Gość Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 odpala ale nie moze cos zalapac na poczatku krecic kreci ale nie moze zaskoczyc od razu tak jak w lecie ropka super extra z bp schela i orlenu moze swiece zarowe bym zmienil :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 moze swiece moze za czesto jezdzisz na rezerwie i pompa lub filtr siaada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 podejrzewam ze to swiece na 100% sprawdz to a potem martw sie dalej ewentualnie..pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRYCIU Opublikowano 27 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Wymień świece... A puzniej mozesz martwić sie o reszte wtryski pompe filtr itp. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 najpierw sprawdz swieczki czy grzeja,to pierwsze co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmw316i Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 jak pracowałem w serwisie w wakacje to montowaliśmy taki specjalny chip do golfa IV diesla bo nie chciał odpalać na mrozie (koszt o ile dobrze pamiętam ok 200zł z robocizną) może coś takiego mogłoby pomuc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 i tak jestem przekonany ze to swiece...a w miedzy czasie boksa sprawdz czy przed odpaleniem autka masz paliwko w przewodzie paliwowym..bo moze tez ci sie pompka w baku sypla...ale raczej i tak jestem pewien ze to swiece..jak przez chwile jeszcze ci nie rowno chodzi to na bank ktoras nie grzeje...ajj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGywer Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 ale pamietaj o tym ze jak chcesz odpalic auto to przekrecaj kluczyk do konca a pozniej poczekaj z 25 sec az wszystkie kontrolki zgasna a pozniej odpalaj tak w dieslach terzeb przynajmniej mi tak mowili w serwisie. bo wlasnie pozniej sa problemy z odpalaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 swiece grzeja mam sasiada od pomp i wtryskiwaczy i on twierdzi ze trzeba wtryski sprawdzic bo gdyby swiece byly trafione to bym wogole nie odpalil i kontrolka by wariowala ale i tak swiece to na poczatek <bmw_1> <bmw_2> a najlepsze to to ze przy -0.5 c to bez problemu od razu pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 gówno prawda,jak ci świece padą ale nie wszystkie to odpalisz i bedzie nie równo chodził.najpierw swiece sprawdz bo to najczęstsza przyczyna w dieslach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 świece. Spróbuj tak: zapal zapłon, zagrzej swiece, wyłacz, włacz zapłon. Poprostu dogtrzej swiece 2 razy. Zobacz, jak bedzie paliła odrazu, znaczy,że swiece padają. W nowszysch dieslach, nawet zalecane jest, aby w zimie 2 razy dogrzać swiece! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esiue30 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 silnik odpali na tylko dwuch działających świecach nie ma potrzeby od razu wtrysków robic, każdy mechanik ma przyżad do sprawdzenia świeczek ewentualnie mozna sprawdzić samemu tylko trzeba je wyjąć, ale jeżeli nie wymieniałeś świec ze dwa sezony to na bank je musisz wymienić kąplet najlepiej beru. pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 silnik odpali na tylko dwuch działających świecach nie ma potrzeby od razu wtrysków robic, każdy mechanik ma przyżad do sprawdzenia świeczek ewentualnie mozna sprawdzić samemu tylko trzeba je wyjąć, ale jeżeli nie wymieniałeś świec ze dwa sezony to na bank je musisz wymienić kąplet najlepiej beru. pzdr! Jeśłi kupisz sobie jakis shit to może i tak. Jak rozmawiałem z kierownikiem ASO puga w Pile, sam jeździł 1.9D to pierwsza świeca padła mu przy przebiegu 250tys i wymienił tylko tą jedną. Moi rodzice na starych BOSCHach jeździli 2 lata, na Equyiemach 3 miesiące-3 padnięte , na nowych BOSCHach już śmigają trzy lata. Nie sądzę żeby świece do bawarki miały być az tak awaryjne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 jeżeli nie wymieniałeś świec ze dwa sezony to na bank je musisz wymienić Bzdura, niekiedy jeden komplet świec starcza na 5 - 10 lat w zależności od użytkowania auta. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esiue30 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 po pierwsze oryginalne świece od nowosci moze i przelataja 250tyś. ale na pierwszy montaż sa nieco inne części, zamiennik nie przejeździ nigdy 100 tyś. nawet najlepszy. nie mówie że po dwuch sezonach padnięte są wszystkie ale 1 czy 2, a nie ma sensu wymieniać na sztuki bo za miesiąc padnie następna nie wymieniona, lepiej kąplet i świety spokuj ale to kwestja portwela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 po pierwsze oryginalne świece od nowosci moze i przelataja 250tyś. ale na pierwszy montaż sa nieco inne części, zamiennik nie przejeździ nigdy 100 tyś. nawet najlepszy. nie mówie że po dwuch sezonach padnięte są wszystkie ale 1 czy 2, a nie ma sensu wymieniać na sztuki bo za miesiąc padnie następna nie wymieniona, lepiej kąplet i świety spokuj ale to kwestja portwela To tak jak Ci napisałem odnośnie dieselka wpugu, aktualnie na świecach które ma-BOSCH ma przejechane jakieś 120tys, przez jakieś trzy lata, póki co pali na dotyk. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin E46 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Jak masz dojście do świec weż żarówke 5w z przewodami plus i minus plus do akumulatora pod kleme a minus do każdej świecy z osobna im gożej żarówka świeci tym bardziej podjechana świeca oczywiście najpierw musisz rozłączyć listwę od świec będziesz wiedział co jest. happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ako Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Moim zdanie to sa swiece na 100% swiece zarowe mozna sprewdzic nie wykrecajac ich z silnika Wystarczy odkrecic przewody pradowe kture prowadza prad do swiec a nastepnie wziasc jakis kawalek kabla jedna strone kabla podlaczyc do akumlatora do plusa a druga strona kadla przykladac do tego miejsca swiecy gdzie byl kabel przykrecony Jesli bedzie iskrzyc to znaczy ze swieca jest dobra a jesli nie bedzie iskrzyc to znaczy ze swieca jest zla kazda sieca trzeba sprawdzic osobno pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esiue30 Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 dokładnie jak zaiskrzy swieca to jest na pewno dobra. a filtr paliwa wymieniałeś. polecem na zime wymienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ako Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgadzam sie filtr paliwa jest tez bardzo wazny Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahoo Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Siema Boksa, mam ten sam prodblem z odpalaniem przy temp. ponizej zera, jak sie ociepla to od razu problem znika, wg. moich informacji to wina pompy która sie podobno zapowietrza(taka przypadłość tds'a podobno)jak mrozik chwyci to musze pokręcic 2x po kilka sekund aby maszynka zaskoczyła......w razie czego daj znac......u mnie problem polega jeszcze na tym ze mam założony magnetyzer(nie wiem po co...) i nie pozakładałem opasek na dolocie i wylocie magnetyzera...i podobno tam tez jakies lewe powietrze sie dostaje...... pozzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.