Toots Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Witam Mam problem Otoz dzis chcialem sie zabrac za wymiane przednich amortyzatorow. I moje zaskoczenie bylo niesamowite Napotkalem sie na Pierscien (nie wiem jak on sie nazywa) ktory blokuje amortyzator przed wyciagnieciem. NIe moge go odkrecic wiec moze go sie przetnie przecinakiem czy czyms podobnym. I moj problem sie pojawia w tmy miejscu. Jak sie dokladnie nazywa ten pierscien :?: Bo chialbym kupic nowy ale nie wiem jak sie Dokladnie Nazywa. Prosze o pomoc a tu jest zdjecie tego pierscienia Penwie troche namieszalem ale mysle ze mi pomozecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Chyba nie inaczej niż "pierścień mocujący". Element nr 6 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Tą nakrętkę wątpię czy gdziekolwiek dostaniesz poza serwisem, a używkę pewnie z całym mc personem. Spróbój kolumnę wsadzić w imadło, tylko nie skręcaj za mocno,żeby nie zgiąć jej, zlej nakrętkę WD40 i jakąś dużą żabką lub dużym francuzem odkręć. Musi pójść :!: Jak nie to młotek i "tempy" przecinak tak żeby jej nie zniszczyć. Albo złap nakrętke w imadle i kręć kolumną(ja tak robiłem i udało się). Najlepsze narzędzie do tego to klucz pazurkowy.... <bmw_1> Powodzenia <bmw_4> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toots Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Dziekuje za zainteresowanie i pomoc Jednak Sowin mielas racje w Głogowie tego pierscienia nie dostane Pozostalo mi wziasc duzy klucz i wd40 Pozdrawiam happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 podgrzana coca-cola też daje rade :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zdjęcie tego nie pokazuje,ale chyba nie rozpinałeś zawiechy z dołu, więc nie możesz wyjąć kolumny :?: :!: Łatwiej i mniej mordęgi będziesz miał jak ją wyjmiesz. Po zdemontowaniu i zamontowaniu przy tej czynności nie trzeba ustawiać zbieżności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zdjęcie tego nie pokazuje,ale chyba nie rozpinałeś zawiechy z dołu, więc nie możesz wyjąć kolumny :?: :!: Łatwiej i mniej mordęgi będziesz miał jak ją wyjmiesz. Po zdemontowaniu i zamontowaniu przy tej czynności nie trzeba ustawiać zbieżności. ale niestety jest to równoznaczne z wypieciem sworznia wachacza :evil: a to nie jest łatwe i często prowadzi do zniszczenia sworznia, a nieumiejetne może zniszczyć i wachacz, wiec ostrożnie.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toots Opublikowano 30 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 No to z tymi sworzniami jest problem i nie tlyko z nimi. Bo i sruby od hamulcow sie tak spiekly ze ani drgnie, nawet wd40 nie pomoglo. Wiec tlyko w taki sposob sciagam ze odkrecam lacznik stabilizatora. Inaczej sam sobie nie poradze, a oddawac auto do mechanika to sie nie oplaca. Sam sie pomecze moze dam rade. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.