SUB_ZERO29 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Szczerze jakoś zawsze się bałem czipowania. Ale troche mnie temat zaciekawił. Myślę o tym co piszecie, że żadnych problemów z silnikiem niema. Myślałem o 170 koniach i troche nm dodać. Gdzie najlepiej podjechac i mniej wiecej ile taka zabawa kosztuje i ile czasu zajmuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hadzi Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 ja polecam ADT Tuning, profesjonalna obsługa, duża wiedza i w dobrych pieniążkach bo w granicach 800 zł zależy od sterownika, a jak powiesz ze jesteś z forum/klubu to na pewno dostaniesz 100 zł rabatu. Pozdrawiam Hadzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Ja za 400 będę robił ale to tak nie oficjalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yapis Opublikowano 3 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 A gdzie za 400 robisz? I czy zrobiłeś już? happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olog22 Opublikowano 14 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 A gdzie za 400 robisz? I czy zrobiłeś już? happy_bmw Yapis, jak chcesz wirusa to mogę ci wysłać namiary na gościa co zrobi to dobrze i za rozsądną kasę. Moja buma jest u niego zrobiona i naprawdę jest oki. Jak coś wal na PW żebym tu reklamy nie robił 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) A gdzie za 400 robisz? I czy zrobiłeś już? happy_bmw Jeszcze nie bo już po sezonie i nie ma golfów tyle które mi przypominają o braku mocy Jesteś z Pomorskiego? Co do niego to Robi w profesionalnym zakładzie normalnie więc ma pojęcie .. koledze wirusował 1.9 Tdi ze 130 na około 160 i autko zapitala pół roku już butowane jak benzyniak Edytowane 4 Października 2014 przez danieldeni20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yapis Opublikowano 4 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Jeszcze nie bo już po sezonie i nie ma golfów tyle które mi przypominają o braku mocy Jesteś z Pomorskiego? Co do niego to Robi w profesionalnym zakładzie normalnie więc ma pojęcie .. koledze wirusował 1.9 Tdi ze 130 na około 160 i autko zapitala pół roku już butowane jak benzyniak Jestem z Wrocka i już zrobiłem chipa ze 150 na 180 i jestem zadowolony bo różnice widać i ma kopnięcie teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Jestem z Wrocka i już zrobiłem chipa ze 150 na 180 i jestem zadowolony bo różnice widać i ma kopnięcie teraz Jak spalanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yapis Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Przy normalniej jeździe to mniejsze, ale wiadomo, że jak się ma mocniejszy silnik to czasami chce się przycisnąć :dance: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 11 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 Przy normalniej jeździe to mniejsze, ale wiadomo, że jak się ma mocniejszy silnik to czasami chce się przycisnąć :dance: Nie inaczej :drool:happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Chip zrobiony na około 180KM,polecam bo dopiero czuć, że silnik chce żyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUB_ZERO29 Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Jakie koszta kolego i gdzie robiłeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 600zl.. Niedaleko Leborka. Jak ktoś ma ten silnik to niech Się nie zastanawia.. Do tego nigdy nie miałem na trasie żeby wskaźnik średniego spalania zszedł aż do 4.2L przy 100km/h na trasce 35km.. Wcześniej min 5.7L.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUB_ZERO29 Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Mam takie pytanko być może jestem przewrazliwiony ale.... jak takie czipowanie wpływa na żywotność silnika ? Mam poptostu pewne obawy skoro producent wypuścił 150 kucy to silnik został na tyle koni "obliczony". Jeżeli podnosimy moc to skracamy żywotność silnika części się szybciej zużywają ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olog22 Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Mam takie pytanko być może jestem przewrazliwiony ale.... jak takie czipowanie wpływa na żywotność silnika ? Mam poptostu pewne obawy skoro producent wypuścił 150 kucy to silnik został na tyle koni "obliczony". Jeżeli podnosimy moc to skracamy żywotność silnika części się szybciej zużywają ? Pamiętaj że oprócz żywotności producent próbuje spełnić wyśrubowane normy spalin i kilka innych rzeczy. Jak nie przesadzisz z modzeniem to spokojnie silnik to wytrzyma Oli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 5 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 dokładnie za kilka dni mija 5 lat jak śmigam na sofcie, silnika nie zjedziesz, szybciej podzespoły turbo, sprzęgło, dwu-masę , ewentualnie skrzynie zajedziesz. rób softa i się nie zastanawiaj. A poza tym dbać trzeba o wszystkie płyny organiczne;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 6 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Mam takie pytanko być może jestem przewrazliwiony ale.... jak takie czipowanie wpływa na żywotność silnika ? Mam poptostu pewne obawy skoro producent wypuścił 150 kucy to silnik został na tyle koni "obliczony". Jeżeli podnosimy moc to skracamy żywotność silnika części się szybciej zużywają ? A wykorzystujesz non stop moc ciągle butujac? Ja To zrobiłem, żeby czasem mieć taką moc jak na trasie jakiś golf mnie zbulwersuje albo audi no a 2stona medalu to spalanie mniejsze ! Ten chłopak ma wszystkie swoje 3 VW WYKRECONE i kilka lat smigaja.. Do tego wszyscy w okolicy robią u niego bo zna się na rzeczy i zrobił to jak najbardziej się da bezpiecznie dla silnika.. Mówi, że mógł wykręcić ale silnik na autostradzie się rozkraczy.. Musi być to z głową robione do tego powiedział, że kiedy chce przywróci mi ori soft Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny.b Opublikowano 10 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 witam. ma ktoś moze z was namiary gdzie by to było najlepiej zrobic we Wrocławiu ? I jaka jest mniej wiecej cena takiej operacji;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wener® Opublikowano 2 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Witam wszystkich forumowiczow dolacze sie do waszych postow gdzie rowniez potwierdze gdzie w swoim BMW 2.0D 150km zrobilem tzw "re-map" zmiane oprogramowania i moj samochod pali teraz mniej,na chwile obecna jest 184km/390Nm i jak dotad nie mialem zadnych problemow gdzie jak narazie jezdze prawie rok na czasu na tych zmianach ale butujac,mialem tez przyjemnosc przejechac sie na dlugi dystans i zobaczyc jak samochod bedzie sie sprawowal po przejechaniu trasy 1600km z samochodem nic sie nie dzialo,co do przebiegu to powiem ze jest spory bo az 175 tys mil czyli jakies 265 tys km przejechane,na poczatku bylem w stanie odczuc ta moc ale po jakims czasie wiadomo czlowiek sie przyzwyczail. Orientujecie sie co moglbym jeszcze wymienic zeby miec wiecej km/Nm,myslalem na wymienieniem calego ukladu wydechowego na Remusa ( na YT widzialem filmik jednego z forumowiczow tego forum gdzie ma/mial zamontowany taki tlumnik i powiem ze bylem w szoku patrzac ze zamontowany byl w dislowskim silniku i jaki wydawal dzwiek ) poniewaz troche dzwiek ropniaka Mnie dopija tymbardziej jak przesiadam sie z mojej M3,dodatkowo myslalem na wymienieniem IC ( intecoolera )dedykowanego dla BMW dwustronnego o wymiarach 450x180x65 na takiego ktory jest montowany z przodu gdzie zeby go zamontowac trzeba miec zderzak z M3 no i oczywiscie stozkowy filtr powietrza,orientuje sie ktos ile konikow moze mi mniej wiecej dojsc albo co moglbym jeszcze wymienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 2 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Remis-a u nas ma kolega, ale współgra z silnikiem M57 . Co do IC to zamontujesz go za każdym zderzakiem , koni ci to nie da, musisz jeszcze raz zrobić program, a przelot jak chcesz robić to pogadaj z kolegą Leo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wener® Opublikowano 2 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Remis-a u nas ma kolega, ale współgra z silnikiem M57 . Co do IC to zamontujesz go za każdym zderzakiem , koni ci to nie da, musisz jeszcze raz zrobić program, a przelot jak chcesz robić to pogadaj z kolegą Leo Dzieki BASTARS za info, orientujesz sie moze jaki tlumnik wspolgralby z moim silniekiem ? dodatkowo napisales ze koni mi nic nie przybedzie,kontaktowalem sie z producentem intercoolerow i dany producent gwarantuje ze dojdzie mi co prawda pare konikow nie zawiele ale 5 to juz cos, dodatkowo na tlumniku powiedzmy niech troche mi tez dojdzie i moze wycisne z 2.0 litrowego silnika 204 km, re-mapa wiadomo zrobie jeszcze raz zobaczymy co wyjdzie,tlumnik i tak musze wymienic a jak mam juz wymieniac go to przy okazji wymienie intercooler zeby nie jezdzic kilka razy do warsztatu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 2 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Nie wierz producentom za bardzo , jeśli masz ten sam przekrój rur dolotowych to nie podasz większej masy powietrza jedyny plus większych coolerów to to że przy strasznych upałach nie pachną tak jak ori i nie ma spadku mocy. Tłumik jaki chcesz jeden z tańszych fajnie wyglądający to RM3 ja taki mam, do tego przelot i brak katów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wener® Opublikowano 2 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) Nie wierz producentom za bardzo , jeśli masz ten sam przekrój rur dolotowych to nie podasz większej masy powietrza jedyny plus większych coolerów to to że przy strasznych upałach nie pachną tak jak ori i nie ma spadku mocy. Tłumik jaki chcesz jeden z tańszych fajnie wyglądający to RM3 ja taki mam, do tego przelot i brak katów. Niby nie powinno sie wierzyc producentom no ale zaryzykuje, najwyzej oddam do zwrotu dodatkowo nie strace duzo za taki IC,srednice wlotu i wylotu jak sie nie myle powinienem miec wieksza 57mm nie wiem ile maja standardowe IC ale strzele ze 32/34mm,kolejna sprawa jak mam juz wymieniac caly tlumnik to za jednym razem zrobie 2 rzeczy, co do tlumnika RM3 ktory poleciles polecasz jeszcze jakies inne ? moga byc nieco drozsze. Edytowane 2 Czerwca 2015 przez Wener® Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 2 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Możesz popatrzeć za magnafloow a co do IC to wierz mi że średnica dolotów jest taka sama robiłem to wiem http://www.maxbimmer.pl/f29/%5Bbastars%5D-e46-coupe-320cd-polift-12922/index26.html. a tłumik mam 2 strony dalej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wener® Opublikowano 2 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Możesz popatrzeć za magnafloow a co do IC to wierz mi że średnica dolotów jest taka sama robiłem to wiem http://www.maxbimmer.pl/f29/%5Bbastars%5D-e46-coupe-320cd-polift-12922/index26.html. a tłumik mam 2 strony dalej Wierze Ci na slowo , przyznam ze Becie masz fajna,spoko wyglada ten intercooler powiedzialbym ze tak groznie , mozesz mi powiedziec czy on jest dwustronny czy jednostronny, nawet jak mi IC nie da wiecej mocy bedzie u Mnie robil za efekt wizualny, podpatrzylem troche ogladajac zdjecia twojej furki i do listy moich zakupow dopisuje rozporke skoro potwierdziles ze lepiej sie trzyma na zakretach , dodatkowo postanowilem ze rowniez wymienie olej w skrzyni biegow ale to jak bede w Polsce bo jak tutaj pojechalem do dealera BMW to mi powiedzieli ze nie musze wymieniac oleju w skrzyni i ze ogolnie sie tego nie robia ale jakbym chcial bardzo to zrobia ale jak uslyszalem cene to podziekowalem . Na tlumniki napewno popatrze, twoj dodal Ci chociaz pare kucykow pod maska ? Oczywiscie rowniez sie pochwale fotkami ale to po zabiegu,jak juz IC wymienie,caly tlumnik, rozporke,klocki hamulcowe z tarczami,odrestaruje 19 calowe alusy ktore sa niestety zadrapane przez moja dziewczyne,wymienie takze nerke bo gdzies tutaj na forum widzialem u kogos no i cos jeszcze jak mi przyjdzie do glowy. Dzieki za pomoc,cenne informacje,pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.