yapis Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Dzieki za pomoc wszystkim. Wezme sie za to zaraz na poczatku nowego roku :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubak89 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Z tego co pamiętam jak masz Euro 3 i skrzynię manualną to masz tylko jeden termostat. Euro 3 + automat - dwa termostaty. Euro 4 również dwa termostaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yapis Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Ja mam silnik m47n 320d z 2003 czyli euro 4 nie? w manualu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Tak w manualu z eu3 jest jeden glowny. Jak masz dwa termostaty najpierw wymienten EGR azwyczaj on pada, jak nie pomoze wymein glowny. Tylko ORG, chyba znajdzies BEHR to jestw sumie orginal a zaplacisz taniej niz w seriwsie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yapis Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 A samemu łatwo go wymienić czy lepiej do serwisu podjechać z tym? W sumie powiem, że zielony w tym jestem Chodzi mi o ten egr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Latwizna. Dwie śrubki na klucz 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 24 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Latwizna. Dwie śrubki na klucz 10 dokładnie, plus płaski śrubokręt żeby zawleczki podważyc. Zwróć uwagę na uszczelke czy bedzie dalej dobra i przełóż ją, jak nie bedziesz jej miec na nowym. Przy wyciąganiu go uważaj żebyś nie miał gorącej fontanny w twarz, lepiej działaj na zimnym silniku Zanim poskręcasz plastiki, upewnij sie, że nic nie kapie, no i w drogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.