Nem Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Maly problem z wbijaniem pierwszego biegu. Po wcisnieciu sprzegla i wbijaniu pierwszego biegu jest spory opor, wrazenie jak by jakas guma przeszkadzala (lewarek jak by sprezynowal). Gdy powtarzam wrzucanie jedynki na wcisnietym sprzegle opor ustaje. Przy trzeciej probie bieg wbijam bez zadnych oporow. Problem jest tylko z jedynka. Pedal sprzegla jest dosc miekki ale lapie dobrze. Bardzo sporadycznie trzesie buda przy ruszaniu z niskich obrotow, przy startowaniu z okolo 2tys rusza gladko. Samo sprzeglo sie nieslizga. Okolo pol roku temu dolalem z 200ml plynu do skrzyni. Jakies sugestie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 nie wiem jak jest w e36, mialem taki problem w MB 201 i winne byly zalepione syfem wodziki lewarka - pomoglo smarownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Jeśli ten opór to takie jakby haczenie to może być synchronizator pierwszego biegu. A próbowałeś po tym jak jest opór jeszcze raz sprzęgło wcisnąć? Nadal tak samo czy wchodzi już bez problemu? Bo z Twojego opisu zrozumiałem że te 2-3 próby wykonujesz na wciśniętym sprzęgle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Jeśli ten opór to takie jakby haczenie to może być synchronizator pierwszego biegu. A próbowałeś po tym jak jest opór jeszcze raz sprzęgło wcisnąć? Nadal tak samo czy wchodzi już bez problemu? Bo z Twojego opisu zrozumiałem że te 2-3 próby wykonujesz na wciśniętym sprzęgle Dokładnie. Ze wciśniętym sprzęgłem jedynkę przy trzeciej próbie wbijam bez problemu. Jeżeli poszcze sprzęgło i ponownie wrzucam bieg pojawia się opór. Nie do końca jest to haczenie. Bardziej jak by lewarek był gumowy. Idzie z oporem do pewnego momentu i bieg wskakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Wodzik do oglądnięcia, może tuleja gumowa już się rozsypała lub ma za duże luzy i nie wskakuje tam gdzie powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarosw Opublikowano 10 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Witam! Miałem podobny problem winne na 100% jest sprzegło. A dokładniej docisk jest jak kapeć i nie rozłacza sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 10 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Ciegno do ustawienia jak synchronizator by siedzial na jedynce pewnie bieg by wypadal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleJimmy Opublikowano 11 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Witam!Miałem podobny problem winne na 100% jest sprzegło. A dokładniej docisk jest jak kapeć i nie rozłacza sprzegla. Nie do końca, ja mam nowe sprzęgło, docisk, łożysko oporowe, wszystko sachsa i mam czasem tak samo. Chyba najczęściej nim wszystko się zagrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 12 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Nem też mam ten problem w moim sedanie i z tego co wyczytałem na różnych forach w wielu przypadkach pomaga wymiana oleju w skrzyni na świeży nie powiem czy tak jest bo ta jedynka mi tak mocno nie przeszkadza i jeszcze nie zmieniałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Wodzik do oglądnięcia, może tuleja gumowa już się rozsypała w tym przypadku byl by problem chyba na kazdym biegu ? Ciegno do ustawienia to tam jest jakies ciegno ? pomaga wymiana oleju w skrzyni co prawda nie wymienialem, ale dolewalem i to sporo. Bardzo sporadycznie trzesie buda przy ruszaniu z niskich obrotow co do tego to wyczytalem, ze moze byc nieszczelnosc na laczniku miedzy filtrem powietrza a przeplywka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 13 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 co prawda nie wymienialem, ale dolewalem i to sporo. na skrzyni jest oznaczony dokładnie jaki ma być olej nie wiem czy akurat dedykowany lejesz w każdym razie podobno olej zużyty z opiłkami powoduje że najpierw szwankuje jedynka i często wymiana pomaga podobno w późniejszym etapie zaczną inne biegi także źle wchodzić to tak pod czytałem na kilku nie zależnych forach ale sam nie praktykowałem jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Nem- sprawdz tak banalną rzecz jak wysprzęglik-jest na hydraulice i wydaje się jakbyś musiał nim podpompować Dolewka może świadczyć o wycieku a płyn najczęściej wycieka do kielicha skrzyni i dopiero na łączeniu skrzynia/silnik się uwidacznia. Zestaw regeneracyjny 12zł. Pozatym do obejżenia poduchy skrzyni i silnika(jeżeli silnik lub skrzynie "położy się" na jedną stronę to najpierw są kłopoty ze skrajnymi biegami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 17 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 U mnie był to olej,a raczej jego brak,po zmianie jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Zrobi sie lepsza pogoda to sie przyjze dokladne wszystkiemu co napisaliscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puki03 Opublikowano 18 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 U mnie 1 też ciężko wchodzi. zatrzymuje się na światłach, wbijam 1 i słychać uderzenie z tyłu auta. Sprzęgło wysoko łapie ( stromy podjazd i jest problem ) z równego ruszam bez problemu, nie ślizga się. Po odpaleniu auta słychać pykanie, dodaje gazu jest głośniejsze, ale tylko na biegu jałowym, po wciśnięciu sprzęgła ustaje. Przypuszczam że całość do wymiany: dwumas, tarcza, docisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 18 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Moim zdaniem puszcza wysprzęglik, podobnie zaczęło się u mnie w e39, najpierw problem z biegami, głównie jedynką i wstecznym, potem szarpanie przy ruszaniu, aż skończyło się końcem biegów, pedał wpadł w podłogę i pozostało tylko pchanie auta z krzyżówek. Żenada, taka marka a tu koleś pcha auto, ale cóż, zdarza się najlepszym. Szybko koleżka podleciał lawetą, zawiozłem auto i biłem się z myślami, że to sprzęgło. Jak okazało się wysprzęglik był powodem problemów, szybka wymiana i za niespełna 1,5 godziny już autko ożyło. Nie zawadzi przy okazji wymienić płyn hydrauliczny.Ppowinno robić się to robić co średnio 3-4 okresy, ale wielu kierowców ma to na drugim planie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 20 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Posłuchaj Dzikiego.Jeżeli wysprzęglik to powinnien puszczać.Wbij jedynkę i trzymaj go cały czas na sprzęgle,jeśli zacznie puszczać znaczy że któryś do wymiany,najczęściej cieknie ten przy pedale(gumki to koszt 20 złotych).Sprawdź po pierwsze czy nie masz mało płynu w zbiorniczku i czy nie ubywa.Dwumas często hałasuje przy gaszenie/zapalaniu auta.Jeśli wciskasz sprzęgło i hałas ustaje to może być łożysko oporowe na wałku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 17 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Nem jak się sprawa jedynki skończyła ?? bo u mnie wymiana oleju nie pomogła szukam dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 18 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Nie skończyła się. Odpowietrzne olej na odpowiednim poziomie a gałka dalej chodzi jak w smole. Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 18 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 heh to samo u mnie też odpowietrzony olej wymieniony i bez zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 21 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Ja mam panowie tak samo. Dojezdzam do świateł. Daje luz. Zielone wskazuje a ja wciskam sprzeglo i nie mogę wbić 1 bo opór na lewarku taki, ze strach pchać na siłę. Muszę jeszcze raz wystrzelić i wtedy wchodzi jak masło. Czasem tylko tak mi się dzieje. Wymienię sobie poduszki skrzyni i olej i zobaczę czy bd poprawa. Co do gluchego stukniecia z tylu to wina dyfra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 22 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Mam podobnie, tylko, że bardzo rzadko mi się to zdarza i głównie z rana jak Auto jeszcze nie rozgrzane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 22 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Mi kilka razy zdarzyło się,że jedynka ciężko wchodziła.Kupiłem nowy wysprzęglik trafiłem firmy Brembo do tego nowy płyn 1L ATE L200 wymiana płynu w całym układzie i jest cacy.Problem z jedynką się nie powtórzył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 22 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 u mnie w sedanie raczej sprzęgło się kończy bo bierze przy samej podłodze a układ był odpowietrzony i zalany nowym płynem jak wymiana oleju w skrzyni nie pomogła to na razie nie ruszam ale jak kolega Michał pisał zdarza się to raczej jak auto jest zimne po nocy potem jak olej się już kręci jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 22 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Widzę że problemy z jedynką to w leciwych e36 norma, u mnie to samo, tylko u mnie na ciepłym, czasem na światłach nie wskakuje jak w masełko. Też bym szukał w wysprzęgliku - w mieście częściej się go używa, może wysłużony już nie domaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.