Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem z lewarkiem od biegów!


mmaarrcciinn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zacząłem przygodę z e39. Nabyłem bardzo okazyjnie tylko jest kłopot i chce się kogoś poradzić. Lewar od biegów nie dosyć że ma luz to gdy chcę wrzucić jakiś bieg to muszę to robić tak jak by wszystkie przesunęły się w lewo, wsteczny muszę bardzo bardzo mocno w lewo zaprzeć żeby go wsadzić. Poza tym przy wrzucaniu ten lewar jest taki luźny cały czas, natomiast piąty bieg jest w miare tam gdzie powinien być jeśli chodzi o położenie. Wrażenie ogólnie jest takie jakby w lewarku coś się skrzywiło, wyrobiło lub porozkręcało. Poza tym wchodzą bez zgrzytu wszystko ok tylko trzeba ich szukać... Czy może tak być że tam wsio się rozsypało lub jest na drodze ku temupytanie_bmw Auto jest z 98r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam na stronie np. bmwstore odnaleźć swój lewarek i zobaczyc wszystkie wymienialne elementy oraz zregenerować mechanizm zmiany biegów. Moim zdaniem plastikowa tuleja do wymiany - ta która osadza cały lewarek oraz wodzik może być do tulejowania. W google wpisz regeneracja lewarka to zobaczysz mniej więcej o co biega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem plastikowa tuleja do wymiany - ta która osadza cały lewarek oraz wodzik może być do tulejowania. W google wpisz regeneracja lewarka to zobaczysz mniej więcej o co biega.

dokładnie. koszt tani a napewno pomoże! Podejrzewam że jest to do zrobienia samemu,bez pomocy szpeców!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Prosta sprawa była z tym lewarkiem. Jak ktoś ma kanał do dyspozycji to ogarnie w 15 minut. Tulejka plastikowa była wytarta. Od góry zdejmujemy mieszek i wyjmujemy wszystko aż do gołego metalu potem wskakujemy do kanału lub auto na podnośnik i od spodu odpinamy lewarek od przekładni (trzyma się na zapinkę) u mnie jakiś idiota skręcił na drut:bag: Potem idziemy do kabiny, podwadzamy cienkim śrubokrętem tulejkę z obu stron, ciągnąc przy tym delikatnie lewar w górę i wyskoczy. Potem zmieniamy tulejkę (ja miałem od e36) pasuje jeszcze od e46, e30 i chyba e38. Wszystko składamy tylko u mnie ten drut zastąpiłem spinką nową, można kupić w motoryzacyjnym czy jakimś w podobie sklepie, popularna spinka i gotowe. Wymieniłem jeszcze od góry lewarka siedząc w kabinie gumy bo miałem poprzecierane i jest wszystko ok. Naprawdę można się zdziwić co inni robią gdy się coś popsujelolol Zamiast wymienić na nową rzecz to składają na druty cymbały. Szkoda że nie zrobiłem zdjęcia tej rzeźby:lol:

Edytowane przez mmaarrcciinn
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Naprawdę można się zdziwić co inni robią gdy się coś popsuje Zamiast wymienić na nową rzecz to składają na druty cymbały. Szkoda że nie zrobiłem zdjęcia tej rzeźby

A znam przypadki, gdzie zerwaną linkę od ASC koleś poliputał przysłowiowym drutem, a potem był zdziwiony, że nie ma trakcji.Inne przypadki też by się znalazły, ale o imbecylach szkoda gadać. Patafiany myślą, że sobie kupili BMW to są goście, ale nikt nie wpadnie, że to takiego łyso-wozu trzeba czasem dołożyć W swojej Beatris też po poprzedniku wymieniłem parę rzeczy i naprawiłem parę baboli, ale teraz przynajmniej nie mam do siebie wyrzutów sumienia, że spaprałem robotękuog

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...