Hary33 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Witam mam pytanie odnośnie katów wszyscy mówią że to zabija turbo i chce usunąć tylko niewiem czy wszystkie 4 czy te za turbo bo w planach jest wirus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Wywalaj wszystko jak idzie. Ja mam tylko turbinę, rura i tłumik końcowy. Po wywaleniu katów silnik trochę odżyje, napewno będzie lepiej zbierał się od dołu. W M57 masz jeden kat zaraz za turbo który możesz sprzedać, dwa mniejsze które są w cenie złomu i tłumik środkowy. Ja wywaliłem wszystko - potwierdziłem wcześniej w Jetronik, że ten zabieg niczego nie pogorszy. Wręcz przeciwnie, właśnie zalecali taki zabieg. Więc działaj śmiało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olog22 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Wywalaj wszystko jak idzie. Ja mam tylko turbinę, rura i tłumik końcowy.Po wywaleniu katów silnik trochę odżyje, napewno będzie lepiej zbierał się od dołu. W M57 masz jeden kat zaraz za turbo który możesz sprzedać, dwa mniejsze które są w cenie złomu i tłumik środkowy. Ja wywaliłem wszystko - potwierdziłem wcześniej w Jetronik, że ten zabieg niczego nie pogorszy. Wręcz przeciwnie, właśnie zalecali taki zabieg. Więc działaj śmiało. Noo i dobrze prawi Foresto, Ja mam dokładnie tak samo w moim M57N tyle tylko że ja miałem najpierw DPFa i potem big kata za nim a potem już tylko końcowy . Teraz nie mam nic a końcowy wymieniony na MG i jestem mega zadowolony Turbinka odżyje i tak jak FOrest napisał będzie szybciej wstawała bo spaliny będą miały flow a nie tłamszone przez kata który i tak jest przytkany w tych rocznikach. Do tego można pomyśleć też o wymianie na większy przelot w kwasiaku i fajna pucha na koniec i będzie dodatkowo zacnie mruczeć. Potem może duży IC i program a będziesz Pan zadowolony :drunk: Łoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 to dzięki panowie będzie czas to usune i pojade na program bo pewnie bedzie kopcic tak powiedzial FILIP i wielkie dzieki ŁOLI za kontakt . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olog22 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 to dzięki panowie będzie czas to usune i pojade na program bo pewnie bedzie kopcic tak powiedzial FILIP i wielkie dzieki ŁOLI za kontakt . Nie no na seryjnym programie nie powinien kopcić mocno. Natomiast na softa zarezerwuj trochę czasu aby dobrze dopracował i nie kopcił faktycznie. U mnie przestał kopcić po dużym IC i ponownym sofcie. Poza tym DYSZEL MUSI DYMIĆ bmw_1bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Źle prawi Foresto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! może w e46 z m57 jest jeden kat ale nie w e39... E39 ma 2 katy za turbo i dwa kolejne przy środkowym... ja wywaliłem wszystkie (tzn rozciąłem puszki wyciągnąłem co trza i pospawałem) przy okazji wywaliłem końcowy tłumik... silnik nieco odżył choć przykopcać zaczął ale jeśli zrobisz taki zabieg a potem zwiększysz moc u profesjonalistów to bedzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Filip powiedzial ze zrobi dobrego wirusa tylko lepiej kata wyciac zeby dmuchawik nie trafił szlak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 czy po wycieńcu wszystkich katów niebedzie śmierdzieć jak z jelcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolarz Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 a jak z pomiarem spalin to wychodzi panowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 podepnę sie do tematu ale z m47 w e46. jak tutaj to wygląda? auto puki co jezdzi normalnie,nie kopcibmw_1ale słyszałem że lubią się "zatkać":bag: a ponoć lepiej zapobiegać niż leczyć,dlatego mam takie myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 wytnij ten drugi za turbiną , bo w tym pierwszym od turbo powinieneś mieć sondę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 wytnij ten drugi za turbiną , bo w tym pierwszym od turbo powinieneś mieć sondę pieszesz o 2.0d? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 tak o m47 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 dzieki, tak zrobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Wątpię żebyś miał sondę za katem. Ja miałem M47N i wywalenie obydwóch katów nie przyniosło niemiłych niespodzianek. Jak miałbym wywalać kolejny raz to wyrzucił bym właśnie ten pierwszy za turbo, bo napewno jest bardziej zawalony, a drugi bym zostawił. Zawsze będzie mniej sadzy za Tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Hary jak pozbędziesz się katów to daj znać, bo muszę posłuchać jak to chodzi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 6 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Hary jak pozbędziesz się katów to daj znać, bo muszę posłuchać jak to chodzi:)Hary się już katów nie posbędzie bo pozbył się samochodu:lol::dance: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Kondziu jusz sie nie pozbęde bo turas zostal sprzedany ale mialem zamiar żeby turbo lepiej dmuchało teraz szukam turaska nowego :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 7 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Ło masz Ci los, mogłeś choć te światełka bmw z drzwi dla mnie wyciągnąć I jakie plany teraz, za czym się rozglądasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 W planach jest e61 turas a swiatelka pojechaly razem z bunią :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny1978 Opublikowano 22 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Gdzie miałeś DPF w e39? bmw_3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olog22 Opublikowano 22 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Gdzie miałeś DPF w e39? bmw_3 Po pierwsze to kotleta odgrzebales że homo Poza tym zobacz czym ja jeżdżę i potem komentuj bo nigdzie nie pisałem że to e39. Ave :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 22 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 hehe sie chłopak obudził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiko Opublikowano 25 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Temat o e39 wiec dlatego pewnie pomyslal ze miales dpf w e39 Powiedzcie mi czy warto wywalac katy ? Mocno śmierdzi ? i kopci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 W m52 nic nie kopci Oczywiście jest zamiennik metalowy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.