Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

a co zmieliłeś już małą :?::twisted:tylko pamiętaj,że na 2,93 stracisz na przyśpieszeniu,a i takie rzeczy to kupuj od pewniaka.ostatnio kumpel rozwalił swój(tydzień po kupnie)dekiel to odkręcił palcami tak złożył to sprzedający,kupił od znajomego handlarza, a na drugi dzień dziewczyna mało się nie zabiła bo zblokowało koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm. No właśnie znaleźć pewniaka to kłopot. A co do przełożenia to właśnie tak myślałem.

W sumie Vmax byłby większy ale i tak 230 jest wystarczające.

A mała głowa jeszcze nie zmielona ale już powoli sie kończy. Czuć to na tylnej kanapie przy przyśpieszaniu na wyższych obrotach.

Edit:

Pobawiłem się w liczenie i co mi wyszło:

http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html

Im mniejsze przełożenie tym wieksza prędkość.

np. dla rpm=3000 i 3 bieg i dyfer 2.97 V=82km/h

dla dla rpm=3000 i 3 bieg i dyfer 3.15 V=77 km/h

zatem im wyższy tym mniejsza prędkość ale lepsze przyśpieszenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie schodzilbym z 3,15 na 2,93. Fakt, ze spalnie pewnie bedzie mniejsze, ale za to stracisz na przyspieszeniu, a badzmy szczerzy. Takie e30 to nie sluzy do Vmax. Chodzi przede wszystkim o 0-paki. Bede mial niedlugo (mam nadzieje) swoja 328 z duza glowa 3,73, mozesz przyjechac i zobaczyc jak sie zachowuje, chociaz porownanie bedzie ni takie owakie, bo mam u siebie kolektory powymieniane..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

barany w B28 dają dupy i moze byc gorzej (zaslyszane od 2 swapownikow) chciałbym właśnie zobaczyć wozu Twoje B28 shamowane i ile w tym prawdy jest ,

optimum pod B28 B30 to 3.25 3.63, chyba z chcesz bokami latac tylko to wtedy 3.73 3.91, jak chcesz mam małą głowe 3.25 po "babci"

ja jak coś bede wsadzał 3.25 min 3.64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00023/f00023.htm

Czyli najlepszy byłby w zakresie 3.25 do 3.73

Jest kilka ofert na allegro ale bez dekli. Nowy dekiel 400zł a używany 300zł :/ plus 200 za dyfer.

taniej by było kupic to:

http://allegro.pl/dyfer-bmw-e30-duza-glowa-2-93-z-deklem-swap-i1821502863.html

I np to:

http://allegro.pl/tylny-most-bmw-e30-duza-glowa-przelozenie-3-46-i1805892777.html

A potem pogonić 2.91........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

barany w B28 dają dupy i moze byc gorzej (zaslyszane od 2 swapownikow) chciałbym właśnie zobaczyć wozu Twoje B28 shamowane i ile w tym prawdy jest

Tez o tym czytalem, ale mam pewne podstawy myslec ze bedzie ok. Barany od 3.0 z tego co slyszalem maja mniejsza srednice od 3.2. Od 3.,2 owszem, moze byc gorzej bo uklad bedzie za luzny, ale mierzylem od 3.0 i srednica rur jest taka sama jak przy ori od b28. Naprawde mialem nadzieje ze 18 wrzesnia wjade juz cupetka, ale bedzie to chyab jeszcze musialo poczekac pare tygodni. Koles robi wolno, ale za to wiem ze robi dobrze, wiec dlatego nie wkurzam sie..

Edytowane przez woz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/bmw-e39-e-39-528-tv-navi-karbon-felgi-20-cali-i1820504416.html

dla mnie tragedia, koła jak od wozu drabinistego ...

20cali to przesada do e39, szczególnie przy takiej nijakiej glebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/bmw-e39-e-39-528-tv-navi-karbon-felgi-20-cali-i1820504416.html

dla mnie tragedia, koła jak od wozu drabinistego ...

20cali to przesada do e39, szczególnie przy takiej nijakiej glebie

za duzo stanowczo, a do tego widac juz wtedy sporą róznice w średnicy tarczy hamulcowej a koła - mi wydaje sie ze to też jest wazne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli najlepszy byłby w zakresie 3.25 do 3.73

no bez przesady,z tego co kojarzę to auta używasz "na co dzień" wiec,albo zostań na 3,15 albo zejdź na 3,25 bo krótszy to ju przesada na trasie jak 3,73/3,91 bo odcięcie na 5 biegu jest w okolicach 205

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/ktm-x-bow-carbon-i1800083089.html moze KTM X-Bow? :D 343 kucy i coś 900 kg wagi :D

Co ty, zero praktycznosci. Wolalbym juz wziac zdrowa e21, odchudzic ja maksymalnie do tych 900kg i tam wpieniczyc 343kucy Mpowera. I lepiej by wygladalo, mozna nawet i jezdzic na codzien... no i do przodu jakies 200tysiecy :P

no bez przesady,z tego co kojarzę to auta używasz "na co dzień" wiec,albo zostań na 3,15 albo zejdź na 3,25 bo krótszy to ju przesada na trasie jak 3,73/3,91 bo odcięcie na 5 biegu jest w okolicach 205

A jak czesto smigasz e30 ponad 200km? Moim zdaniem lepiej miec 0-100 niz Vmax..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...