Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem Miras czy zauważyłeś ,że jest to tapicera z angola lolol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale w czym to przeszkadza? Wywali tunel srodkowy i git, bo fotele to chyba pasuja?
a sterowanie na boczku będzie po str pasażera , apteczka pod nogami kierowcy i nie wiem na której szynie są blokady do przesówania foteli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie sterowanie? Lusterek? Przelozyc mozna a co do foteli to chyba mozna przelozyc prowadnice... Zreszta Polak potrafi

odnośnie foteli to mój koleś przekładał same gąbki ze skurami na swoje fotele zajęło mu to pół dnia z wymontowaniem foteli i zamontowaniem na nowo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzeczywiści warta tej ceny, tylko szkoda ze po swapie

za***iste są coupe nissana, zwłaszcza te starsze

z tego co kojarze to u mnie na mieście widuję mega zadbanego takiego białego 200sx na borbetach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200sx s13 to klasyk z japońskich bolidów niestety nie chciałbyś poczytać co to auto oferuje oprócz wyglądu:bag:

kiedys bym tego nieprzyznał w życiu bo 10 lat jezdziłęm japończykami. ale jak pojezdziłemz włascicielem takiego to powiem 1- ten nismo tylko wygląda reszta to porażka na całej linii jedna wielka tragedia techniczna to auto:bag:a zreszta wkleje opinie użytkownika hondziarza moze komuś się przyda zanim się wpakuje na mine

cyt

Jak chcesz S13 musisz zaprzyjaźnić się z Migomatem, S13 dzielą się na te już pospawane, na te z zamazaną rdzą i na te które jeszcze można pospawać. Blachy są zrobione z puszek po Coli, gnije wszystko, głównie kielichy, podłużnice, tylna klapa, podłoga i cała metalowa reszta woza. Samochód nie nadaje się na zakręty (przynajmniej bez worka pieniędzy), dużo lepsze do upalania na czas są choćby BMW. Żeby wóz się prowadził trzeba zmienić praktycznie całe zawieszenie (wahacze etc.). Bajki o padających turbinach i silnikach biorą się od napalonych małolatów, dmuchających Bara z 20 letniej T25 które się do tego nie nadaje i upalając 20 letniego woza z pustą do połowy miską oleju o pojemności przeciętnej miski ryżu, na oleju z Biedronki. W CA podstawą jest pilnowanie oleju, najlepiej lekki nadstan, dobry olej i powiększona miska (jest to silnik specjalnej troski, ale odpowiednio dbany jest niezawodny i sporo znosi, a nawet jak się wysra to kolejne trzymające się kupy CA idzie kupić za czapkę drobnych, bo większość tych silników wymienia się profilaktycznie).

Jest to jedno z tych aut których serią jeździć się nie da, jak ktoś próbuje, to i tak dochodzi w końcu do wniosku, że cały misterny plan poszedł w pizdu, kupując 200SXa musisz tylko się zastanowić czy kasę w tego woza ładować będziesz szuflą, czy nosił wiadrami (nie chodzi tu przynajmniej o awaryjność, bo tak naprawdę zepsuć się nie ma co, auto jest po prostu proste). Powodu tego, że 80% SXów w Polsce nie jeździ szukałbym raczej w tym, że tego woza nie da się nie modyfikować.

Co do spalania u mnie doprowadzony do serii pali 15-20L, na Stage2 nie liczę na oszczędności.

Edytowane przez grzesiek84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...