Chacko e30 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Witam mam taki gwint zamontowany w swoim cabrio bmw_0 i zastanawiam się od czego jest ta śruba? [ATTACH=CONFIG]29631[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Nie jest to czasem śruba kontrująca aby się nie odkręciła ta od regulacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 tez mi sie tak wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Raczej,nie inaczej..... Wysyłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 jeżeli chodzi o kontre to wyżej są dwie nakrętki i wydaje mi się że ona ma inne zastoosowanie. na aukcji z alledrogo lepiej widać ZAWIESZENIE GWINTOWANE GWINT BMW E36 06/92-COMPACT (4140587293) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 to zapewne jest kontra kontry...:4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Na tym zdjęciu niewiele widać, ale również to może być śruba do regulacji "twardości" sprężyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 no nie wiem ale mi się wydaje że to jakis tylko taki pic na wodę , bo przy tej śrubie nie widać żadnego gwintu żeby to się miało gdzieś tam kręcić, przy regulacji jest tam kontra widoczna ,więc chyba tylko taki mykes sisujący dla ozdoby :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 a właśnie nie pic bo moge ją wykręcać i wkręcać. Na chwile obecną jest wkręcona na max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Ktoś po coś to stworzył, ale po co, to już sam nie wie..., a tak poważnie, jak kręcisz tą nakrętką to coś się dzieje, jakiś opór? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 co wy ******lita.... to jest gwint w którym nie zmieniasz charakterystyki pracy sprężyny przez podniesienie czy opuszczenie.... ta nakrętka u dołu jest po to aby ją poluzować wkręić bardziej (wtedy niżej ) lub odkręcić całą lage (wtedy wyżej) tu masz pokazane jak się kręci takim gwintem http://www.lowtec.de/media/hilow.ogv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Dyziek popatrz na foty co wrzucil Chacko. Tam jest 3 nakretka ponizej gwintu. Zwojow na ladze juz niema a jest nakretka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Errtu Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 (edytowane) co do gwintu ja mam mialem w nissanie s14 tylko jeszcze z pochyleniem i jajkiem na zwrotnice + gazowe z regulacja sily tumienia, wiec te 2 nakretki wykorzystalem jako kontre by sie nie odkrecalo nasmarowalem gwint by nawet po brudzie mozna bylo cos z nim zrobic mam nadzieje ze to dobry pomysl co do kluczy tez mielame jeden na przednie a 2 na tylnie jesli chodzi o sprzezyny to byly w nissanie za twarde wiec rozkrecilem je maxymalnie by nie napierdalalo jak bys siedziel na przyczepie ale to byly sprzezyny na drift przystosowane wiec jak sie zaczol lamac to leciales juz bokiem tylko wystarczylo dodac gazu by kontynulowac slizg .. co do 3 nakretki to pewnie to tylko taki chwyt marketingowy 2 wystarcza Edytowane 12 Kwietnia 2014 przez Errtu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.