Bimmer92 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 właśnie przed tym testem ciśnienie dobiłem... opony mam 16stki zimowe i z przodu katalogowo dałem 2.2 z tyłu 2.4 bo tym teście oczywiście tarcze gorące jak pier... bo bawiłem się tak z 10 minut przy różnych prędkościach i drżenie jest już nawet od 20km/h wystarczy tylko lekko pedał hamulca nacisnąć... nie jest to,że drży niemiłosiernie... przy prędościach do 50km/h delikatnie widać tylko jak kierownica zadrzy nie czuć nawet tego na ręce... dopiero jadąc np 150km/h i zahamowując to już czuje się na ręcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Nie wiem co Ci poradzic..moze nie jezdzij z taka predkoscia :drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Może łączniki stabilizatora wywalone, albo końcówki drążków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 jak wywalone jak byłem 2 razy na diagnostyce,trzepakach itp i wszystko jest w najlepszym porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 podejrzewam, że masz przegrzane tarcze jeszcze do tego je podgrzałeś i zacząłeś je bardziej czuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 7 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 aż tak delikatnie jak by chciała w lewo odbić to mnie ciekawi :? skąd wiesz w która ona strone chce sobie odbic ?????pytanie_bmw:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 bo tak drgnie jak by w lewo chciała odskoczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 A ja wciąż nie wierzę że, to się dzieje naprawdę lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 A zbieżność ustawiales? Sent from my HTC One X using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDSW Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 (edytowane) bIMMER to normalne ze ucieka Ci w lewo - siedzisz z lewej strony , wieksza masa na lewa os dlatego lekko znosi.nie panikuj.wyczysc auto,jest piekna pogoda. Edytowane 8 Marca 2014 przez PawelDSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 dobry zart,że to normalne:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popi_90 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Felgi masz proste? Dobrze wyważone? Zbieżność porządnie ustawioną? Końcówki drążków, sworznie, wahacze w dobrym stanie? Mogą być tarcze krzywe, klocki wadliwe, źle pracujące zaciski. Piasty kół w jakim są stanie? Sam widzisz ile jest możliwości tych drgań przy hamowanie... Wymiana tego wszystkiego to grube $$$ więc wątpię, że chcesz się w to pchać... Moim zdaniem, jeżeli Cię nie ściąga na zasadzie - dajesz po hamulcach i auto nagle zawraca - to nie zwracaj na to takiej uwagi... Dodatkowo dochodzą nasze drogi - hamujesz na jakiejś koleinie i auto też się inaczej zachowa... Naprawdę, zawieszenie to skomplikowana sprawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 koledzy mam takie pytanie jeszcze zastawiam każdemu piwka jak odpowie 8) w inpie 0 błędów ale... http://i59.tinypic.com/10sgaky.png przepływomierz...silnik rozgrzany,wskazówka pion a po prawej stronie taka duża masa powietrza ponad 500... i teraz tak myślę...nie szczelny pewnie dolot(bo ostatnio demontowałem rure od przepływki) ale zaraz patrzę,zdejmuję wężyk od EGR i nie ma ssania czyli egr nie działa i dla tego taka masa powietrza??? ps i spytam jak EGR powinien działać ... bo coś jest nie tak...tłoczek w EGR się nie zacina....EGR czyszczony...napięcie na wtyczce od elektrozaworka jest...rezystencja zaworka jak najbardziej okej...zaworek nowy PIERBURG nawet 2 miałem nowe... i po uruchomieniu silnika EGR nie pracuje tylko podczas nagrzewania silnika do 90stp parę razy się włączy(nie,że non stop na biegu jalowym działa) i teraz nie wiem coś nie halo czy co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 pewnie pozamieniałeś wężyki podciśnienia RealOEM.com BMW E46 320d Vacuum control-AGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 wężyki są dobrze założone i nowe.... teraz odpaliłem auto i nic egr nie chodzi na jałowym tylko po 6minutach na chwile się uruchomił...zdjąłem wężyk z EGR i powietrze juz nie leciało i egr nie działał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 to tak egr na wolnych obrotach nie pracował bo z wężyka nie było podciśnienia... przejechałem się autem 2km zatrzymałem się zdjałem wężyk jest podcisnienie non stop...wróciłem do domu...zdejmuję wężyk jest podciśnienie...zdjąłem rure z EGR i wtedy tłoczek się wysunął lekko i stał wysunięte(nie chował się)jak zdjąłem wężyk z EGR dopiero tłoczek się schował..... czyli sam nie wiem czy coś nie tak czy co... egr pracuje a po zdjęciu rury z EGR tłoczek nie zasuwa się i wysuwa tylko stoi otwarty...dopiero on się pewnie wysuwa i zasuwa jak się rure spowrotem założy.... prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Weś zaślep to i kłopot odejdzie na zawsze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 właśnie nie chce zaślepiać tego...proszę jeszcze kogoś o odpowiedz jeśli wie coś na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 (edytowane) koledzy zerknijcie tutaj: chodzi o wskazania turbiny... http://i57.tinypic.com/4k9zxt.jpg czy te po prawej n wolnych obrotach nie są za duże???? i tutaj jedno pytanko o wtrysk nr 2 http://i58.tinypic.com/2cynzip.jpg czy już się trzeba martwić o niego? koledzy i czy te wskazania przepływki 288 są okej?? Edytowane 9 Marca 2014 przez Bimmer92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Wszystko ok. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 drogi kolego Jaro a powiedz tylko mi jedno... bo patrze po screeneach z google z przpływki i dużo osób ma wskazania tutaj po lewej stronie w tabeli około 330 na 330 a ja mam 280 na 280 to żle??że ma 280przepływa? czy wiecej powinna mieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 może patrzysz na screeny z aut po lekkim sofcie gdzie dokładają do wtrysku i dawki powietrza 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 czyli te wskazania co podałem na screnie z przepływki są okej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Tak , przepływka w danym momencie potrzebuje ileś masy i jeżeli tyle dostaje oczywiście z małymi różnicami, to wszystko jest ok 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimmer92 Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 ok kolego to jeśli jeszcze mógłbyś odpowiedzieć to odnośnie turbo co na czerwono zaznaczyłem po tej stronie jest to co oczekuje ECU czy to co dostaje?? to co na czerwono zaznaczyłem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.