Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


czemu mam problem z odpalaniem na mrozie


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

i tak jestem przekonany ze to swiece...a w miedzy czasie boksa sprawdz czy przed odpaleniem autka masz paliwko w przewodzie paliwowym..bo moze tez ci sie pompka w baku sypla...ale raczej i tak jestem pewien ze to swiece..jak przez chwile jeszcze ci nie rowno chodzi to na bank ktoras nie grzeje...ajj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece grzeja mam sasiada od pomp i wtryskiwaczy i on twierdzi ze trzeba wtryski sprawdzic bo gdyby swiece byly trafione to bym wogole nie odpalil i kontrolka by wariowala ale i tak swiece to na poczatek <bmw_1> <bmw_2> a najlepsze to to ze przy -0.5 c to bez problemu od razu pali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece.

Spróbuj tak:

zapal zapłon, zagrzej swiece, wyłacz, włacz zapłon. Poprostu dogtrzej swiece 2 razy. Zobacz, jak bedzie paliła odrazu, znaczy,że swiece padają. W nowszysch dieslach, nawet zalecane jest, aby w zimie 2 razy dogrzać swiece!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik odpali na tylko dwuch działających świecach nie ma potrzeby od razu wtrysków robic, każdy mechanik ma przyżad do sprawdzenia świeczek ewentualnie mozna sprawdzić samemu tylko trzeba je wyjąć, ale jeżeli nie wymieniałeś świec ze dwa sezony to na bank je musisz wymienić kąplet najlepiej beru. pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik odpali na tylko dwuch działających świecach nie ma potrzeby od razu wtrysków robic, każdy mechanik ma przyżad do sprawdzenia świeczek ewentualnie mozna sprawdzić samemu tylko trzeba je wyjąć, ale jeżeli nie wymieniałeś świec ze dwa sezony to na bank je musisz wymienić kąplet najlepiej beru. pzdr!

Jeśłi kupisz sobie jakis shit to może i tak.

Jak rozmawiałem z kierownikiem ASO puga w Pile, sam jeździł 1.9D to pierwsza świeca padła mu przy przebiegu 250tys i wymienił tylko tą jedną.

Moi rodzice na starych BOSCHach jeździli 2 lata, na Equyiemach 3 miesiące-3 padnięte , na nowych BOSCHach już śmigają trzy lata.

Nie sądzę żeby świece do bawarki miały być az tak awaryjne.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze oryginalne świece od nowosci moze i przelataja 250tyś. ale na pierwszy montaż sa nieco inne części, zamiennik nie przejeździ nigdy 100 tyś. nawet najlepszy. nie mówie że po dwuch sezonach padnięte są wszystkie ale 1 czy 2, a nie ma sensu wymieniać na sztuki bo za miesiąc padnie następna nie wymieniona, lepiej kąplet i świety spokuj ale to kwestja portwela

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze oryginalne świece od nowosci moze i przelataja 250tyś. ale na pierwszy montaż sa nieco inne części, zamiennik nie przejeździ nigdy 100 tyś. nawet najlepszy. nie mówie że po dwuch sezonach padnięte są wszystkie ale 1 czy 2, a nie ma sensu wymieniać na sztuki bo za miesiąc padnie następna nie wymieniona, lepiej kąplet i świety spokuj ale to kwestja portwela

To tak jak Ci napisałem odnośnie dieselka wpugu, aktualnie na świecach które ma-BOSCH ma przejechane jakieś 120tys, przez jakieś trzy lata, póki co pali na dotyk.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz dojście do świec weż żarówke 5w z przewodami plus i minus plus do akumulatora pod kleme a minus do każdej świecy z osobna im gożej żarówka świeci tym bardziej podjechana świeca oczywiście najpierw musisz rozłączyć listwę od świec będziesz wiedział co jest. happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdanie to sa swiece na 100%

swiece zarowe mozna sprewdzic nie wykrecajac ich z silnika

Wystarczy odkrecic przewody pradowe kture prowadza prad do swiec a nastepnie wziasc jakis kawalek kabla jedna strone kabla podlaczyc do akumlatora do plusa a druga strona kadla przykladac do tego miejsca swiecy gdzie byl kabel przykrecony Jesli bedzie iskrzyc to znaczy ze swieca jest dobra a jesli nie bedzie iskrzyc to znaczy ze swieca jest zla kazda sieca trzeba sprawdzic osobno

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Boksa, mam ten sam prodblem z odpalaniem przy temp. ponizej zera, jak sie ociepla to od razu problem znika, wg. moich informacji to wina pompy która sie podobno zapowietrza(taka przypadłość tds'a podobno)jak mrozik chwyci to musze pokręcic 2x po kilka sekund aby maszynka zaskoczyła......w razie czego daj znac......u mnie problem polega jeszcze na tym ze mam założony magnetyzer(nie wiem po co...:)) i nie pozakładałem opasek na dolocie i wylocie magnetyzera...i podobno tam tez jakies lewe powietrze sie dostaje...... pozzdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...