Szpadyzor71 Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Jak trafisz pewniaka to spoko, a jak nie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Wlasnie dzwonilem do tego czlowieka,o ktorym pisalem wyzej. Powiedzial,ze jesli brac silnik to tylko taki,ktory siedzi jeszcze w aucie, za kompletne M50B25 w stanie igla itd nie dalby wiecej jak 1700 zl, jesli mialby brac silnik,ktory stoi na palecie to max 1200 zl. Sam ma taki motor,ktory trzyma moc ale bierze olej i klepie na zimnym dlatego mi go nie sprzeda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Spoko spoko a ile za robociznę? Bo sam silnik to nie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Bede robil sam. Szukam silnika M50B25 nv najlepiej kompletnego za rozsadne pieniadze jak ktos slyszal prosze o info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Jeżeli nie wiążesz przyszłości z tym autem w tej sytuacji gdzie jak myślałem silnik się wydmuchał,furak jest w opcji bieda edyszyn,blacharka i lakier do roboty to wogóle bym tematu nie tykał. To co miałbyś zainwestować w silnik osprzęt(to powidzmy 1500zł do tego masę roboty(swojej). Odłóż trochę i kup inne e36 jako dobrą bazę blacharską pod ewentualny swap na wyższy silnik) Jeżeli miałbym mus kulać się do roboty czymś to kupiłbym forda za 500zł i się turlał na okres odkładania. Jeżeli chciałbyś upierać się przy dalszym użytkowaniu tylko po to by uruchomić samochód i dalej go użytkować to nabyłbym b20 za 700zł i wstawił sam by smigac dalej. Za b25NV mimo wszystko trzeba wydać około tych 1500/2000 więc tyle byś miał do nowej fury plus klamoty z Twojej starej i coś dołożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Zakupilem B20 z częscią osprzętu za 480 zł. Stary silnik juz wydarlem, dzis bede kompletowal dwa i jutro moze go zaloze do budy. Dlugo mi z tym zchodzi bo robie to pierwszy raz, mialem miec prad w garazu kiedy go wynajmowałem i okazało sie,ze nie ma bo cos tam uszkodzone jest. Jesli chodzi o stary silnik, to na oko byl w lepszym stanie, nie mial tyle wyciekow i ogolnie byl w miare czysty. Sciągnałem z niego skrzynie i pokrywe zaworow, kiedy krece kolem zamachowym to wałki sie obracają ale zawory dolotowe stoją w miejscu... Co sie tanm moglo stac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Co sie tanm moglo stac ? mogły dostać tłokami i są krzywe a wiec zblokowane na prowadnicach, albo są urwane grzybki i wbite do głowicy. Zależy jak bardzo dostały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Jednak pracują Jak sprawdzałem to byłem sam w garazu i swieciłem latarką nie widzialem za duzo dlatego wydawało mi się,ze stoją w miejscu. Mysle,ze to pierscienie pusciły. Aktualnie silnik jest wymontowany i myśle,zeby zacząc go rozkręcac ale nie bardzo wiem jak sie za niego zabrać, mam zdjętą pokrywe zaworów, zdemontowana pompe wspomagania altelnator i napinacz. Odkrece podstawe filtra oleju, i chyba wezme sie za wisko, tylko problem jest taki,ze nie mam tego wielkiego klucza, da się to jakoś obejść ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 18 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 hyba wezme sie za wisko, tylko problem jest taki,ze nie mam tego wielkiego klucza, 32 nie masz hihihihi wstyd odkręć sam wiatrak plastikowy z wiskozy - 4 śrubki na imbus, wisko zostaw, Wisko ciężko schodzi jak nie pójdzie patent z waleniem młotkiem w klucz to tylko metody alpejskiej kombinatorystyki z neta.Jak masz stary silnik juz na złom to rozkręcaj jak leci, najważniejsze to zdjąć głowicę i już wiesz co w środku piszczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 19 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 wkładasz między śrubki od koła pasowego chyba to są szóstki najlepiej solidny pilnik bo tam mało miejsca , druga osoba klucz 32 lekkie uderzenie w niego młotkiem i po sprawie 100% skuteczne wiele razy stosowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalWro Opublikowano 31 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Była kolizja, prawdopodobnie łancuch przeskoczył... Na oko zawory byly ok, jeden byl niedomkniety. Po zdemontowaniu zaworow wszystkie trzpienie byly lekko pokrzywione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.