Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


BMW E39 - wymiana pompy wtryskowej 520 td.


Szopu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, witam. Z góry przepraszam ale jakoś nie mogę znaleźć nurtujących mnie pytań odnośnie owego przypadku oraz informuje że chce pomóc dobremu znajomemu, z czystej uprzejmości. Otóż koleżka trafił na Bawarkę, świeży fajny produkt - 2 tygodnie, pierwsze problemy. Diagnoza u pierwszego mechanika, walnięta pompa wtryskowa. Byliśmy chyba u każdego mechanika w mieście, każdy słysząc markę kiwał łbem na boki i delikatnie nas wypraszał, niektórzy to nawet zaplątali łaciną gdy zapytaliśmy kto może się tego podjąć - parodia. :bag: Osobiście szukałbym jakiegoś specjalisty z okolic Wrocławia bądź we Wrocku, z tego co wiem niektórzy są naprawdę nieźli w te klocki. Ale kto konkretnie? happy_bmw

Nawiązując. Jakie są gdzieś koszta nabycia nowej/używki pompy, bądź też regeneracji, montaż i w jakich cenach. Temat pisze z pierwszorzutowych informacji, chętnie dowiedziałbym się także u kogoś kto się na tym konkretnie zna - jak dokładnie wygląda problem, bo wiadomo, mamy ogólny przykład 'walnięta pompa wtryskowa'. Przydałoby się również jakiejś informacji na temat lepszych 'specjalsów' z tego zakresu - może być dowolny region w obrębie dolnego śląska.

Pozdrawiam i z góry przepraszam za problem, jeżeli gdzieś było. Mimo co, liczę na jakiejś świeże info. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez blokad nie zamontujesz jej....

potrzebna jest blokada i czujnik zegarowy....

niestety BMW w m47 troche zrobili problem z wyciągnięciem pompy... bo niema klina na wałku.....

generalnie jak się ma sprzęt to samemu można ogarnąć to...... ja od robienia pompy polecam gościa ze sobótki... robił kilka pomp które montowałem i nie było problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakup uzywanej pompy wtryskowej to też 50% szans że się uda

kolejny problem to czy zakupiona pompa jest ori czy juz zregenerowana?

Ustawiałem i wymieniałem dziesiątki tych pomp i pamietam do dziś przeprawę z jedną która była zregenerowana i wyjęta z auta nie zablokowana.....

Problem jest taki że kazda ori pompa ma nabity z boku wymiar na jaki się ją ustawia, jak pompiarz regeneruje to ustawia po swojemu i blokuje po czym wkłada się rozblokowuje i już, problem pojawia się po wyjęciu takiej pompy nie zablokowanej....

Jak coś możemy pomóc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...