jarekpater Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Witam Panowie. Mam problem z moją e46 318d z silnikiem M47 na pompie wtryskowej VP44. Autko w trasie straciło trochę mocy. Obroty maksymalnie dochodzą do 3000. Jeśli go zgaszę i odpalę ponownie to jeździ jak wcześniej przez chwilę. Sprawdzałem błędy i jest 72. Jak się już na forum doczytałem jest to błąd związany z pompą wtryskową. Gdzieś we Wrocławiu polecacie oddać pompę do naprawy? Może jeszcze jakieś dodatkowe sprawdzenie jest potrzebne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Jarek 318d nie było przypadkiem na CR? Z tego co kojarzę to na pompie były 320d przed liftem a polifty już miały CR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Dokładnie 318 to na bank jest cr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekpater Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Między rokiem 2002 a 2003 318d polift miał ten sam silnik co 320d przed liftem. Zmiany były jakieś małe. Ostatecznie miał mniej mocy. CR był dopiero od 2004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Daj VIN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekpater Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 VIN: WBAEU51090CJ00535 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Faktycznie M47 pierwsze widzę takie kwiatki. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekpater Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Ponawiam pytanie. Ktoś już robił coś takiego? Wie gdzie z tym pojechać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 26 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 A daj jakiś opis tego błędu, bo błąd 72 nie mówi nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekpater Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 (edytowane) Mam jakieś zdjęcie. Sorry za zakurzony monitor i wrogi język. [ATTACH=CONFIG]30244[/ATTACH] Przetłumaczę, że chodzi o nastawnik kąta wtrysku. Raczej wykręcę pompę wtryskową i oddam gdzieś do sprawdzenia. Tylko pytanie gdzie? We Wrocławiu coś takiego znajdę? Teraz to nie wiem czy serwis Boscha tego nie zrobi. Jutro się zorientuję. Edytowane 26 Maja 2014 przez jarekpater Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Miałem taki błąd ostatnio z VP44 i problemem był źle ustawiony kat zapłonu. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekpater Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 To mnie uspokoiłeś trochę. :wink: Na razie zostawiłem temat na parkingu. W piątek jadę do swojego mechanika. Niech się bawi... A tak w ogóle da się odczytać ten kąt jakimś softem? Dasz radę to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Tak inpa pokazuje kat wyprzedzenia zapłonu. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Głupi silnik...... kąt się nie ustawia ...... no chyba że na zegar ale to ***anie się.... nastawnik robi ro sam.... a pompy bez blokad sam nie wyciągniesz... tzn wyciągniesz ale jak bedzie trzeba ją włożyć i ustawić to staniesz ......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekpater Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Okay. To poleci do mechanika a później do serwisu boscha. Akurat jest w Strzelinie. Napiszę później co i jak wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Głupi silnik...... kąt się nie ustawia ...... no chyba że na zegar ale to ***anie się.... nastawnik robi ro sam.... a pompy bez blokad sam nie wyciągniesz... tzn wyciągniesz ale jak bedzie trzeba ją włożyć i ustawić to staniesz ......... Dyziu mechanikiem to ja nie jestem, ale robił ostatnio u mnie diagnostykę gość z ASO, wynaleźliśmy ten kąt źle ustawiony, widziałem się z nim tydzień później i mówił, że po ustawieniu wszystko działa jak należy. Z tym, że on po prostu źle poskładał wszystko przy wymianie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekpater Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Cześć. Byłem w serwisie boscha. Zrobili diagnostykę układu wtryskowego. Sprawdzili wszystkie ewentualne dodatkowe przyczyny wystąpienia tego błędu i ostatecznie nic nie znaleźli. Stwierdzili, że na 99% błąd spowodowany jest zacierającym się tłoczkiem przestawiacza kąta wtrysku. Czyli standardowy problem w tego typu pompie wtryskowej. Błąd usunęli i nie udało im się ponownie go wywołać. Mi właściwie w ciągu tygodnia zdażył się 3 razy. Serwisant mówił, że można z tym jeździć ale błąd prawdopodobnie będzie pojawiał się coraz częściej więc trzeba przygotować się do naprawy pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekpater Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Może to zbieg okoliczności ale "wyjeździłem" całe paliwo z przelotowego orlenu i zatankowałem shell v-power nitro+ . Do tego czasu ani razu nie złapał błędu z przestawiaczem kąta wtrysku. Czy by to miało aż tak duże znaczenie? Pompa jest smarowana paliwem... aż taki syf bym nalał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Pewnie, że mogłeś nalać jakieś barachła lejąć niby Vervę. Dobre paliwo eliminuję wiele usterek. U mnie podobne objawy w silniku M57 były przy padającej pompie progowej, ale czy w M47 jest ona również to nie wiem, więc proszę mnie poprawić w razie czego i nie banować, choć komp ewidentnie pokazuje przyczynę usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekpater Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mała aktualizacja. Od ostatniego posta nie było problemów z pompą. Przejechałem jeszcze do Łeby i z powrotem tankując orlen verva i shell fuel save bo nie mieli vpower nitro+ diesel. Żadnych niepokojących objawów nie zauważyłem. Problem odłożony na później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Mała aktualizacja. Od ostatniego posta nie było problemów z pompą. Przejechałem jeszcze do Łeby i z powrotem tankując orlen verva i shell fuel save bo nie mieli vpower nitro+ diesel. Żadnych niepokojących objawów nie zauważyłem. Problem odłożony na później. Trzeba było dać znać to na Łebie bym twoje autko oblukał bo do nas trochę bawarek najechało ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekpater Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Nie pomyślałem... :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.