gorolex Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Witam , napalilem sie na BMW 318i/ci z silnikiem 1.9 118 ale trafia mi sie "okazja" kupić bmw 318 ci z silnikiem 2.0 143... jakies znaczace roznice sa ? awaryjnosc , spalanie , to mnie najbardziej interesuje zwlaszcza ze jestem jeszcze uczniem technikum i kroci na ewentualna naprawę nie posiadam Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr18 Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 To dwa różne silniki R4. N42B20 jest bardziej skomplikowany technicznie i nie każdy mechanik taki motor potrafi naprawić, silniki te występowały po lifcie. M43TUB19 to prosta ośmiozaworowa jednostka przedliftowa, pamięta jeszcze czasy e36. Podstawowe pytanie: ile masz kasy? W nowszym awaryjny może być Valvetronic, łańcuch rozrządu lubi się wyciągnąć, trzeba uważać na to co się kupuje. Osprzet silnika n42 będzie sporo droższy (filtr paliwa, pompa wody, termostat). W starym niekiedy dochodziło do uszkodzeń panewek, ale to rzadkość. Spalanie raczej będzie mniejsze w n42 porównując moc obu silników. Zależy gdzie będziesz jeździł i jak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Ktoś mądry kiedyś powiedział benzyna w BMW... tylko R6 w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorolex Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 wlasnie o panewkach slyszalem niejednokrotnie , a koszt wymiany/naprawy ? sredni/najwyzszy Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...