Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Bmw 318 1.9 a 2.0


gorolex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , napalilem sie na BMW 318i/ci z silnikiem 1.9 118 ale trafia mi sie "okazja" kupić bmw 318 ci z silnikiem 2.0 143... jakies znaczace roznice sa ? awaryjnosc , spalanie , to mnie najbardziej interesuje zwlaszcza ze jestem jeszcze uczniem technikum i kroci na ewentualna naprawę nie posiadam

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dwa różne silniki R4. N42B20 jest bardziej skomplikowany technicznie i nie każdy mechanik taki motor potrafi naprawić, silniki te występowały po lifcie. M43TUB19 to prosta ośmiozaworowa jednostka przedliftowa, pamięta jeszcze czasy e36. Podstawowe pytanie: ile masz kasy? W nowszym awaryjny może być Valvetronic, łańcuch rozrządu lubi się wyciągnąć, trzeba uważać na to co się kupuje. Osprzet silnika n42 będzie sporo droższy (filtr paliwa, pompa wody, termostat). W starym niekiedy dochodziło do uszkodzeń panewek, ale to rzadkość. Spalanie raczej będzie mniejsze w n42 porównując moc obu silników. Zależy gdzie będziesz jeździł i jak:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...