kubak89 Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Witam. Samochód e46 330d m57n 204KM, skrzynia manualna 6b. Problem mam z wibracjami na postoju. Występuje tylko i wyłącznie przy nagrzanym silniku. Rano jak ruszam wszystko jest w najlepszym porządku, telepanie pojawia się dopiero po kilku km od osiągnięcia 89 C. Nie są to delikatne wibracje, po prostu mam wrażenie, że cały samochód się trzęsie, a wręcz rusza...Po wyłączeniu silnika i odczekaniu powiedzmy godziny aż temperatura silnika spadnie, po ponownym odpaleniu wszystko jest ok do momentu aż silnik ponownie się nie nagrzeje. Wciśnięcie sprzęgła nic nie zmienia. Dodam jeszcze, że "moc" telepania jest zależna od tego jak się traktuje pedał gazu, przykładowo jeżeli będę jechał eko pro delikatnie to drgania będą niewielkie, jeżeli trochę go przydusze to drgania się nasilają. Miałem nadzieje, że to wina poduszek. Kilka dni temu wymieniłem 2 pod silnikiem i 2 pod skrzynią (na Lemfordera). Nic to nie zmieniło. Co to może być? Najbardziej mnie zastanawia dlaczego problem pojawia się dopiero po nagrzaniu? Dwumas? tylko czy po wciśnięciu sprzęgła nie powinno przestać trząść? Koło pasowe? Na zimnym silniku guma jest jeszcze twarda, a po rozgrzaniu zbytnio mięknie i zaczyna latać jak chce? Podpora wału? Wtryski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekziom2 Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Ja miałem podobny problem i musiałem wymienić dwumasę ;/ a koszt znaczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 E46 na dzień dobry podepnij pod kompa, jak na moje oko coś siedzi w silniku, jeśli jest tam jakiś silniczek krokowy to warto było by go przeczyścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubak89 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Dzisiaj robiliśmy test przelewowy, 5 wtrysk lał. Został wymieniony. Niestety praktycznie nic to nie dało. Jest jak było, czyli telepie mocno na biegu jałowym po rozgrzaniu. Żeby nie było to mówię, że na całej obsłudze inpy, dis itp się nie znam. Korekcje na wtryskach na biegu jałowym cały czas były w ruchu, cały czas te słupeczki się poruszały, po wkręceniu na obroty wszystko wracało do normy (czyli były praktycznie nieruchome). Czego to może być wina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 (edytowane) W 2,5d miałem podobnie. Tylko na 6-cylinderze. Korekcja była wysoka. Okazało się że uwalone było coś z zaworem - gniazdo lub sam zawór, nie domykal się i kompresja uciekała do kolektora dolotowego. Ze względu na brak kompresji komp dawkowal więcej paliwa na ten cylinder. Sent from my HTC One X using Tapatalk Edytowane 7 Kwietnia 2014 przez Andrii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlebi Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Dostałeś ode mnie numer, więc zadzwoń ! Pomoże ! , u mnie trzęsię budą bo poduszki mam wyjechane ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Testem przelewowym nie sprawdzisz czy wtryskiwacz leje czy nie.... Bez obszernej diagnozy nie zidentyfikujesz gdzie siedzi usterka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.