Pirooz Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Koledzy i koleżanki, potrzebuję kupić zestaw żarników ksenonowych, powiedzcie co z Waszego doświadczenia się opłaca a co nie: 1. Dużo osób na forum poleca: XENON D2S 35W 6000K maXGear Maxgear, 60 zł za szt tylko że nie wiem jaka jest gwarancja oraz czy wystawiają FV. No i tylko wysyłka. 2. Znalazłem też: Xenonowe.pl: Żarnik xenon D2S Xenonowe.pl Cena większa bo już 99 zł, 6-miesięczna gwarancja, japoński produkt 3. I na koniec produkt, który można nabyć we Wro: Palnik XenoTec D2S 6000K 35W, ksenony, zestawy xenon Na wszystkie produkty dają 2 lata gwarancji, nie ma jednak podanej ceny. Gdyby była w okolicy maks. 120 za szt. to bym musiał to poważnie przemyśleć. No chyba, że Maxgear też daje jakąś sensowną gwarancję Z tego co słyszałem nie warto inwestować w Osram'y, Philipsy i inne "markowe" bo jest to gra nie warta świeczki. Nie liczę każdego grosika ale nie mam zamiaru wydawać 400 zł na zestaw dwóch ksenonów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 ja też przymierzam się do kupna tylko: D2S PRIME 4800K XENON ZAMIENNIK PHILIPS OSRAM NOWY (4048035793) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. z drugiej strony te max gear są polecane tutaj na forum.Ciekawi mnie kwestia tego,że 6000k w deszczu nie za dobrze się sprawuje a na dodatek narażanie się pieskom ponadto przeglądu na stacji nie przejdzie... aha i 6000k szybciej wypali odbłysniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Też je oglądałem jednakże chciałbym 6000k. Chyba nie będzie aż takich problemów jak gdybym założył sobie 8000K i wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Ja na maxgearach śmigam już 2 raz, czwarty rok, czyli 2 lata na komplecie, właśnie 6000k, tak że mogę szczerze Ci polecić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Ja na maxgearach śmigam już 2 raz, czwarty rok, czyli 2 lata na komplecie, właśnie 6000k, tak że mogę szczerze Ci polecić Właśnie Twoja pozytywna opinia wyrażona gdzieś wcześniej w innych wątkach mnie skłoniła do rozpatrzenia tych lampek Nie ma żadnych problemów z ich użytkowaniem ze strony Niebieskich albo na przeglądach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Nie, a dlaczego ? przecież ten produkt ma homologację i jest dopuszczony do ruchu ulicznego w EU, a po drugie, kto Ci wyciągnie żarnik do sprawdzenia? policaj na drodze 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Mnie Bastars tez polecał Maxgear 6000k ale nie mieli na sklepie, więc wziąłem 4300k czyli barwa pozostała bez zmian. Polecam przy tej operacji rozebrać wyczyscić klosze i soczewki, teraz świeci tak ze aż sie trawa na poboczu pali :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Dużo roboty z rozbiórką lamp? Niestety nie mam do dyspozycji żadnego swojego garażu i musiałbym wszystko na podwórku pod kamienicą robić Jakieś specjalistyczne środki/szmatki/inne są potrzebne do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voxu Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Nie polecam Ci rozbierać lamp.. Dużo rzeczy można zniszczyć podczas tej operacji co wydłuża czas stania auta w garażu W dodatku u mnie po kilkukrotnej rozbiorce lamp silniczki od regulacji lamp dziwnie się zachowywały, zacinały i musiałem odłączyć. Chociaż fakt że soczewki były upieprzone i po przetarciu jest trochę lepiej, ale jak nie narzekasz na światła to nie rozbieraj lamp chyba że lubisz się wkur***, bo zawsze się coś musi połamać :bag: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 18 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 (edytowane) Siedliśmy z Bastarsem i rozebranie lamp zajeło krócej niż wypicie piwka przy tym :drunk: Poszło szybko bo kolejny raz były rozbierane i się w miare pamiętało co i jak, ale na początek zarezerwuj sobie troszke czasu. Zdaje sie ze gdzieś na forum widziałem fotorelacje z takiej operacji, więc obczaj sobie to nikt nie ucierpi przy robociebmw_3, w sumie to nie potrzeba garazu ani narzędzi oprócz płaskiego śrubokrętu, żeby zwolnić zatrzaski, no i na spokojnie do tego przysiąść, nic na siłe. A do czyszczenia weź zwykłą miekka szmatke i delikatnie soczewke powycieraj, najlepiej chuchnij tylko i obetrzyj delikatnie,a klosz to jak uważasz. Ja mam przedlifta i nie mialem zadnych komplikacji pożniej, także obeszło sie bez łaciny :lol: Znalazłem, moze Ci się przyda Demontaż klosza reflektora przedniego a tu jakby co polift DIY: e46 headlight disassembly (bandwidth warning, lots of pics) Edytowane 18 Marca 2014 przez Francuz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 18 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 (edytowane) Ja również dzięki uprzejmości Bastarsa zakupiłem do siebie maxGeary 6000. A tu zmieniałem: http://www.maxbimmer.pl/f28/e39-530d-wymiana-%BFar%F3wek-xenonowych-d2s-diy-fotorelacja-24185/ Edytowane 18 Marca 2014 przez Kondziu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Ja również dzięki uprzejmości Bastarsa zakupiłem do siebie maxGeary 6000.A tu zmieniałem: http://www.maxbimmer.pl/f28/e39-530d-wymiana-%BFar%F3wek-xenonowych-d2s-diy-fotorelacja-24185/ a jaką barwe miałeś przedtem ? Też 6000 ? Zadowolony jestes jak to świeci ? Ja zostałem przy ori czyli te 4300, dlatego że akurat w sklepie nie mieli już 6000 a byłem zdecydowany bo ciekawi mnie różnica, opinie są przeróżne pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 a jaką barwe miałeś przedtem ? Też 6000 ? Zadowolony jestes jak to świeci ? Ja zostałem przy ori czyli te 4300, dlatego że akurat w sklepie nie mieli już 6000 a byłem zdecydowany bo ciekawi mnie różnica zamów sobie najtanszego chinola 6000k z allegro z 20zł kosztuje zamontuj polataj kilka dni i dokupisz drugą dla mnie 4300 to porażka jak zwykła żarówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 zamów sobie najtanszego chinola 6000k z allegro z 20zł kosztuje zamontuj polataj kilka dni i dokupisz drugą dla mnie 4300 to porażka jak zwykła żarówka tak też uczynię, albo Bastarsa wynajmę wieczorem na przechadzke, bo on ma właśnie 6000 i bede miec porównanie 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 dla mnie 4300 to porażka jak zwykła żarówka Co? Miałem różne ksenony i 4300 jest najlepszą opcją! Jesli komuś zależy na jasnym świetle to właśnie 4300 jest najbardziej białym światłem. Im wyżej tym bardziej niebiesko co w nocy, a już tym bardziej w deszczu utrudnia jazdę. W tej chwili mam założone 6000K, bo przez pomyłkę kuzyn mi takie wysłał. Od razu kupiłem 4300K, bo na 6000 się nie da jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Miałem 4300k ale zmieniłem na 6000k i niema problemu z jazdą czy to w deszcz czy w nocy może to wina lamp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Co? Miałem różne ksenony i 4300 jest najlepszą opcją! Jesli komuś zależy na jasnym świetle to właśnie 4300 jest najbardziej białym światłem. Im wyżej tym bardziej niebiesko co w nocy, a już tym bardziej w deszczu utrudnia jazdę. W tej chwili mam założone 6000K, bo przez pomyłkę kuzyn mi takie wysłał. Od razu kupiłem 4300K, bo na 6000 się nie da jeździć. No to ciekaw jestem bardzo co to będzie dam znać jak to u mnie będzie hulało, pojeżdżę też celowo troszkę w nocy aby zobaczyć jak to świeci. Jak widać opinie są skrajnie różne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 no właśnie kolego montuj jutro i daj znać i foto daj.Bo chce 6000k kupic ale jak mam wydać 100zł i ma być lipa to wole standard 4300k brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Jednak kurier będzie dopiero jutro - w piątek. Od razu strzelę foty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Prawda jest też taka, że nie każdy odbiera tak samo każdą barwę światła. 4300-5000K to światło białe, 6000K to juz niebieska poświata. Ale pisanie że 4300 to jest to samo co zwykła żarówka to nieporozumienie. Zwykła żarówka to 2500K, halogen ok.3000K. Najlepiej jak sam przetestujesz na czym Ci się jeździ najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyone Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 ja 2 dni temu założyłem nowe maxgear'y 6000k i jak narazie jestem... zawiedziony, czy to prawda że ksenony potrzebują nawet 100h żeby świeciły z pełną mocą? Bastars jak było w twoim przypadku bo widze że masz doświadczenie z żarnikami maxgeara? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 kleyone a co się dzieje?,że jesteś zawiedziony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 No na początku nie świecą swoją mocą i barwą, ale w ciągu 2 tygodni powinna być poprawa. Wiem jak wygląda to u Bastarsa i jedno jest pewne, że jak przyjdzie mi kupować żarniki to na 99% będą to maxgeary... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 czy to prawda że ksenony potrzebują nawet 100h żeby świeciły z pełną mocą? różnie piszą i przedział jest duży, bo Ty piszesz, że 100 h a ja czytałem, że od 20 do 60, tak czy siak od razu po założeniu nie mają tego właściwego światła, ja założyłem nowe z miesiąc temu i dzisiaj widze różnice (na plus) od tego jak świeciły na początku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 20 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Spokojnie, rozkręcą się, no chyba że już zaczęli podrabiać i maxgeary :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.