Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Temat Zbiorowy Bimmera92


Rekomendowane odpowiedzi

właśnie przed tym testem ciśnienie dobiłem... opony mam 16stki zimowe i z przodu katalogowo dałem 2.2 z tyłu 2.4

bo tym teście oczywiście tarcze gorące jak pier... bo bawiłem się tak z 10 minut przy różnych prędkościach i drżenie jest już nawet od 20km/h wystarczy tylko lekko pedał hamulca nacisnąć...

nie jest to,że drży niemiłosiernie... przy prędościach do 50km/h delikatnie widać tylko jak kierownica zadrzy nie czuć nawet tego na ręce...

dopiero jadąc np 150km/h i zahamowując to już czuje się na ręcę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi masz proste? Dobrze wyważone? Zbieżność porządnie ustawioną? Końcówki drążków, sworznie, wahacze w dobrym stanie? Mogą być tarcze krzywe, klocki wadliwe, źle pracujące zaciski. Piasty kół w jakim są stanie? Sam widzisz ile jest możliwości tych drgań przy hamowanie...

Wymiana tego wszystkiego to grube $$$ więc wątpię, że chcesz się w to pchać... Moim zdaniem, jeżeli Cię nie ściąga na zasadzie - dajesz po hamulcach i auto nagle zawraca - to nie zwracaj na to takiej uwagi... Dodatkowo dochodzą nasze drogi - hamujesz na jakiejś koleinie i auto też się inaczej zachowa... Naprawdę, zawieszenie to skomplikowana sprawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam takie pytanie jeszcze zastawiam każdemu piwka jak odpowie 8)

w inpie 0 błędów ale...

http://i59.tinypic.com/10sgaky.png

przepływomierz...silnik rozgrzany,wskazówka pion a po prawej stronie taka duża masa powietrza ponad 500...

i teraz tak myślę...nie szczelny pewnie dolot(bo ostatnio demontowałem rure od przepływki) ale zaraz patrzę,zdejmuję wężyk od EGR i nie ma ssania czyli egr nie działa i dla tego taka masa powietrza???

ps i spytam jak EGR powinien działać ... bo coś jest nie tak...tłoczek w EGR się nie zacina....EGR czyszczony...napięcie na wtyczce od elektrozaworka jest...rezystencja zaworka jak najbardziej okej...zaworek nowy PIERBURG nawet 2 miałem nowe...

i po uruchomieniu silnika EGR nie pracuje tylko podczas nagrzewania silnika do 90stp parę razy się włączy(nie,że non stop na biegu jalowym działa) i teraz nie wiem coś nie halo czy co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tak egr na wolnych obrotach nie pracował bo z wężyka nie było podciśnienia...

przejechałem się autem 2km zatrzymałem się zdjałem wężyk jest podcisnienie non stop...wróciłem do domu...zdejmuję wężyk jest podciśnienie...zdjąłem rure z EGR i wtedy tłoczek się wysunął lekko i stał wysunięte(nie chował się)jak zdjąłem wężyk z EGR dopiero tłoczek się schował.....

czyli sam nie wiem czy coś nie tak czy co... egr pracuje a po zdjęciu rury z EGR tłoczek nie zasuwa się i wysuwa tylko stoi otwarty...dopiero on się pewnie wysuwa i zasuwa jak się rure spowrotem założy.... prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy zerknijcie tutaj:

chodzi o wskazania turbiny...

http://i57.tinypic.com/4k9zxt.jpg

czy te po prawej n wolnych obrotach nie są za duże????

i tutaj jedno pytanko o wtrysk nr 2

http://i58.tinypic.com/2cynzip.jpg

czy już się trzeba martwić o niego?

koledzy i czy te wskazania przepływki 288 są okej??

Edytowane przez Bimmer92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...