bmw316i Opublikowano 28 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 nie no takimi sprawami jak hamulce tarczowe czy bębnowe to nie będe sobie zawracał głowy :-D ważne żeby auto jeździło a nie ... przecież to stary samochód nie musi być wszystko idealne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adihash Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 nie no takimi sprawami jak hamulce tarczowe czy bębnowe to nie będe sobie zawracał głowy :-D ważne żeby auto jeździło a nie ... przecież to stary samochód nie musi być wszystko idealne _________________ a wlasnie kolego jestes w bledzie bo przy wiekszej mocy dobre hamulce to podstawa ;nie sztuka auto rospedzic trzeba jeszcze czyms wychamowac wiem cos o tym bo mialem w swojej lipne hample i i juz nie raz bym sie na tym przewiozl. choc juz jest lepiej bo tyl wymienilem tarcze klocki na nowe jeszcze zostal przod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 przy wymianie na m52 tez nie jest tak cudownie jak kolega ryniek100 pisze Dokaldnie a pzreciez 328i mozna kupic juz za przyzwoite pieniazki Jak bym mial robic swapa w e36 to tylko M54B30 :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmw316i Opublikowano 28 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 ee tam napewno lepsze są najgorsze hamulce w e36 niż najlepsze w maluchu <lol> <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 jezeli zmieniasz na 1.8 is to silnk, przeplywka i komp na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 przy wymianie na m52 tez nie jest tak cudownie jak kolega ryniek100 piszedlaczego,byly takie fabrycznie.trzeba wymienic tyle czesci co w m50b20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircowiec Opublikowano 5 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 ludzie o czym wy tu piszecie i glupie posty nabijacie czlowiek zadal kakretne pytania a wy tu jakies bzdury nie na temat piszecie po pierwsze miedzy m40 a m43 jest ruznica taka m40 aparat zaplonowy m43 modol zaplonowy m40 wspomaganie alternator pasek klinowy m43 paski wielorowkowe jest inny kolektro sancy inny przeplywomiec i obudowa filtra powietrza a ci ktorzy sie tu tak wymondrzali i tyle postow napisali poczytali by lekture by wiedzieli ze w m40 m43 1.6 1.8 1.8i 1.8is ITD jest stosowany ten sam komputer Motronic M1.7 przy zmiane silnika z m40 na m43 musisz kupisz silnik z osprzetem kolektorami instalacje do silnika nie musisz zmieniac kompa moduł zaplonowy przepluwomierz i silnik krokowy i to all przekladka i jazda skrzynia most i pozostalos pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 ludzie o czym wy tu piszecie i glupie posty nabijacie czlowiek zadal kakretne pytania a wy tu jakies bzdury nie na temat piszecie po pierwsze miedzy m40 a m43 jest ruznica taka m40 aparat zaplonowy m43 modol zaplonowy m40 wspomaganie alternator pasek klinowy m43 paski wielorowkowe jest inny kolektro sancy inny przeplywomiec i obudowa filtra powietrza a ci ktorzy sie tu tak wymondrzali i tyle postow napisali poczytali by lekture by wiedzieli ze w m40 m43 1.6 1.8 1.8i 1.8is ITD jest stosowany ten sam komputer Motronic M1.7 przy zmiane silnika z m40 na m43 musisz kupisz silnik z osprzetem kolektorami instalacje do silnika nie musisz zmieniac kompa moduł zaplonowy przepluwomierz i silnik krokowy i to all przekladka i jazda skrzynia most i pozostalos pasuje Ci co sie ''WymOndrzali'' przynajmniej piszą do rzeczy a z tego co napisales nic nie zkumałem :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Rzeczywiście rozmowa "połynęła" w zupełnie nieodpowiednim kierunku. Wszyscy OT powinni zostac skasowani :mrgreen: :mrgreen: A co do wypowiedzi ircowca ludzie o czym wy tu piszecie i glupie posty nabijacie czlowiek zadal kakretne pytania a wy tu jakies bzdury nie na temat piszecie po pierwsze miedzy m40 a m43 jest ruznica taka m40 aparat zaplonowy m43 modol zaplonowy m40 wspomaganie alternator pasek klinowy m43 paski wielorowkowe jest inny kolektro sancy inny przeplywomiec i obudowa filtra powietrza a ci ktorzy sie tu tak wymondrzali i tyle postow napisali poczytali by lekture by wiedzieli ze w m40 m43 1.6 1.8 1.8i 1.8is ITD jest stosowany ten sam komputer Motronic M1.7 przy zmiane silnika z m40 na m43 musisz kupisz silnik z osprzetem kolektorami instalacje do silnika nie musisz zmieniac kompa moduł zaplonowy przepluwomierz i silnik krokowy i to all przekladka i jazda skrzynia most i pozostalos pasuje Jeśli dobrze się wczytac - to zrozumiesz wszystko co potrzeba (mi wystarczyło 2 razy :wink: ) Ircowiec wie, że przekładka silnika M43 zamiast M40 jest możliwa. Konieczny jest do tego zakup silnika razem z całym osprzętem. Komputer (Motronic M1.7 ) zostaje ten sam. Podobnie skrzynia biegów i tylny most. Pozdr. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircowiec Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 ludzie o czym wy tu piszecie i glupie posty nabijacie czlowiek zadal kakretne pytania a wy tu jakies bzdury nie na temat piszecie po pierwsze miedzy m40 a m43 jest ruznica taka m40 aparat zaplonowy m43 modol zaplonowy m40 wspomaganie alternator pasek klinowy m43 paski wielorowkowe jest inny kolektro sancy inny przeplywomiec i obudowa filtra powietrza a ci ktorzy sie tu tak wymondrzali i tyle postow napisali poczytali by lekture by wiedzieli ze w m40 m43 1.6 1.8 1.8i 1.8is ITD jest stosowany ten sam komputer Motronic M1.7 przy zmiane silnika z m40 na m43 musisz kupisz silnik z osprzetem kolektorami instalacje do silnika nie musisz zmieniac kompa moduł zaplonowy przepluwomierz i silnik krokowy i to all przekladka i jazda skrzynia most i pozostalos pasuje Ci co sie ''WymOndrzali'' przynajmniej piszą do rzeczy a z tego co napisales nic nie zkumałem :idea: Szwedu jezeli nie skumales i niewiesz o czym pisze to po prostu nie masz wogule pojecia o czym pisze i nie masz pojecia o podzespolach w samochodzie po czytaj troche lektury najlepiej z obrazkami:) a przedewszystkim popracuj troche przy tym wtedy sie wypowiadaj a chodzi mi o to ze ktos na forum zadaje pytanie oczekuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi a nie od huja postow nie na temat napisze jeszcze raz w miejsce m40 mozna wsadzic m43 bez wiekszych problemow i przerobek jezeli sie ma wszystko co potrzeba poza tym polecam programy samochodowe typu WorkShopCD gdzie sa opisane praktycznie wszystkie auta i modele wraz z rysunkami technicznymi opisani danymi itd ow programy jak ktos chce scignie z nety z kad nie pytajcie bo nie powiem Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.