koko090681 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 zwracam się do fachowców :lol: więc tak, wymieniłem dzisiaj wachacze ,wszystko ładnie pięknie tylko że kiera jest teraz krzywo , i włączyły mi się kontrolki trakcji auto nie ściąga ,trzyma kierunek jazdy ok pytanie -czy to bedzie tylko ustawienie kiery ??? chodzi mi o kalibracje czujnika skrętu - i dlaczego kierownica jest krzywo po wymianie wachaczy i czy jest ktoś w pobliżu kto by mi to zrobił ??????? kiedyś u mechaniora koleś mi takie coś robił bo też właśnie swieciły mi kontrolki ,podłączył pod kompa ,kierą w lewo ,prawo i gitarra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 A zbieżność ustawiałeś? Od tego chyba trzeba zacząć, też tak miałem po wymianie wachaczy, że mi kontrolki zapalały się po chwili jazdy. Po ustawieniu zbieżności wszystko wróciło do normy, a błąd który zapisał się w pamięci usunąłem kompem Czyli ustaw zbieżność i zapraszam jak co na kompa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 wiesz no kompem to nie ustawisz kierownicy spowrotem na prosto, podjedz do radjaxu na stacje diagnostyczna to Ci Bogdan czy jak mu tam bylo podreguluje to i owo i bedzie wporzadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Czyli ustaw zbieżność i zapraszam jak co na kompa zbieżności nie robiłem , bo dopiero co wróciłem z garażu z wymiany wachaczy :lol: jak bedzie jutro gdzies jakis otwarty warsztat ze zbieżnością to zrobie i napewno podlece do ciebie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Ale nie rozumiem co ma wymiana wahaczy do zbieżności pytanie_bmw przecież niczym tam nie kręciłeś typu końcówka drążka ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 wiesz no kompem to nie ustawisz kierownicy spowrotem na prosto, podjedz do radjaxu na stacje diagnostyczna to Ci Bogdan czy jak mu tam bylo podreguluje to i owo i bedzie wporzadku który to Bogdan ??? ten młodszy czy starszy bo jak ten stary gość to do niego nawet nie podbijam (stacja kontroli pojazdów ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Ale nie rozumiem co ma wymiana wahaczy do zbieżności przecież niczym tam nie kręciłeś typu końcówka drążka ??? no właśnie nie robiłem nic z drążkami ,nie powinna się zmienić geometra bo ona nie ma nic wspólnego ,tylko czemu kiera jest krzywa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 A robiłeś pojedynczo czy wywaliłeś oba wahacze a potem zakładałeś nowe ? może teoretycznie mieć to jakieś znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 A robiłeś pojedynczo czy wywaliłeś oba wahacze a potem zakładałeś nowe ? może teoretycznie mieć to jakieś znaczenie oba na raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Sebo, jak miał fest luz to mogło mieć wpływ, chociaż dziwne że bez drążków taka lipa. Ale zbieżność ewidentnie do zrobienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Bogdan to ten mlodszy w czarnych krotkich wlosach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 jak miał fest luz to mogło mieć wpływ zbieżność miałem ustawianą na roz***anych wachaczach , przy regeneracji maglownicy , dziś zobaczyłem jak był wymachany sworzeń w prawym wachaczu MASAKRA ,sworznie przy kołach nie miały jako takich luzów ale zaczęły wychodzić z wachaczy ,paranoja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 23 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 No to jak miałeś robione na rozpiepszonych to może być przyczyną, masz teraz świeże to ustawiaj kąty i wszystko powinno być ok a błąd powinien pozostać tylko w "cieniu" pamięci 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 jutro zapierdzielam na ustawianko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 dobrze zrobić zbieżność a nawet geometrie po wymianie wahaczy ale nie słyszałem żeby nasze autka miały kontrolkę zbieżności :lol: podłącz pod kompa i sprawdz ... pewnie wypiela się jakaś kostka (może ABS albo czegoś innego )jak zmieniałeś wahacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Co sie dzisiaj na latałem to moje ,nikt nie chciał mi zbieżności zrobić ,po odwiedzeniu kilku warsztatów ,jeden sie zlitowal i zrobil :-) wszyscy marudzili ze niskie auto ze duże kola ze to ze tam to bleeeeee ale jest zrobione , gosc mówil ze lewe kolo bylo tak skręcone ze cos tam w jego komputerze nie widzialo mojego kola hehe pozostaje kwestia kontrolek i będzie gites Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Sebo, jak miał fest luz to mogło mieć wpływ, chociaż dziwne że bez drążków taka lipa. Ale zbieżność ewidentnie do zrobienia. i tutaj potwierdzam, bo miałem tak samo. Niby tylko wahacze bo drążki nie były ruszane, ale na wahaczach był już luz i po wymianie kiera uciekła mi minimalnie w lewo. Ustawienie zbieżności załatwiło sprawę, ale z kontrolą nie było problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 pozostaje kwestia kontrolek i będzie gites A co świecą nadal? Wydaje mi się, że powinny same zgasnąć, ale jak co to wiesz gdzie uderzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Nie no ja nie wytrzymam ,nadal cos napierdala w tym aucie ,po prostej nic a na zakręcie łupie cos z przodu ,juz nie mam co wymieniać ,wszystko ok POMOCY !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 moze Ci sie rozleciało łozysko na amortyzatorze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 A co świecą nadal? Wydaje mi się, że powinny same zgasnąć właśnie mi po regulacji zbieżności wszystko po przejechaniu kilku metrów zniknęło ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnyB Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 niech przejedzie kilka kilometrów,jak będzie miał wszystko dobrze ustawione to zgaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pakos Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 co do stukania skoro wszystko już wymienione no to faktycznie zostaje łożysko na amorze, albo sam amor może się rozleciał?? Ja w starym e46 też nie mogłem dojść do tego co stuka a później okazało się, że rozkręcił się amor na górze w kielichu. Dokręciłem śrubę i wszystko ok. Zawias był TA-Technix, więc bez szału i te amory systematycznie co jakiś czas trzeba było dokręcać. Może sprawdź górę czy tam wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 24 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 (edytowane) Nie no ja nie wytrzymam ,nadal cos napierdala w tym aucie ,po prostej nic a na zakręcie łupie cos z przodu ,juz nie mam co wymieniać ,wszystko ok POMOCY !!!!! Zmień mechanika.... Edytowane 24 Maja 2014 przez Lijo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 25 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Zmień mechanika.... Lijo dobrze Ci radzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.