Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Wybór żarnika ksenonowego


Pirooz

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy i koleżanki, potrzebuję kupić zestaw żarników ksenonowych, powiedzcie co z Waszego doświadczenia się opłaca a co nie:

1. Dużo osób na forum poleca:

XENON D2S 35W 6000K maXGear

Maxgear, 60 zł za szt tylko że nie wiem jaka jest gwarancja oraz czy wystawiają FV. No i tylko wysyłka.

2. Znalazłem też:

Xenonowe.pl: Żarnik xenon D2S Xenonowe.pl

Cena większa bo już 99 zł, 6-miesięczna gwarancja, japoński produkt

3. I na koniec produkt, który można nabyć we Wro:

Palnik XenoTec D2S 6000K 35W, ksenony, zestawy xenon

Na wszystkie produkty dają 2 lata gwarancji, nie ma jednak podanej ceny. Gdyby była w okolicy maks. 120 za szt. to bym musiał to poważnie przemyśleć.

No chyba, że Maxgear też daje jakąś sensowną gwarancję ;)

Z tego co słyszałem nie warto inwestować w Osram'y, Philipsy i inne "markowe" bo jest to gra nie warta świeczki. Nie liczę każdego grosika ale nie mam zamiaru wydawać 400 zł na zestaw dwóch ksenonów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też przymierzam się do kupna tylko:

D2S PRIME 4800K XENON ZAMIENNIK PHILIPS OSRAM NOWY (4048035793) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

z drugiej strony te max gear są polecane tutaj na forum.Ciekawi mnie kwestia tego,że 6000k w deszczu nie za dobrze się sprawuje a na dodatek narażanie się pieskom ponadto przeglądu na stacji nie przejdzie... aha i 6000k szybciej wypali odbłysniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na maxgearach śmigam już 2 raz, czwarty rok, czyli 2 lata na komplecie, właśnie 6000k, tak że mogę szczerze Ci polecić

Właśnie Twoja pozytywna opinia wyrażona gdzieś wcześniej w innych wątkach mnie skłoniła do rozpatrzenia tych lampek ;)

Nie ma żadnych problemów z ich użytkowaniem ze strony Niebieskich albo na przeglądach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam Ci rozbierać lamp.. Dużo rzeczy można zniszczyć podczas tej operacji co wydłuża czas stania auta w garażu :P W dodatku u mnie po kilkukrotnej rozbiorce lamp silniczki od regulacji lamp dziwnie się zachowywały, zacinały i musiałem odłączyć. Chociaż fakt że soczewki były upieprzone i po przetarciu jest trochę lepiej, ale jak nie narzekasz na światła to nie rozbieraj lamp chyba że lubisz się wkur***, bo zawsze się coś musi połamać :bag:

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedliśmy z Bastarsem i rozebranie lamp zajeło krócej niż wypicie piwka przy tym :drunk: Poszło szybko bo kolejny raz były rozbierane i się w miare pamiętało co i jak, ale na początek zarezerwuj sobie troszke czasu. Zdaje sie ze gdzieś na forum widziałem fotorelacje z takiej operacji, więc obczaj sobie to nikt nie ucierpi przy robociebmw_3, w sumie to nie potrzeba garazu ani narzędzi oprócz płaskiego śrubokrętu, żeby zwolnić zatrzaski, no i na spokojnie do tego przysiąść, nic na siłe.

A do czyszczenia weź zwykłą miekka szmatke i delikatnie soczewke powycieraj, najlepiej chuchnij tylko i obetrzyj delikatnie,a klosz to jak uważasz. Ja mam przedlifta i nie mialem zadnych komplikacji pożniej, także obeszło sie bez łaciny :lol:

Znalazłem, moze Ci się przyda Demontaż klosza reflektora przedniego

a tu jakby co polift DIY: e46 headlight disassembly (bandwidth warning, lots of pics)

Edytowane przez Francuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również dzięki uprzejmości Bastarsa zakupiłem do siebie maxGeary 6000.

A tu zmieniałem: http://www.maxbimmer.pl/f28/e39-530d-wymiana-%BFar%F3wek-xenonowych-d2s-diy-fotorelacja-24185/

a jaką barwe miałeś przedtem ? Też 6000 ? Zadowolony jestes jak to świeci ? Ja zostałem przy ori czyli te 4300, dlatego że akurat w sklepie nie mieli już 6000 a byłem zdecydowany bo ciekawi mnie różnica, opinie są przeróżne pytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaką barwe miałeś przedtem ? Też 6000 ? Zadowolony jestes jak to świeci ? Ja zostałem przy ori czyli te 4300, dlatego że akurat w sklepie nie mieli już 6000 a byłem zdecydowany bo ciekawi mnie różnica
zamów sobie najtanszego chinola 6000k z allegro z 20zł kosztuje zamontuj polataj kilka dni i dokupisz drugą ;) dla mnie 4300 to porażka jak zwykła żarówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamów sobie najtanszego chinola 6000k z allegro z 20zł kosztuje zamontuj polataj kilka dni i dokupisz drugą ;) dla mnie 4300 to porażka jak zwykła żarówka

tak też uczynię, albo Bastarsa wynajmę wieczorem na przechadzke, bo on ma właśnie 6000 i bede miec porównanie 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie 4300 to porażka jak zwykła żarówka

Co? Miałem różne ksenony i 4300 jest najlepszą opcją! Jesli komuś zależy na jasnym świetle to właśnie 4300 jest najbardziej białym światłem. Im wyżej tym bardziej niebiesko co w nocy, a już tym bardziej w deszczu utrudnia jazdę. W tej chwili mam założone 6000K, bo przez pomyłkę kuzyn mi takie wysłał. Od razu kupiłem 4300K, bo na 6000 się nie da jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co? Miałem różne ksenony i 4300 jest najlepszą opcją! Jesli komuś zależy na jasnym świetle to właśnie 4300 jest najbardziej białym światłem. Im wyżej tym bardziej niebiesko co w nocy, a już tym bardziej w deszczu utrudnia jazdę. W tej chwili mam założone 6000K, bo przez pomyłkę kuzyn mi takie wysłał. Od razu kupiłem 4300K, bo na 6000 się nie da jeździć.

No to ciekaw jestem bardzo co to będzie ;) dam znać jak to u mnie będzie hulało, pojeżdżę też celowo troszkę w nocy aby zobaczyć jak to świeci. Jak widać opinie są skrajnie różne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest też taka, że nie każdy odbiera tak samo każdą barwę światła. 4300-5000K to światło białe, 6000K to juz niebieska poświata. Ale pisanie że 4300 to jest to samo co zwykła żarówka to nieporozumienie. Zwykła żarówka to 2500K, halogen ok.3000K. Najlepiej jak sam przetestujesz na czym Ci się jeździ najlepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja 2 dni temu założyłem nowe maxgear'y 6000k i jak narazie jestem... zawiedziony, czy to prawda że ksenony potrzebują nawet 100h żeby świeciły z pełną mocą? Bastars jak było w twoim przypadku bo widze że masz doświadczenie z żarnikami maxgeara?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to prawda że ksenony potrzebują nawet 100h żeby świeciły z pełną mocą?

różnie piszą i przedział jest duży, bo Ty piszesz, że 100 h a ja czytałem, że od 20 do 60, tak czy siak od razu po założeniu nie mają tego właściwego światła, ja założyłem nowe z miesiąc temu i dzisiaj widze różnice (na plus) od tego jak świeciły na początku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...