krisvandrinken Opublikowano 30 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Witam, posiadam E46 316i z silnikiem M43TU , wymieniłem obie sondy (przed i za katem) które pokazywała mi INPA , że są wywalone. Silnik niestety dalej pracuje nierówno. Gdy odepnę krokowca obroty wskakują mi na 1100 ale podczas jazdy przy ujmowaniu gazu dziwnie szarpie. Odchodzę już od zmysłów co może być nie tak. Dodam tylko, że wszystkie wężyki podciśnienia zostały wymienione na nowe i nawet gdyby miało dostawać lewego powietrza to nie wiem z kąd. Przepływka też jest nowa od Bosha . Proszę o pomoc . P.S Dodam tylko, że krokowiec był czyszczony, przepustnica i cały dolot. Wszystko jest czyste. Nawet kable zapłonowe zostały przeze mnie wymienione na NGK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 30 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 ja bym tego krokowca sprobowal podmienic od kogos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisvandrinken Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Najgorsze jest to, że nie mam od kogo .... a siedem stówek wywalić na coś co nie jest pewne ... ogólnie to komputer wygląda na to jakby robił za bogatą mieszankę bo śmierdzi paliwem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisvandrinken Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Temat do zamknięcia... Problem rozwiązany. Winą było uszkodzenie czujnika temperatury na bloku silnika i sparciałe odpowietrzenie odmy (pęknięcie było w takim miejscu, że nie było tego widać)... :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozakk Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 hej, moj problem dotyczy 320d m47n. otoz najbardziej jest to widoczne gdy jade na tempomacie, ustawiam predkosc, i czuc jak auto samo przyspiesza i hamuje, nie jest to jakos mocno odczuwalne, ale czuc jakby ktos dodawal gazu i hamowal, podbnie jest jak probuje jechac stala predkoscia, auto jakby plywalo, na obrotomierzu tego nie widac. najbardziej to czuc przy ok 2000 rpm. bledow w kompie brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk22 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 mo?e by? spowodowane zbyt du?? korekcj? wtrysku.... sprawd? sobie live dat? jakie masz korekcje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.