Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


swap z m40 na 2.5


mechatronik

Rekomendowane odpowiedzi

witam możliwe że znajomy będzie sprzedawał swój silnik z całym osprzętem do swapa z e30 (m20b25)

i moje pytanie brzmi:

1.czy swap jest łatwiejszy od m50 , bo wiem że trzeba się męczyć z wisko i z pompą hamulcową

2.czy jest różnica w spalaniu między m20 a m50

3.czy jest różnica w awaryjności

bo nie wiem czy robić tańszego i łatwiejszego swapa na m20 czy na mocniejszego,droższego ale i mocniejszego m50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że M50B25

1.Młodszy mocniejszy i sporo mniej awaryjny silnik od M20

2.M50 Rozrząd na łańcuchu a nie na pasku jak w M20

3. Spalanie podobne to zależy ile waży twoja prawa noga

4. czy swap jest łatwiejszy tego nie wiem ale moim zdaniem warto się pomęczyć :D

M50B25 to moje zdanie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się trafi, w m50 vanosy uchodzą za stosunkowo pancerne ustrojstwo. Plus dla wanosa to tyci mniejsze spalanie i lepiej ciągnie od dołu. Z drugiej strony vanos to dodatkowa ******ła którą może kiedyś będzie trzeba naprawić. Jak masz zamiar szaleć swoim autkiem to bierz bez vansa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...