Mack` Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 cztyli jako morał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 cztyli jako morał ? że można nabić posta :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felix666 Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 michu-ok <bmw_2> [ Dodano: 4 Luty 07, 00:52 ] system podcisnieniowy w bmw-gdzie?podaj przyklad.mam suzuki(moto)na gaznikach podcisnieniowych.nie kumam,o co chodzi? :?: [ Dodano: 4 Luty 07, 01:04 ] poprawiam;ja nie wiem co to jest system podcisnieniowy w bmw-gazniki sa podcisnieniowe-ale o co chodzi z tym systemem?! :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekfl Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 "Dobre" silniki niemal gasną po otwarciu wlewu w trakcie pracy. Świadczy to o ich szczelności i wysokim poziomie wykoniania lub sprawności. Jeśli otwarice wlewu nic nie zmienia w pracy silnika to znaczy ze mamy ogólnie mało szczelny układ ciekawe?!ja jestem pewien sprawnosci silnika,prawie idealne cisnienie na kazdym cylindrze 6cyl,brak przedmuchow na zaworach-wlasnie po odkreceniu korka-kazdy dobry mechanik i ktos kto troche dlubal przy silnikach,sprawdza odkrecajac korek-jesli dmucha jak halny to wiadomo,ze cos tam jest nieszczelne-moze uszczelniacze,zawory nieszczelne,cokolwiek. -odkrecam korek i jesli pracuje normalnie bez pierdzenia to mysle ze jest ok.nie mowie ze inaczej jest zle.w silniku bmw jest tyle podzespolow,ze kazdy moze miec wplyw na prace silnika przy odkreceniu korka,ja nie generalizowalbym takich objawow,niewiem co masz na mysli piszac"o wysokim poziomie wykonania" ja to odbieram jako-w bmw robia silniki raz kiepsko a raz dobrze :shock: .ludzie pisza-odkrecam korek i spadaja obroty-odkrecam korek i nic sie nie zmienia-niech kazdy odkreci ten korek w tej samej temp. powietrza,wilgotnosci,na zimnym lub cieplym silniku,musimy miec na uwadze to,ze nasze bmw maja przebiegi od 0 do kilkuset tys km,kazde bedzie sie zachowywalo inaczej.tak czy inaczej bmw jest najlepsze i fajnie miec taka bryke-mnie nigdy nie zawiodly-moje dwie czerwone <bmw_1> [ Dodano: 2 Luty 07, 23:06 ] Ja z tego powodu tylko bym się cieszył :!: TAK MA BYĆ. Silniki w BMW są hermetycznie szczelne, przynajmniej mają być :!: jeśli odkręcasz korek a obroty spadają to znzaczy że jest szczelny i nie łapie lewego powietrza :idea: :shock: cholera nie zauwazylem tego wczesniej,swietnie-mamy pod maska hermetycznie zamkniety sloik z ogorami! :idea: pozdrawiam pytanie_bmw Siemka Widze po podpisie że posiadasz auto z silnikiem wysokoprężny, zastanawiam się czy zdajesz sobie sprawe z zasadniczej rużnicy w konstrukcji silnika benzynowego i wysokopręznego (Pozaty ze jeden jeździ na PB a drugi na ON) Jeśli piszesz że odkrecasz korek i nic się u ciebie nie dzieje to jest to również prawidłowy objaw. Silniki zasilane ON tak zwane Diesle pracują cały czas na pełnym odechy i taki dodatkowy zastrzyk świerzego pwietrza nie robi na nim rużnicy. W silnikach benzynowych dawka paliwa dostosowana jest do ilości powietrza zmierzonego przez przepływomierz, jeśli otworzysz korek to jest zassewane przez niego dodatkowe powietrze o którym komputer nie ma pojęcia, silnik nie powinien pracowac poprawnie. Tematem tego posta był silnik benzynowy a nie jednostka wysokopreżna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felix666 Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 ale ubaw,naprawde!marekfl-prosze czytac uwaznie co ja pisze i o czym.ja mysle,ze jesli tobie cos zassewa i silnik jest szczelny bo system jest podcisnieniowy to gratuluje!!! bez obrazy ale ja nie rozumiem do konca tego co piszesz,np; Silniki zasilane ON tak zwane Diesle pracują cały czas na pełnym odechy i taki dodatkowy zastrzyk świerzego pwietrza nie robi na nim rużnicy. .to jakas nowa teoria ?:idea: .na koniec zobacz ile ja mam lat wiec nie pisz mi-czy zdajesz sobie sprawe z zasadniczej rużnicy w konstrukcji silnika benzynowego i wysokopręznego (Pozaty ze jeden jeździ na PB a drugi na ON) bo mnie obrazasz.zakonczmy ta nierowna walke bo smiech to zdrowie ale bez przesady!pozdrawiam <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekfl Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 bo mnie obrazasz.zakonczmy ta nierowna walke bo smiech to zdrowie ale bez przesady!pozdrawiam Siemka Nie myslałem nawet że się obrazisz :wink: Chciałem jedynie wytłumaczyć że otwarcie korka zawsze bedzie skutkowac szarpaniem silnika i spadkiem obrotów i jest to normalne zachowanie. Silnik Diezla nie jest tematem tego posta. Wiec nie poruszam tego tematu co nie zmienia faktu że zachowanie tego silnika w tym przypadku jest normalne. Spotkałem sie z sytuacja ze silniki diesla jeżdrza z ledwo nałożonym korkiem wlewu oleju i nie robi to na nich wrażenia, co wynika z zupełnie innej konstrukcji. ps. Bez obrazy bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felix666 Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 bmw_beer ,zobacz na moj pierwszy post w tej dyskusji,ja caly czas pisze o benzynie-sprawdz bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmw316i Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 moje e36 tez przygasa i sie krztusi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Różne silniki, w różnym stanie i z różnym przebiegiem więc różnie reagują. Co za różnica? Przejmowałbym się bardziej gdyby coś było nie tak przy zakręconym korku wlewu oleju. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meles Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Kolega felix666 się trochę zapienił... szkoda tylko, że nie słusznie. Fakt jest taki, że silnik w dobrym stanie technicznym powinien reagować nierówną pracą na biegu jałowym po odkręceniu korka wlewu oleju, czy innym rozszczelnieniu ukł. dolotowego za przepływomierzem (silniki benzynowe - o dieslach się nie wypowiadam, bo nie znam ich układu obiegu powietrza). Komora nad zaworami i miska olejowa podczas pracy silnika mają takie samo ciśnienie jakie panuje w dolocie i każde rozszczelnienie (czy to uszczelki pod pokrywą zaworów, czy nawet uszczelki od pompy hamulcowej) powoduje "łapanie lewego" powietrza przez silnik. To jest fakt i nie ma innego wyjścia. Sorry felix. :wink: PS. Mieszanka jest wtedy uboższa bo przepływomierz mierzy mniejszą ilość pow, więc i paliwa podaje mniej, skoro jest mniej paliwa a powietrza tak samo to mieszanka jest UBOGA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 5 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Ja dodam że kiedyś sie nie dusiło jak odkrecalem korek tylko ladnie dmuchało, teraz po awarii samochód sie dusi po odkreceniu tegoż korka bo podobno nie ma już dobrej kompresji bo fakt że nie mam. Ale jak widze to chyba nastepna teoria bo jak jara i ma dobra kompresjie to czym sie przejmować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 6 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Nie wiem wogule po co odkrecac korek podczas zapalonego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 6 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 no w sumie fakt ale ja sprawdzilem wczoraj i obroty silnika spadly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felix666 Opublikowano 6 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 :mrgreen: kolego meles,powiadasz-"kazde rozszczelnienie"-widze e-30,wiec twoje bmw ma najmniej 13-14 lat-masz idealnie szczelny silnik i podzespoly?blagam-mam e-30 i nic nie trwa wiecznie. nawet bmw nie jest w stanie powstrzymac efekt starzenia.powtarzam po raz kolejny-mojego silnika nie dlawi i jest ok,jesli twoj sie dlawi i nie masz problemu tez ok. <bmw> .kazdy ma swoje zdanie i doswiadczenia ze swoim bmw. a dodam że kiedyś sie nie dusiło jak odkrecalem korek tylko ladnie dmuchało, teraz po awarii samochód sie dusi po odkreceniu tegoż korka bo podobno nie ma już dobrej kompresji bo fakt że nie mam. Ale jak widze to chyba nastepna teoria bo jak jara i ma dobra kompresjie to czym sie przejmować? -wiec jestes pewien tego co piszesz czy chcesz aby racja byla po twojej stronie? :twisted: -ja sie nie pienie,nie ma powodu <bmw_2> [ Dodano: 6 Luty 07, 21:38 ] a tak sobie pomyslalem?!jesli otwieram korek i pracuje bez dlawienia to mam uszkodzony przeplywomierz lub cokolwiek z czymkolwiek?!jakie sa objawy?problem z odpaleniem i jaranie na poziomie 30 l?panowie-zakonczmy to! Bezużyteczną rzeczą jest uczyć się, lecz nie myśleć, a niebezpieczną myśleć, a nie uczyć się niczego. . <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz318is Opublikowano 7 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 ja tam rozumiem:D wszystko dokladnie. <bmw_1> <bmw> <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Jak mowilem ze sprawdze tak dopiero mi sie przypomnialo ostatnio jak cos grzebalem i sprawdzilem, wyjecie bagnetu czy odkrecenie korka to faluja obroty a raczej spadaja nie faluja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.