Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Wymiana silnika w e36


Rekomendowane odpowiedzi

nie no takimi sprawami jak hamulce tarczowe czy bębnowe to nie będe sobie zawracał głowy :-D ważne żeby auto jeździło a nie ... przecież to stary samochód nie musi być wszystko idealne

_________________

a wlasnie kolego jestes w bledzie bo przy wiekszej mocy dobre hamulce to podstawa ;nie sztuka auto rospedzic trzeba jeszcze czyms wychamowac wiem cos o tym bo mialem w swojej lipne hample i i juz nie raz bym sie na tym przewiozl. choc juz jest lepiej bo tyl wymienilem tarcze klocki na nowe jeszcze zostal przod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

ludzie o czym wy tu piszecie i glupie posty nabijacie czlowiek zadal kakretne pytania a wy tu jakies bzdury nie na temat piszecie

po pierwsze miedzy m40 a m43 jest ruznica taka m40 aparat zaplonowy m43 modol zaplonowy m40 wspomaganie alternator pasek klinowy m43 paski wielorowkowe jest inny kolektro sancy inny przeplywomiec i obudowa filtra powietrza a ci ktorzy sie tu tak wymondrzali i tyle postow napisali poczytali by lekture by wiedzieli ze w m40 m43 1.6 1.8 1.8i 1.8is ITD jest stosowany ten sam komputer Motronic M1.7

przy zmiane silnika z m40 na m43 musisz kupisz silnik z osprzetem kolektorami instalacje do silnika nie musisz zmieniac kompa moduł zaplonowy przepluwomierz i silnik krokowy i to all przekladka i jazda skrzynia most i pozostalos pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie o czym wy tu piszecie i glupie posty nabijacie czlowiek zadal kakretne pytania a wy tu jakies bzdury nie na temat piszecie

po pierwsze miedzy m40 a m43 jest ruznica taka m40 aparat zaplonowy m43 modol zaplonowy m40 wspomaganie alternator pasek klinowy m43 paski wielorowkowe jest inny kolektro sancy inny przeplywomiec i obudowa filtra powietrza a ci ktorzy sie tu tak wymondrzali i tyle postow napisali poczytali by lekture by wiedzieli ze w m40 m43 1.6 1.8 1.8i 1.8is ITD jest stosowany ten sam komputer Motronic M1.7

przy zmiane silnika z m40 na m43 musisz kupisz silnik z osprzetem kolektorami instalacje do silnika nie musisz zmieniac kompa moduł zaplonowy przepluwomierz i silnik krokowy i to all przekladka i jazda skrzynia most i pozostalos pasuje

Ci co sie ''WymOndrzali'' przynajmniej piszą do rzeczy a z tego co napisales nic nie zkumałem :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście rozmowa "połynęła" w zupełnie nieodpowiednim kierunku. Wszyscy OT powinni zostac skasowani :mrgreen: :mrgreen:

A co do wypowiedzi ircowca

ludzie o czym wy tu piszecie i glupie posty nabijacie czlowiek zadal kakretne pytania a wy tu jakies bzdury nie na temat piszecie

po pierwsze miedzy m40 a m43 jest ruznica taka m40 aparat zaplonowy m43 modol zaplonowy m40 wspomaganie alternator pasek klinowy m43 paski wielorowkowe jest inny kolektro sancy inny przeplywomiec i obudowa filtra powietrza a ci ktorzy sie tu tak wymondrzali i tyle postow napisali poczytali by lekture by wiedzieli ze w m40 m43 1.6 1.8 1.8i 1.8is ITD jest stosowany ten sam komputer Motronic M1.7

przy zmiane silnika z m40 na m43 musisz kupisz silnik z osprzetem kolektorami instalacje do silnika nie musisz zmieniac kompa moduł zaplonowy przepluwomierz i silnik krokowy i to all przekladka i jazda skrzynia most i pozostalos pasuje

Jeśli dobrze się wczytac - to zrozumiesz wszystko co potrzeba (mi wystarczyło 2 razy :wink: )

Ircowiec wie, że przekładka silnika M43 zamiast M40 jest możliwa. Konieczny jest do tego zakup silnika razem z całym osprzętem. Komputer (Motronic M1.7 ) zostaje ten sam.

Podobnie skrzynia biegów i tylny most.

Pozdr. bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie o czym wy tu piszecie i glupie posty nabijacie czlowiek zadal kakretne pytania a wy tu jakies bzdury nie na temat piszecie

po pierwsze miedzy m40 a m43 jest ruznica taka m40 aparat zaplonowy m43 modol zaplonowy m40 wspomaganie alternator pasek klinowy m43 paski wielorowkowe jest inny kolektro sancy inny przeplywomiec i obudowa filtra powietrza a ci ktorzy sie tu tak wymondrzali i tyle postow napisali poczytali by lekture by wiedzieli ze w m40 m43 1.6 1.8 1.8i 1.8is ITD jest stosowany ten sam komputer Motronic M1.7

przy zmiane silnika z m40 na m43 musisz kupisz silnik z osprzetem kolektorami instalacje do silnika nie musisz zmieniac kompa moduł zaplonowy przepluwomierz i silnik krokowy i to all przekladka i jazda skrzynia most i pozostalos pasuje

Ci co sie ''WymOndrzali'' przynajmniej piszą do rzeczy a z tego co napisales nic nie zkumałem :idea:

Szwedu jezeli nie skumales i niewiesz o czym pisze to po prostu nie masz wogule pojecia o czym pisze i nie masz pojecia o podzespolach w samochodzie po czytaj troche lektury najlepiej z obrazkami:) a przedewszystkim popracuj troche przy tym wtedy sie wypowiadaj a chodzi mi o to ze ktos na forum zadaje pytanie oczekuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi a nie od huja postow nie na temat

napisze jeszcze raz w miejsce m40 mozna wsadzic m43 bez wiekszych problemow i przerobek jezeli sie ma wszystko co potrzeba poza tym polecam programy samochodowe typu WorkShopCD gdzie sa opisane praktycznie wszystkie auta i modele wraz z rysunkami technicznymi opisani danymi itd ow programy jak ktos chce scignie z nety z kad nie pytajcie bo nie powiem :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...