piotras120682 Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) Witam wszystkich Forumowiczów mam taki problem dziś rano zauważyłem ze mam dość duży wyciek z dyfra i moje pytanie z czego mogło zacząć lecieć czy z pól osi czy z czegoś jeszcze? Drugie pytanie czy do uszczelnienia dyfra trzeba go wyciągać razem z wózkiem czy jest możliwość zrobienia ewentualnej naprawy na aucie? A wiec wyciek jest z prawej pól osi co tam trzeba wymienić żeby zlikwidować wyciek i jak się do tego zabrać? Edytowane 6 Maja 2014 przez piotras120682 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 8 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Dyfer wyciąga się bez wózka. Nie ma sensu go robić na aucie bo wyjęcie nie trwa długo. Co do uszczelnienia, jeśli puścił sam simering to nie ma problemu, natomiast jeśli wyciek spowodował nadmierny luz łożyska w dyfrze to bedzie więcej zabawy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 (edytowane) A wiec wyciek jest z prawej pól osi co tam trzeba wymienić żeby zlikwidować wyciek i jak się do tego zabrać? I mam jeszcze takie pytanie czy podejdzie dyfer od E36 1.8 IS M44 do do mojej E36 2.0 Automat? Edytowane 10 Maja 2014 przez piotras120682 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 10 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Teoretycznie od 1,6 do 2,0 wszystkie są na małej głowie, czyli podejdzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 jak się do tego zabrać? Dzisiaj wymieniałem łożyska w dyfrze i zrobiłem parę fotek. Najprościej zrobić to tak: 1. podważyć flanszę po przekątnej, bardzo łatwo wychodzi. 2. wymienić simering. Jeśli chcesz ułatwić to odkręcasz kołnierz ten na 6 śrub i zabierasz go razem z bieżnią łożyska na stół. Wtedy przebicie simera to już bajka bo można go wybić od tyłu. Będziesz jednak potrzebował o-ring który uszczelnia kołnierz-dyfer. Aha, ja miałem spuszczony olej bo wyciągałem dyfer. [ATTACH=CONFIG]30123[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]30124[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]30125[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]30126[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]30127[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]30128[/ATTACH] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 [ATTACH=CONFIG]30129[/ATTACH] Ten dodatkowy o-ring to nr. 9 na rys. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Koledzy mam pytanie dyfer jak wyciągnąć? Wiadomo pół osie odkręcić ,wał a co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darozxr Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Stabilizator i sruby ktore go trzymaja na gumach nie wiem czy tumola nie bd trzeba sciagnac do odkrecenia walu od dyfra nie pamietam dokladnie zobaczysz od dolu co i jak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Wiadomo pół osie odkręcić ,wał a co dalej? Musisz odkręcić zawieszenie dyfra, czyli 2 poduszki z tyłu u góry i jedna z przodu na dole. Jak już poodkręcasz to dyfer wyciągaj do tyłu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotras120682 Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Jeszcze mam takie pytanie jakim olejem najlepiej zalać dyfer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 1 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Ze szperą czy bez? Wejdz na stronę castrola i tam powinny być sugerowane oleje. Z tego co pamiętam to do głowy z szperką 75W140 tylko, do zwykłej wystarczy jakiś dobry syntetyk 75W90, bym załął valvoline dura blend. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 1 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 mozesz sprawdzić też tutaj Motul dobierz olej - Motul Oilguide PL 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.