34, czy inny rozmiar otworu? Możliwe, że brakuje Ci pierścieni centrujących. Jest też opcja, że zleciały Ci blaszki dociskające klocki. Miałem to samo u siebie (telepało między 80 a 100 tak, że szok), założenie pierścieni i założenie tej blaszki od klocków załatwiło sprawę. Tutaj jeszcze takie małe porady: Drżenie kierownicy przy 80km/h - Autopasjonat.pl - poradniki motoryzacyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
__Fryzjer__ Opublikowano 2 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Podklejam się pod temat. Od ok 80-90 zaczyna mi trzepać kołami z przodu ale tak mocno że mam wrażenie że odpadną zaraz, mniej więcej przy 110 przestaje i tylko czuć wibracje systematyczne całej budy, takie mocniejsze na zmiane ze słabszymi. Zawieszenie z przodu całe sztywne, wszystkie tuleje sprawdzone nie ma nigdzie luzu, górną śróbę na przekładni mam skręconą na maxa, a tuleje tylnej belki są na 100% wywalone, tył pływa. Powoli już mnie osłabia to telepanie przodem i całą budą, zaznaczę że zaczęło to się wzmacniać w momencie kiedy moje e34 rzuciłem na sportowe amory i springi 60/40. Wszystkie mocowania górne amorów nowe, wahacz z przodu na którym był luz nowy, końcówki drążkow nowe, i pytanie czy to przez przekładnię może tak trzepać kołami przy tych prędkościach?? Kierownica już tak skręcona śróba od góry że prawie nie odbija i ciężko chodzi... Jest ktoś w stanie mi pomóc ?? mi i kilku kolegom przy takich samych objawach pomogla wymiana wachacza bodajze dolnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 2 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Fryzjer ma rację z wahaczem- on w dużej mierze ma wpływ na prowadzenie koła. Jednakowoż polecam Ci kolego Popek zrobić tył a przede wszystkim tuleje belki- będziesz zdziwiony. Tak naprawdę to tył w aucie odpowiada za jego stateczność kierunkową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek_666 Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Dzięki za odpowiedzi, wahacze dolne mam spoko - jeden wymieniłem na kompletnie nowy, bo tuleja byla juz wywalona. Koła nie mam pojęcia czy dedykowane, ale otwór sprawdzałem i jest ścisły już nic tam nie wejdzie żaden pierścień, tym bardziej że mam drugi komplet tylko 15" iteż trzepie tylko troche mniej (moze dlatego ze wieksza guma, nie wiem). Sprężyny są dwie, niedawno zmieniałem tarcze i klocki przód. Felgi 17" prostowałem wszystkie i dalej to samo. Czuje że trzepie bardziej kołami niż kierownicą, choć wiadomo też troszke nią trzęsie. Postaram sie jak najszybciej wymienić te tuleje belki których już nie ma i pojade jeszcze raz na zbieżność. Jak nie pomoże to będę kombinował dalej, przydałby się jakiś mechanik we Wro co się zna na temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juve_fan Opublikowano 8 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Od siebie opisze może swój przypadek. Jak kupiłem auto to wiedziałem, że wysypany jest wahacz dolny i łacznik stabilizatora. Założyłem 17 calowe Remoteci, o szerokości 9cali. Trzepało mocno w przedziale 80-100km. Pojechałem wyważyć koła, tzn te 17 i walenie ustało. Potem w koncu wymieniłem wahacz i laczniki dwa z przodu i znowu trzepanie sie zaczelo z tym, ze sporo slabsze, ale wyczuwalne. Okazało się, ze drugi wahacz sie wysrał :? wymieniłem wahacz ale dalej trzepało lekko. Założyłem zimówki i jest igła, z tym, że puka mi na nierownościach. Na pewno jakaś końcówka drążka, bądź sam drążek, bo nie widzę innej opcji. Ja również mam luz na kierownicy i czuć to na koleinach niestety, z tym, że nie wiem czy to jest sens regenerować czy szukać przekładni z innej E34, bo jak mam ja zregenerowac i wydac ponad 500zł(bo tyle chyba kosztuje regeneracja we Wro) i nie dostać na to gwarancji to olać system, także dylemat jest w tej kwestii... Wracając do Twojego problemu, to może zabrzmi to lakonicznie, ale zacznij może od wyważenia kół? No chyba, że już to zrobiłeś? pozdro i powo w walczeniu z problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.