danieldeni20 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam. Pytanie mam .. Jako , że często wracam leśnymi drogami o późnych porach gdzie sarny sobie żrą trawę przy co drugim drzewie jakby nie miały gdzieś indziej takiej możliwości to czy Silnik dostaje jeśli jadę sam na "pusto" z prędkością 60km/h na Biegu 5 (skrzynia 5 bo 6 nie znalazłem ;p) ? Wiadomo przy wzniesieniach redukuję. Dodam, że co jakiś czas autko jest przegonione ;] Słyszałem o Panewkach ale to było w poczciwej OHV poloneza .. E46 Touring FL M47DO1 Edytowane 14 Kwietnia 2014 przez danieldeni20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Nie wiem czy dostaje w dupe, ale na pewno nie pali mniej niż jakbyś jechał na czwartym biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Jeśli nie jedziesz pod jakąś znaczną górke to uważam, że nic się nie męczy, chociaż w warunkach jazdy wymienionej przez Ciebie nie jade na 5tce, tylko na 4, jakiś taki nawyk mam a te czteronożne panienki z kolankami z drugiej strony, chodzą przy drogach bo ludzie wyrzucaja różne śmieci, jedzonko i stąd ich wizyty niestety. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Nie wiem czy dostaje w dupe, ale na pewno nie pali mniej niż jakbyś jechał na czwartym biegu No nie wiem.. jak jadę (mamy nowe drogi) na drodze bez wzniesień to wskaźnik spalania leży na ~3l/100 a na 4ce około 6l/100 a nie chodzi mi tutaj o spalanie lecz po co go trzymać na ok 2 tyś jak moze sobie na ~1.2k spokojnie klekotać ... 20km drogi tak jadę. Chyba najgorsze co może być to nagar ale co jakiś czas usuwam bo gulfy same aż się proszą;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 proponował bym ZERO LITOŚCI DLA GULFÓW :lol::lol::lol: i nagaru ani śladu i golfów też:lol::lol::lol: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 (edytowane) Przyjemne z pożytecznym :lol: a (rozsądne, bo wiele nie trzeba :lol:) naginanie przepisów podczas sprowadzania gulfa do parteru powinno skutkować nagrodą w postaci odejmowania punktów karnych btw a ile masz obrotów na 5tym biegu przy stówce ? Edytowane 14 Kwietnia 2014 przez Francuz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Przyjemne z pożytecznym :lol: a (rozsądne, bo wiele nie trzeba :lol:) naginanie przepisów podczas sprowadzania gulfa do parteru powinno skutkować nagrodą w postaci odejmowania punktów karnych btw a ile masz obrotów na 5tym biegu przy stówce ? Jak będę jechał na usg to sprawdzę ale przesadziłem z 2 tyś obrotów na 4ce bo jest 1.5 -1.6k przy 60kmh więc w sumie lepiej chyba 4ką jechać bo różnica żadna ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Przy 100 km/h na 5tym jest ~1.95 k obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 no to podobnie jak u mnie, ja mam (z tego co pamietam) odrobine ponad 2k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUB_ZERO29 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 A nie cierpi na tym trochę dwumasa ? Jazda z małą prędkością na wysokim biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 (edytowane) Generalnie dla dobra dwumasy powinno się jeżdzić powyzej tych 1500 rpm, i jest parę wskazówek co robić a czego nie, wiadomo, ale jesli nie ma przeciążeń i nie daje sie gazu w podloge jadąc na 5tym biegu 60kmh to myśle, że nie szkodzi w znaczącym stopniu, mimo to, osobiście tak nie jeżdze Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez Francuz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Nie no panowie. Przecież to jest przesada jak dla mnie, 60 na piątym biegu to ja nawet busem nie jeżdżę. Rozumiem raz kiedy, żeby zmniejszyć zużycie paliwa, ale na co dzień??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Jaro, przestan! Jest fajnie,ciekawie,nastepny "bimmerowy temat" sie robi :banghead::banghead: Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 A co ma do tego sprzęgło dwumas? Prędzej dostaje jak jest jedyna but Dwuja but i bok... No to od dziś 4ka Można zamknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.