Rafałs Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Witam Was Mam pytanie, a mianowicie dwa tygodnie temu byłem w ASO zrobić wymianę oleju, dzisiaj rano sprawdzam stan i rośnie mi poziom oleju... Od wymiany zrobiłem około 1000 km i patrząc po bagnecie olej wzrósł o jakieś 3-4 mm... Czym to może być spowodowane ? gdzieś słyszałem, że filtr cząstek stałych może być zapchany... ( jak wywołać jego oczyszczenie ? ), dodam jeszcze ze tankowałem ostatnio tego lepszego diesla BP ultimate - nie wiem czy to mogło mieć jakiś wpływ... Jakieś sygestie co robić ? ps. dzięki za pomoc !! uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Mam nadzieję, że to faktycznie DPF a nie uszczelka pod głowicą i płyn chłodniczy dostający się do oleju. Filtr cząstek stałych ? dlaczego się zapycha i jak się go pozbyć? [poradnik] ? AUTOKULT.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 wzrósł o jakieś 3-4 mm... Apteka, chociaż może masz takie dobre oko. Sprawdzaj olej na tym samym parkingu na tym samym miejscu postojowym i po takim samym czasie postoju, inaczej mogą zakłamywać się odczyty choćby krzywo stojącym autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Może być DPF, nie wyrzuca żadnych błędów na zegarach? Najłatwiej sprawdzić jego stan komputerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafałs Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 auto stało tam gdzie zawsze - w garzażu , więc pomiar powinien być wiarygodny ... dodatkowo nie wyswietlają mi się żadne informacje na temat stanu silkika wszystko jest OK :biggrin: Powiedzcie mi proszę jakie warunki powinno mieć auto żeby wywołac czuszczenie filtra ? (jaka prędkość i na jakim dystansie, jakie obroty silnika, itp... ) i czy mam zrobic jakąs procedyrę czy robi się to automatycznie po zapewnieniu tych własnie warunków ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Teoretycznie temperatura silnika musi przekraczać 75st i temperatura gazów wydechowych chyba 240st. Najłatwiej podjechać na komputer i ogarnąć sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 21 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 BMW-klub.pl ? Zobacz temat - E91 Wymuszenie wypalania DPF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUB_ZERO29 Opublikowano 21 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Jakiego koloru jest olej?? Jeżeli uszczelka pod głowicą i plyn chłodniczy dostawał by się do oleju, wówczas olej będzie zmieniał kolor na jasny Kawa z mlekiem, będzie mętniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafałs Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 nie... olej jest jasny - nie miesza się z płynem chłodniczym, uszczelka jest cała ... raczej DPF robi całe zamieszanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 25 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 To dawaj go na komputer i sprawdzimy wszystko dogłębnie Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Procedurę najlepiej wywołać z poziomu komputera diagnostycznego, wcześniej sprawdzając czy filtr faktycznie jest zapchany. Problemem u Ciebie jest to że najprawdopodobniej za każdym razem kiedy ta procedura się uruchamia ty albo jedziesz spokojnie albo zaraz gasisz auto. Jesli chcesz podjedź do nas, sprawdzimy o co chodzi a jeśli będzie trzeba to filtr się wypali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak Opublikowano 20 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 nie... olej jest jasny - nie miesza się z płynem chłodniczym, uszczelka jest cała ... raczej DPF robi całe zamieszanie Olej nie powinien być jasny. W dizlu praktycznie zaraz po wymianie robi się czarny. Sprawdź rano przed odpaleniem czy na bagnecie nie masz białego osadu. Sprawdz też czy pod korkiem wlewu oleju czy nie osadza Ci się biała maź. Mi kiedyś przybywało oleju i okazało się, że winna była akurat pęknieta głowica. Płyn przedostawał się do oleju. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.