mechatronik Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 witam możliwe że znajomy będzie sprzedawał swój silnik z całym osprzętem do swapa z e30 (m20b25) i moje pytanie brzmi: 1.czy swap jest łatwiejszy od m50 , bo wiem że trzeba się męczyć z wisko i z pompą hamulcową 2.czy jest różnica w spalaniu między m20 a m50 3.czy jest różnica w awaryjności bo nie wiem czy robić tańszego i łatwiejszego swapa na m20 czy na mocniejszego,droższego ale i mocniejszego m50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Oczywiście że M50B25 1.Młodszy mocniejszy i sporo mniej awaryjny silnik od M20 2.M50 Rozrząd na łańcuchu a nie na pasku jak w M20 3. Spalanie podobne to zależy ile waży twoja prawa noga 4. czy swap jest łatwiejszy tego nie wiem ale moim zdaniem warto się pomęczyć M50B25 to moje zdanie:wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechatronik Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 dzięki za odpowiedź jeszcze tylko jedno pytanie jak m50 to z vanosem czy bez bo w teorii mają tą samą moc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Co się trafi, w m50 vanosy uchodzą za stosunkowo pancerne ustrojstwo. Plus dla wanosa to tyci mniejsze spalanie i lepiej ciągnie od dołu. Z drugiej strony vanos to dodatkowa ******ła którą może kiedyś będzie trzeba naprawić. Jak masz zamiar szaleć swoim autkiem to bierz bez vansa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.