Pirooz Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Cześć, Jak w temacie, Za jakiś czas skończą mi się tarcze które mam obecnie w moim 150-konnym bolidzie i zaczynam się zastanawiać co dalej. Od razu mówię, że poszukuję czegoś skutecznego. Mam oryginalne hamulce a chcę coś, co sprawi że auto bardziej stanie dęba podczas hamowania aniżeli tylko zwolni. Bardzo dużo podróżuję autostradami, a tam wiadomo jakie prędkości się osiąga. Niestety kultura jazdy niektórych kierowców wymaga nagłego i gwałtownego hamowania. Dlatego też kiedy obecne "heble" się skończą chcę wrzucić coś mocniejszego i tu pojawiła mi się w głowie koncepcja wstawienia hamulców z 3-litrowca. Pytanie czy to ma sens i czy zauważę poprawę. Hamulce w 330Ci są większe, zaciski chyba również. Druga opcja to po prostu jakieś wypasione tarcze i klocki zgodne rozmiarowo z tym co mam. W tej opcji od razu pytam co polecacie? Niestety na zestawy Wilwooda "Big Brake Kit" do E46 mnie nie stać, az tak się nie powodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Ja chyba postawił bym na coś konkretnego (np ebc) dedykowanego do modelu. Choćby dlatego, że przy tarczach z trzy litrówki felga to minimum 17 cali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 (edytowane) Masz do wymiany przód, tył czy komplet ? Co do Twojej drugiej opcji to osobiście jeżdze na takim zestawie ZIMMERMANN SPORT TARCZE KLOCKI BMW E46 318 320 323 (4135498088) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i jestem bardzo zadowolony, na pewno zdadzą test z hamowania podyktowany przez kulturę innych Dodatkowo wymień płyn hamulcowy i sprawdź stan przewodów. Edytowane 8 Maja 2014 przez Francuz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Dokładnie tak jak prawi Francuz. Moja ewentualność to jeszcze dobry zestaw z ATE i też będzie pierwsza klasa. Ja na tym latam swoim prawie 2 tonowym E39 w turasie i jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Dokładnie tak jak prawi Francuz. Moja ewentualność to jeszcze dobry zestaw z ATE i też będzie pierwsza klasa. Ja na tym latam swoim prawie 2 tonowym E39 w turasie i jest dobrze. Różnica jest spora 2,0 w porównaniu do 3,0 , dwa razy taki zabieg robiłem i zadowolenie mega a wiadomo ze każdy metr się liczy , polecam od razu zamówic przewody w oplocie na przód teraz są tanie bo sporo tego na allegro :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 9 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Podobno tylne hamulce w 330 są takie same jak w m5 e39 i m3 e46, więc skoro w emkach spełniają swoją rolę to w 2.0 też będą ok Przód z 330i też jest ok. Jedyny minus to zimowki w rozmiarze minimum 17, tak jak pisze Jaro. Sent from my HTC One X using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 CzAkSs mi zwrócił uwagę, że zakup używanych piast z hamulcami z 330Ci też jest niejako loterią. Mogę trafić na jakieś zużyte albo pokrzywione tarcze i wtedy będzie mnie czekał dodatkowy zakup. Poza tym - felgi rozmiar co najmniej 17 cali zmusiłby mnie do inwestowania w nowe koła na zimę. Chyba jednak skłaniam się ku opcji kupienia super-wypaśnych nowych tarcz renomowanej firmy w rozmiarze takim, jaki pasuje do mojego modelu Także chłopaki dzięki wielkie za sugestie. Z tego co widzę to oprócz tarcz i klocków warto też zainteresować się rodzajem płynu i przewodami. Chcę aby auto ładnie stawało w miejscu więc jeśli to nie będą jakieś straszne koszta zainteresuję się również tymi rzeczami Zimmermany, ATE, EBC, słyszałem jeszcze o Ferrodo. Chciałbym coś z wyższej półki, sprawdzone. Te marki spełniają wymagania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 9 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Wszystkie firmy sa ok co kupisz z tych co wypisałes i tak powinienes byc zadowolony Ferrodo sam mam zamiar sobie zalozyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 9 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 fakt z przodu w e46 2.0i niema rewelacji jesli chodzi o srednice tarczy ale z tylu jest calkiem spoko bo jeszcze wentylowana wiec ja bym chyba sie pokusil na zestaw z 3.0i lub D kola aluminiowe 17 minimum albo 16 stalowe wtedy zalozysz. Oploty napewno cos to pomoze a plyny to roznia sie tylko temperatura wzenia wiec standardowo dot 4 jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 9 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 CzAkSs mi zwrócił uwagę, że zakup używanych piast ...z 330 A po co ci piasty z 330:?: Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 A nie trzeba całości wymieniać? W sumie jak nie to i tak nie ma różnicy bo problem zakupu używanych tarcz pozostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 9 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 (edytowane) bo taka była aukcja za dobre pieniądze stad chciał wymienić całość. pozatym: Część 34106765880 (Uchwyt zacisku hamulcowego) została znaleziona w następujących pojazdach: E46: Informacje szczegółowe E46 E46 325i Limousine, Europa E46 325xi Limousine, Europa E46 330Cd Coupé, Europa E46 330Cd Cabrio, Europa E46 330Ci Cabrio, Europa E46 330Ci Coupé, Europa E46 330d Touring, Europa E46 330d Limousine, Europa E46 330i Limousine, Europa E46 330i Touring, Europa E46 330xd Touring, Europa E46 330xd Limousine, Europa E46 330xi Limousine, Europa E46 330xi Touring, Europa E85: Informacje szczegółowe E85 E85 Z4 3.0si Roadster, Europa E86: Informacje szczegółowe E86 E86 Z4 3.0si Coupé, Europa Ja nie widze tu 2.0 i pewnosc tak naprawde jest wtedy jak ma sie to w rekach a za takie pieniadze jak on znalazł to mozna same zaciski kupic a on chce kupić cale i wtedy można się bawić Edytowane 9 Maja 2014 przez CzAkSs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 9 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Popatrzyłem teraz ze zwrotnica niby pasuje hehe ale jażmo nie ale i tak czlowiek bedzie pewny jak rozkreci Część 31211096429 (Zwrotnica lewa) została znaleziona w następujących pojazdach: E46: Informacje szczegółowe E46 E46 316i Limousine, Europa E46 316i Touring, Europa E46 316i 1.6 Limousine, Europa E46 316i 1.9 Limousine, Europa E46 316ti Compact, Europa E46 318Ci Cabrio, Europa E46 318d Touring, Europa E46 318d Limousine, Europa E46 318i Touring, Europa E46 318i Limousine, Europa E46 318td Compact, Europa E46 318ti Compact, Europa E46 320Cd Cabrio, Europa E46 320Ci Cabrio, Europa E46 320d Limousine, Europa E46 320d Touring, Europa E46 320i Touring, Europa E46 320i Limousine, Europa E46 320td Compact, Europa E46 323Ci Cabrio, Europa E46 323i Limousine, Europa E46 325Ci Cabrio, Europa E46 325i Limousine, Europa E46 325i Touring, Europa E46 325ti Compact, Europa E46 328i Limousine, Europa E46 328i Touring, Europa E46 330Cd Cabrio, Europa E46 330Ci Cabrio, Europa E46 330d Limousine, Europa E46 330d Touring, Europa E46 330i Limousine, Europa E46 330i Touring, Europa E46 316Ci Coupé, Europa E46 318Ci Coupé, Europa E46 320Cd Coupé, Europa E46 320Ci Coupé, Europa E46 323Ci Coupé, Europa E46 325Ci Coupé, Europa E46 328Ci Coupé, Europa E46 330Cd Coupé, Europa E46 330Ci Coupé, Europa E85: Informacje szczegółowe E85 E85 Z4 2.0i Roadster, Europa E85 Z4 2.2i Roadster, Europa E85 Z4 2.5i Roadster, Europa E85 Z4 2.5si Roadster, Europa E85 Z4 3.0i Roadster, Europa E85 Z4 3.0si Roadster, Europa E86: Informacje szczegółowe E86 E86 Z4 3.0si Coupé, Europa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.