Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Były ale to prawdziwy unikat dorwać V12 w manualu , mało tego wyprodukowali :)

Nie do końca bo "zwykłe" 850i produkowane były w automacie standardowo ale manual był całkowicie bezpłatną opcją dostępną dla każdego i w związku z tym wyszło ich całkiem sporo a bardziej wypasiona wersja 850CSi była tylko z manualną skrzynką bez opcji na automat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mordulec
Nie do końca bo "zwykłe" 850i produkowane były w automacie standardowo ale manual był całkowicie bezpłatną opcją dostępną dla każdego i w związku z tym wyszło ich całkiem sporo a bardziej wypasiona wersja 850CSi była tylko z manualną skrzynką bez opcji na automat :)

Ups no to tego nie wiedziałem , że dużo wyszło na manualu :)

Że była taka opcja to wiem ale automatów było chyba więcej niż manuali z całej produkcji 850i , trzeba by sprawdzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że była taka opcja to wiem ale automatów było chyba więcej niż manuali z całej produkcji 850i , trzeba by sprawdzić :)

Dobrze mówisz, było więcej, z tego co pamiętam z czasów zafascynowania e31 to wyprodukowano około 13tyś 850i z automatem i 4tyś z manualem, miałem na myśli tylko to że nie były aż taką rzadkością w stosunku do reszty:D

Sam od kilku miesięcy jestem na etapie szukania e31 i pomijając paździerze które wiszą na Allegro jako ekspozycja stała to ciężko o zdrową sztukę, dodatkowo uparłem się na 840i a to troszkę nowsze roczniki ;)

Jeśli sprzedam swoją 540i w manualu to kupię 840i lub 740i w e38 , ten cholerny m60b40 jest jak jakiś narkotyk człowiek nie może się wyrwać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest bardzo dobra cena!Szkoda ze nie widzialem wczesniej to bym sie z kim zgadal bo nie mam nikogo kto kuma baze do takich rzeczy.:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do złotej e30:

Co do tej zlotej E30, z daleka wyglada ladnie, ale jest sporo wgniotek po kamieniach itp. Ranty nadkoli zaklepane i w tamtych miejscach lakier peka. W dachu jest jedno niewielkie naciecie. Pozatym ladnie sie prezntuje, dopiero jak sie poprzyglada wychodzi na to, ze cala bude fajnie byloby odmalowac. Silnik niby suchy itd, ale wcale nie jedzie, nie wiem czy tak ma byc w 2.0. Tyle powiedział mi kolega okolic Bielska.

z innego forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/bmw-e30-cabrio-cult-german-style-okazja-i1639733965.html to by mi pasowało... ale zeby lakier byl igla o jednej tonacji i lini.... a tak poza tym dziś bujnąłem mocniej M3 na trybie sport... jednak to jest szybkie, motor nie przescignąl mnie co najmniej kilkanascie km ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kevin to jA niewiem czego szukasz. Wiadomo zaden klasyk nieobjedzie motoru masz piekna fure za***iscie szybka i to w cabrio to nie oczekuj tego po e30 :)

Co do lakieru i niespasowanych elementow to " niema niebitych BMW sa tylko zle zlozone" :P joke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...