Chacko e30 Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 witam,kupiłem e46 :lol: pierwszy raz z silnikiem n47:bag: opinie czytałem różne,ale na szczęście nikt nie odradzał, samochód kupiony od niemca,dlatego podejrzewam że wszystko w oryginale, swoje pytanie kieruje do użytkowników takich samochodów z tym silnikiem,co zrobić aby uniknąć nie potrzebnych niespodzianek? Auto to e46 touring 2.0d 136KM 1999r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 przede wszystkim oleje, płyny chłodzące i ogólną diagnostykę, reszta sama z czasem zacznie wychodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 to oczywiste,bardziej chodziło mi o takie rzeczy które można zmodernizować (wywalić/dodać) w celu uniknięcia dziwnych zachowań, autem jeżdżę dużo i nie chciałbym "wracać" na lawecie bo np, zapchał się katalizator,miałem coś takiego w służbowym aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 przede wszystkim oleje, płyny chłodzące i ogólną diagnostykę, reszta sama z czasem zacznie wychodzić x2 Mam ten sam silnik i zrobilem na nim 130 tys km, wiec coś tam moge Ci powiedzieć z własnego doświadczenia. Kata nie zapchasz, albo juz go nie ma :lol: ogólnie to dbaj o turbinke /nie gaś auta od razu po dłuższej bądź ostrej jeździe, tylko niech ostygnie i nie deptaj jak jest zimny/ nie tankuj syfu ze stacji "KRZAK" chociaż nawet na markowych dzisiaj można sie negatywnie zdziwić, lej tam gdzie masz sprawdzone, no i przygotuj sie na wymiane koła pasowego, poza tym wymienialem tylko materialy eksploatacyjne, nic nie naprawialem. Jaki masz tam przelot ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 320tys,troche dużo ale przynajmniej pewne że nie cofane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 bardzo fajnie jezdzi,nie problemu z przyspieszaniem,odpalaniem itp. wydaje mi się że jak na ten przebieg ładnie pracuje, jestem po małej diagnostyce komputerowej i jedyny błąd to był "mata zajętości fotela",ale nic nie świeci na desce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 bo pewnie masz wyciągniętą żarówkę od poduch, zrób test zegarów i zobacz czy świeci kontrolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Jeszcze nim pojeździsz, więc sie nie martw, że to duży przebieg, znam prawie 2x większe w tym silniku i dalej lata. Ogólnie to nie ma co dodawać czy wywalać, dbać o filtry, paliwo i turbo i bedzie jeździć bmw_3 Nie ma też reguły żebyś wracał na lawecie (odpukać) bo to sie może każdemu przytrafić, nie zależnie od Twojego dbania o samochód zawsze może sie coś poprostu zepsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 To jest M47 a nie N47 Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 To jest M47 a nie N47 SORKI,na na klawiaturze źle wciskałem (nowy komp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Na początek powymieniaj: -olej -filtr oleju -filtr paliwa -filtr powietrza Póżniej: -wymyj EGR -wymień odmę -poczyść elektrozaworki EGR i Turbo -przy okazji niby zaleca się wymianę weżyków podciśnienia I autko śmiga jak nowe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Póżniej:-wymyj EGR -wymień odmę -poczyść elektrozaworki EGR i Turbo -przy okazji niby zaleca się wymianę weżyków podciśnienia I autko śmiga jak nowe oto mi chodziło,dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 A M47 nie ma czasem tych nieszczęsnych klapek na kolektorze jak np M47DO1 i należy dać zaślepki w celu uniknięcia uszkodzenia silnika gdy takowa się urwie i poleci do cylindra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Jak dobrze pamiętam to m47 czyli przedlift nie ma tych klapek, ale polift M47N już ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManiekTDS Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Od siebie mogę dodać, że warto często wymieniać olej i filtry. Tak jak wcześniej koledzy pisali - olej tylko z wyższej półki, dedykowany do tego silnika do 5W40. Pamiętaj by wymienić też filtr odmy a całą obudowę przeczyścić. Sprawdź wężyki podciśnieniowe - ewentualnie wymień jeżeli będą wyglądały kiepsko. Sprawdź też filterki elektrozaworów (szczególnie ten od turbo), warto zajrzeć do kolektora dolotowego i go porządnie wymyć, jeżeli nie masz EGR zaślepionego to warto to zrobić. Przy okazji zabaw z kolektorem nie zapomnij wyczyścić czujnika ciśnienia doładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.