mmaarrcciinn Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Witam. Zdażyło mi się to już drugi raz więc piszę. Na początku gdy go miałem po paru dniach z pod machy lała mi się ropa, podnoszę maskę a tam wszystko mokre... Po ponownym przekręceniu kluczyka braciak zauważył że leje się podczas pompowania paliwa z filtra. Wysadziło poprostu kawałek uszczelki na filtrze i tą dziurką sie lało... Odkręciliśmy poprawiłem i zakręciłem. Wczoraj miałem to samo na mieście. Zgubiłem chyba z 10 litrów ropuchy:bag: Znów wysadziło. Okres między tym a tamtym to około 3 tyg. dodam tylko że wczoraj ustawiałem światła i co chwile przekręcałem kluczyk w tą i z powrotem i cały czas pompka nabijała może w ten filtr i nie uszło sobie ciśnienie od razu tylko się gromadziło? Czy pompka musi długo chodzić??? Teraz pytanie następujące, czy mam wymienić tą uszczelkę na filtrze? Wygląda dobrze ale kiedy była zmieniana nie wiem. Czy to coś pomoże? Bo gdy dam kluczyk na zapłon pod maską słychać paliwoże gdzieś tam zaciąga i po czasie, długim czasie przestaje i jest git... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Pompka u mnie w 530D chodzi około 30 sekund ale dokładnie nie sprawdzałem, po czym jak nie odpalisz auta to przestaje. Skoro wywija czy wywala Ci się uszczelka to chyba normalne, że coś z nią jest nie tak. Pompka raczej nie dostała nadludzkiej siły z kosmosu, aby pompować ciśnienie powodujące wywalanie uszczelek. A pompka jedna jest w baku po stronie pasażera a druga pod progiem kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 pompa wali przed startem ciśnienie.. a potem po odpaleniu chodzi cały czas!!! wymień filtr na jakiś markowy i koniecznie nasmaruj czymś tłustym typu olej czy wazelina tech uszczelke i dopiero wkręć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmaarrcciinn Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 A nie lepiej jak bedzie sucha ta uszczelka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Nie będzie lepiej jak będzie sucha , musi być mokra i śliska inaczej dokręcając filter guma zakleszczy się i nie dokręcisz odpowiednio filtra...Efektem będzie to co piszesz w temacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.