Pirooz Opublikowano 11 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Wróciłem właśnie z krótkiej rundki po mieście. Ruszyłem z miejsca spokojnie, silnik zimny więc nie pałuję. Przejechałem około 1km i nagle zgasł mi lewy ksenon. Akurat zatrzymałem się na światłach, wyłączyłem silnik, włączyłem z powrotem - oba żarniki się zapaliły. Przejechałem jakieś 700m i historia się powtórzyła - lewy żarnik zgasnął. Powtórka z rozrywki - i znów się zapalił. Do końca jazdy (czyli jakieś 3-4 KM) było już ok. Bez żadnych przygód. Pytania: czy to kończący się żarnik? Świeci raczej "normalnym" światłem a czytałem że kończący się ksenon robi się różowy czy jakiś tam inny Czy może po prostu poluzowało się jakieś łącze? Kabel albo wtyczka. Czy mogę przy nim "pogrzebać"? Wolę zapytać zanim wsadzę tam łapy, płynie tam kapkę duże napięcie Jeśli są to typowe objawy zużytego żarnika to po prostu kupię komplet nowych i gitara. W paru wątkach widziałem, że nie pyli się inwestować w markowe Philipsy albo Osramy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voxu Opublikowano 12 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Ja mam podobny problem.. Miga mi prawy xenon i czasami gaśnie.. Wymieniałem już 3 żarniki i na każdym tak samo. Kupiłem przetwornicę używkę i dalej mryga.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 12 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 (edytowane) Piroz u mnie było podobnie. Gasł i się zapalał nieregularnie. Ale i też zaczął świecić na żółto. Po wymianie na nowe, bo od razu wsadziłem dwa, wszystko wróciło do normy. Kupiłem maxGeary 6000 po 60 zł za sztukę i jest git. XENON D2S 35W 6000K maXGear Edytowane 12 Marca 2014 przez Kondziu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian_ Opublikowano 12 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Są 3 opcje : żarnik, przetwornica lub starter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 12 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 1. jeżeli możesz to zmierz napięcia na wtyczkach PRZED przetwornicą (nie bierz masy z innego miejsca bo to może by kłopot) - UWAGA - pomiar za przetwornicą to 100% zgon (można zlecic teściowej) 2. Zamień miejscami żarniki 3. zamień miejscami przetwornice 4. wyczerp wszystkie kombinacje (lewy żarnik, lewa przetw, prawy żarnik, prawa przetw) 5. wyciągnij wnioski. ja wymieniałem żarniki zamiast zrobic ten prosty test - 200 pln w plecy, okazało się że używana przetwornica rozwiązała problem voxu - inna używka też może by walnięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.