koko090681 Opublikowano 12 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 czyli dymu ma nie być :lol: tylko ŁUTUTUT i bedzie gites Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 12 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 czyli dymu ma nie być :lol: tylko ŁUTUTUT i bedzie gites Bez przesady z tym dymem,zmienia bieg jak bedzie walilo ogniem z tlumika koncowego pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 dobra dobra 8) już się dowiedziałem na 3 biegu przy 2000obrotów but do 3tys i screen 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 12 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 te stukania co pisales wczesniej to moze sprawdz czy przegub nie poszedl w PRZEDNIM prawym lub lewym kole... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 nie nie... przy skręcaniu nie ma stuków,przeguby całe...to jest tak.. jadę po jakiś nie równościach,albo zjeżdzam z płyt i wtedy coś stuka jak by z prawej strony z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pirooz Opublikowano 12 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 @koko i @PawelDSW - popłakałem się czytając Wasze teksty :lol::lol: dlatego tyle lajków się posypało :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Koledzy mam takie pytanie co na to zaradzic... już z 20razy demontowałem halogeny,brałem szamponem,suszyłem,uszczelkę tez... potem jak złożyłem to nawet tutaj gdzie uszczelka białym sylikonem dałem i do póki się ich nie wyłączyło nic nie parowało,tylko włączyłem i już zaparowane... co zrobić panowie?? bo jutro pasuje mi je ostatni raz zdemontować bo już nerwów do nich nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyone Opublikowano 12 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 może źle wysuszyłeś przed złożeniem i resztki wody pod wpływem ciepła z żarówek parują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 nie nie...one aż za dobrze był wysuszone już kilkanaście razy...jak się włączy halogeny na 5minut to potem już są zaparowane a co lepsze już ta para wgl nie schodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 12 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 (edytowane) te stukania co pisales wczesniej to może sprawdz czy przegub nie poszedl w PRZEDNIM prawym lub lewym kole... Tomek, dostaniesz rachunek za czyszczenie monitora z herbaty... Albo ostrzegaj wcześniej żebym przed spożyciem przeczytał... nie nie... przy skręcaniu nie ma stuków,przeguby całe... Chłopie drogi... sił mi brak do Ciebie. Czy Ty wiesz co to przegub? nie nie...one aż za dobrze był wysuszone już kilkanaście razy...jak się włączy halogeny na 5minut to potem już są zaparowane a co lepsze już ta para wgl nie schodzi Jeszcze raz... myłeś lampy... wysuszyłeś je... i parują. Wpadłeś na to że uszczelki między kloszem a lampą są gąbkowe i woda która się tam dostanie nie wyparuje nawet jak będziesz to 28 razy suszył? Teraz pozostaje Ci wymiana uszczelek... Masz polifta? Edytowane 12 Marca 2014 przez 5oul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 12 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 I się kabaret robi :lol::lol::lol: Mi się wydaje że, jakiś doktorant pisze pracę na temat: "odporność zbiorowa społeczności forów internetowych na skrajne przypadki głupoty" a my jesteśmy obiektem tych badań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 12 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Tomek, dostaniesz rachunek za czyszczenie monitora z herbaty... Albo ostrzegaj wcześniej żebym przed spożyciem przeczytał... wiadomo ze ciezko byloby znalesc przegub w jego aucie na przodzie aaaaale: nie nie... przy skręcaniu nie ma stuków,przeguby całe... jednak udalo mu sie znalesc w 2.0d gdzie nam ciezko by bylo ale mnie juz nic nie dziwi skoro z takimi tekstami bimmer wyskakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 5oul i tu się zdziwisz... bo po skręceniu te rowki w koło halogenów z tyłu co są(co woda tam może podchodzić)bo tam dalej przecież uszczelka jest to nawet w koło te szczeliny wypełniłem odpowiednim sylikonem i nic... jedynie ten odpowietrznik u góry gumowy jest i moze przez niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 5ouli tu się zdziwisz... Zapewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drxz Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 (edytowane) Wy sie smiejecie a moze kolega naprawde kupil taki szrot ze nie da sie nim jezdzic i wszystko ma w nim rozwalone lolol Z innej beczki - jak czytam wasze komentarze na forum to mam wrazenie ze przynajmniej polowa maxbimerow pracowala kiedys jako mechanik. Albo tak duzo napraw juz zrobiliscie ze wiedza przyszla przy okazji Edytowane 13 Marca 2014 przez drxz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 (edytowane) i tu się zdziwisz... Wiesz co ja się dziwię,że ty masz cywilną odwagę grzebać przy swojej furce. Ty się nie boisz że kiedyś się pomylisz i źle coś złożysz a później samochód żywym ogniem Ci się zapali? bo po skręceniu te rowki w koło halogenów z tyłu co są(co woda tam może podchodzić)bo tam dalej przecież uszczelka jest to nawet w koło te szczeliny wypełniłem odpowiednim sylikonem i nic... jedynie ten odpowietrznik u góry gumowy jest i moze przez niego Nie ma takiej opcji żeby woda Ci gdziekolwiek podchodziła a lampy Ci parują bo uszczelki są nasączone wodą. Konstrukcja tych uszczelek jest taka że zewnętrzna ich część jest gumowana a wewnętrzna gąbczasta. Odporne są tylko na zachlapania i nie wielkie ilości wody. Ty zaś myłeś całe lampy pod bieżącą wodą ( a jak się jeszcze domyślam to włożyłeś je całe do wanny). Uszczelki nasączyły się wodą i gdy włączysz światła woda z nich zaczyna parować. Niestety fizycznie ona nie ma możliwości odparowania ponieważ nikt nie wpadł na pomysł, że ktoś będzie chciał myć rozebrane lampy albo używać e46 jako amfibii. to nawet w koło te szczeliny wypełniłem odpowiednim sylikonem i nic Odpowiednim silikonem sanitarnym? Ciekawe dlaczego inżynierowie BMW na to nie wpadli... aaa wiem dlaczego! Bo to kaleczenie rzemiosła!polowa maxbimerow pracowala kiedys jako mechanik. Albo tak duzo napraw juz zrobiliscie ze wiedza przyszla przy okazji albo używa tej bani metr nad dupą do logicznego myślenia... Edytowane 13 Marca 2014 przez 5oul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drxz Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 albo używa tej bani metr nad dupą do logicznego myślenia... Moj post odnosil sie ogolnie do forum,nie koniecznie do tego tematu. Polowa forumowiczow jest w stanie zrobic wiekszosc napraw, ktore szary uzytkownik robi w warsztacie, we wlasnym przydomowym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 (edytowane) Bo tak jest. BMW to naprawdę pod tym względem świetne furki. Oczywiście odradzam takich napraw jeśli ktoś ma dwie lewe ręce lub nie ma pojęcia jak dana rzecz działa. Poza tym wielu z nas zanim się nauczyła czegoś dwa raz zepsuła... No i nie wolno zapomnieć że bez specjalnych narzędzi niektórych napraw najzwyczajniej się nie da wykonać. Koniec i kropka. Edytowane 13 Marca 2014 przez 5oul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drxz Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Chyba powinienem zalozyc podobny temat jak kolega Bimmer92 i was pomeczyc glupimi pytaniami w stylu jak wymienic atrape grilla, jak zrobic zaprawke parcha, jak zmienic plyn wspomagania itp itd Ale coz.. od czego jest wujek google Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Ja z kolei polecam samemu naprawiać, można zaoszczędzić kasę, nauczyć się czegoś nowego i mieć z tego frajdę. Oczywiście odradzam takich napraw jeśli ktoś ma dwie lewe ręce lub nie ma pojęcia jak dana rzecz działa. Tu się zgodzę w 100% Poza tym wielu z nas zanim się nauczyła czegoś dwa raz zepsuła... Jas jestem w grupie która JESZCZE nic nie popsuła.:twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drxz Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Ja ostatnio "naprawilem" klape od wlewu paliwa bo otwierala sie franca razem z centralnym. Wpadlem na pomysl zeby ten bolec/sprezynke obrocic do gory nogami, przy okazji wylamalem kawalek plasticu ktory go przytrzymywal,ale w kazdym razie dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Ja ostatnio "naprawilem" klape od wlewu paliwa bo otwierala sie franca razem z centralnym. Wpadlem na pomysl zeby ten bolec/sprezynke obrocic do gory nogami, przy okazji wylamalem kawalek plasticu ktory go przytrzymywal,ale w kazdym razie dziala A to dobre! Muszę tak u siebie zrobić.:twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 drxz po co pisales o klapce ? Bimmer przeczytal i juz walczy ze sprezynka klapki u siebie... pewnie wlozy ją pod kątem i "zlapie" silikonem sanitarnym zeby nie przeciekało :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrsiwek Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 z ciekawości przeczytałem cały temat, w połowie czytania zawołałem Agnieszke i żałuję, bo teraz bolą Nas brzuchy- a tak tylko ja bym ucierpiał. Grzyby to najlepiej suszą się w piekarniku. Ustawiam lekki ogień, uchylam lekko piekarnik i schnie bardzo dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 13 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Grzyby to najlepiej suszą się w piekarniku. Ustawiam lekki ogień, uchylam lekko piekarnik i schnie bardzo dobrze... Dzięki siwek, ja to zawsze na kaloryferze wieszałem a na ten pomysł nie wpadłem lolol Są też takie suszarki specjalne ale jak pojechałem do znajomego elektronika to powiedział że to się psuje cały czas bo to lampka, przełącznik, zawsze coś cieknie i bez sensu:4: Aha i piekarnik to prawie na LPG a z hybrydami bywa różnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.