Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Falowanie, szarpanie i nierówna praca silnika


krisvandrinken

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

posiadam E46 316i z silnikiem M43TU , wymieniłem obie sondy (przed i za katem) które pokazywała mi INPA , że są wywalone. Silnik niestety dalej pracuje nierówno. Gdy odepnę krokowca obroty wskakują mi na 1100 ale podczas jazdy przy ujmowaniu gazu dziwnie szarpie. Odchodzę już od zmysłów co może być nie tak. Dodam tylko, że wszystkie wężyki podciśnienia zostały wymienione na nowe i nawet gdyby miało dostawać lewego powietrza to nie wiem z kąd. Przepływka też jest nowa od Bosha .

Proszę o pomoc .

P.S

Dodam tylko, że krokowiec był czyszczony, przepustnica i cały dolot. Wszystko jest czyste. Nawet kable zapłonowe zostały przeze mnie wymienione na NGK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

hej, moj problem dotyczy 320d m47n. otoz najbardziej jest to widoczne gdy jade na tempomacie, ustawiam predkosc, i czuc jak auto samo przyspiesza i hamuje, nie jest to jakos mocno odczuwalne, ale czuc jakby ktos dodawal gazu i hamowal, podbnie jest jak probuje jechac stala predkoscia, auto jakby plywalo, na obrotomierzu tego nie widac.

najbardziej to czuc przy ok 2000 rpm.

bledow w kompie brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...