IeS Opublikowano 26 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Witam, dwa dni temu zauważyłem, że nie mam świateł stopu (zwróciłem uwagę jak 3-cia lampa stopu przestała odbijać się w tylnej szybie). Sprawdziłem bezpiecznik świateł nr 46 ale był ok. Za radą kolegi spryskałem WD40 ten pstryczek elektryczek znajdujący się pod pedałem hamulca i o dziwo światła stopu ożyły. Nie wiem jak długo tak pojeżdżę więc zakupiłem w Focie nowy włącznik świateł za 25 zł. Problem tkwi w montażu, a raczej demontażu starego. Wie ktoś jak to krok po kroku rozebrać? Czy można wyjąć sam plastik czy trzeba ruszyć całą metalową konbstrukcję na której ten włącznik się znajduje? Dodam, że dojście tam jest fatalne. Pozdrawiam Schemat - nr 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Prosze, mam nadzieje ze sie przyda. http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/E36-Brake_Switch/E36-Brake_Switch.htm Moze znajde cos wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Dzięki Szwedu, czyli jednak żeby dziada wyciągnąć trzeba go najpierw podłamać hmm... "I found that I had to break the plastic housing of the switch in order to remove it " Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biohazard Opublikowano 18 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam Dobrze, że założono taki temat, ponieważ dzięki niemu rozwiązałem problem ze światłami stopu, który mnie męczył od jakiegoś czasu. Kupiłem dziś ten włącznik świateł stop kosztował 20 zł był problem z wymianą starego na nowy, ale kombinerki w rękę i połamałem stary nowy zamontowałem i działa a światła świecą. Pozdro <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gustuff Opublikowano 27 Maja 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 witam panowie! nie chce mi sie czytac tego tekstu, ale z powyzszych wasych wypowiedzi wynika, ze trzeba rozwalic wlacznik aby go wyjac. otoz nie. jak wymienialem, to nie mialem odpowiedniego klucza, zeby odkrecic ten metalowy wspornik, co zmusilo mnie do kombinowania... trzeba zrobic tak: odpalic silnik, jedna reka wcisnac pedal hamulca, w drugiej trzymajac srubokret zrobic tak, aby czerwona czesc wlacznika przesunela sie maksymalnie w strone silnika (bedzie slychac takie terkotanie jakby ktos jezdzil paznokciami po grzebieniu). teraz juz mamy odblokowana mozliwosc manipulowania "zatrzaskami" i mozna je spokojnie srubokretem podwazyc - czujnik wyjdzie. montaz czujnika: podobnie, wyciagamy czerwona czesc na maksa (terkotanie), naciskamy pedal hamulca (odpalony silnik), wkladamy czujnik, puszczamy pedal i dzieki temu czujnik juz sie sam wyreguluje. nie wiem czy wystarczajaco jasno, nie mam daru tlumaczenia, jak cos to pytajcie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.