micki Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 mam szyberdach el. i wygląda na to że silniczek chodzi ale nie chce się otworzyć środkowa część śie poruszy i staje i coś stuka czy może ktoś podpowie jak to rozwiązać dzięki bmw_1bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO///M3K Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 podepne się pod temat, ale u mnie po naciśnięciu nawet silniczka nie słychać tak wiec może trzeba go po prostu wymienić, albo ktoś jakąs tajemnice zna która pomoże ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micki Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 u mnie to wygląda inaczej bo widać i słychać prace silniczka ale szyber sie nie odwiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 13 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 micki wyjmij silniczek chyba na trzech śrubach jest montowany o ile pamiętam zdejmiesz go razem z plastikowym kołem zębatym podejrzewam że ząbki się skończyły podepne się pod temat, ale u mnie po naciśnięciu nawet silniczka nie słychać tak wiec może trzeba go po prostu wymienić, albo ktoś jakąs tajemnice zna która pomoże ? tutaj zacznij po naciśnięciu przycisku od sprawdzenia czy dochodzi napięcie na silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO///M3K Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 tutaj zacznij po naciśnięciu przycisku od sprawdzenia czy dochodzi napięcie na silnik A jak to zrobić ? Miernik mam, ale coś nie mam koncepcji jak to sprawdzić. Sam przycisk zmierzyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 najpierw napięcie na przycisku jeżeli jest to przy silniku otworzysz obudowę tam są grube styki dwa i pomiar tam zrobić przy załączonym przycisku jeżeli tam napięcie przychodzi a silnik stoi to do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO///M3K Opublikowano 15 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Powiedz gdzie są te dwa grube styki w silniku, w której obudowie, od bezpieczników ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 15 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 w obudowie silnika szyberdachu taka czarna skrzyneczka połączona z silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO///M3K Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 w obudowie silnika szyberdachu taka czarna skrzyneczka połączona z silnikiem Ok, to napewno znajdę, soryy ale coś mi sie ubzdurało ,że to pod maską ma być, hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 17 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Może przekaźnik przy silniczku nie ma dobrej masy,uchwyt który go trzyma nieraz się nadłamuje i nie styka.Jeśli silniczek jest spalony to powinno być słychać przekaźnik który ''cyka'' przy naciśnięciu.Z czasem może się też rozregulować zębatka silniczka,jeśli ''tyrka'' a nie przesuwa to trzeba wziąść imbus i klucz płaski i lekko ją dokręcić,wyregulować.Ważne jak się go dokręca to nie przesunąć szyberdachu bo ci się rozreguluje.A jeśli nawet to wystarczy zamknąć szyber tak jak powinnien być,następnie odkręcić silniczek,ustawić punkt zerowy i przykręcić z powrotem.Powodzenia Oczywiście tak jest w e30,ale może zasada działania jest podobna w e36 bmw_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO///M3K Opublikowano 17 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 No może i taka sama jest, dzieki za wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 17 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Oczywiście tak jest w e30,ale może zasada działania jest podobna w e36 jest podobna a raczej nawet taka sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 A ja mam pytanie z innej beczki, slyszalem,ze w e36 czesto przeciekają szyberdachy. Moj jest elektryczny ale nie slysze silniczka. Nie ruszałem go,bo na dachu widze jakies slady sylikonu... Czy tam jest tylko jakas prosta uszczelka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 slyszalem,ze w e36 czesto przeciekają szyberdachy moim zdaniem bzdura no chyba że masz dziury w dachu ja w sedanie mam nie domknięty z jednej strony bo ramię jest uszkodzone i ani kropla mi nie wpada przy największych deszczach podobnie ma brat w e38 cała tajemnica polega na wyczyszczeniu kanałów odpływowych w słupkach i sprawdzeniu tych wężyków czy nie pospadały lub nie popękały po to to jest a szyber wcale nie musi być szczelny i woda nie ma prawa się dostać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 8 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 wyciągnij zaślepkę,otwórz go kluczem i zobacz w jakim stanie jest ta uszczelka jak cię to tak ciekawi:p.I tak jak mówi mariusz13,nie musi być szczelny a musi być sucho:4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.