Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Temat Zbiorowy Bimmera92


Rekomendowane odpowiedzi

..mechanik mówi Ty to lepiej zostaw,bo nic złego się nie dzieje,to nie dwumasa bo w volvo pokazał mi jak chodzi dwumasa zepsuta to wali na wolnych tak,ze szok i mówi lepiej tego nie ruszać,bo ruszysz i może być gorzej ....

Bimmer zabijasz mnie swoimi tekstami lolollolol

Dobrze ze jest ten temat - mam ubaw na maxa , jak piszesz to na powaznie to zapraszam na spocik , naprawimy Ci auto , zrobimy "igielke" :lol:

drxz dla czego heh

Dla Tego :lol:

Edytowane przez PawelDSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy bardzo proszę oceńcie te parametry bo dzisiaj lapka dorwałem na trochę i zrobiłem screeny 3 bieg,but do końca(około 3400obrotów) i wtedy zdjęcie:

http://i58.tinypic.com/2iksil5.png (czy przepływka po prawej nie pokazuje za dużej wartości?? bo dodam,że EGR jest o 30% ograniczony jeśli to ma coś wspólnego z tym)

na biegu jałowym

http://i62.tinypic.com/2nimbgw.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopie z toba jest cos nie tak zadajesz te pytanie chyba z setny raz zupelnie nie potrzebnie, z autem wszystko gra przyspiesza ok spalanie tez ok a ty dalej meczysz tutaj wszystkich z jakimis wykresami i zasmiecasz forum. Trzeba bylo rower se kupic a nie stekac teraz ze kupe kasy wywaliles na samochod

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie kapłem się bo taki jeden nazywa się Roger Nysa w jakimś temacie miał screena z inpy z parametrami auta 100% sprawnego to ciśnienie miał 2510.73 a ecu oczekuje 2397.88 a ja mam

ecu chce 2399.91 a dostaje 2498.91

i niby mam przeładowanie a on na 2510 nie miał? robia mnie w bambuko,tak być nie może

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie kapłem się bo taki jeden nazywa się Roger Nysa w jakimś temacie miał screena z inpy z parametrami auta 100% sprawnego to ciśnienie miał 2510.73 a ecu oczekuje 2397.88 a ja mam

ecu chce 2399.91 a dostaje 2498.91

i niby mam przeładowanie a on na 2510 nie miał? robia mnie w bambuko,tak być nie może

Ciebie wystarczy lekko podpuścić, rzucić jakimś hasłem i od razu łapiesz jak pelikan.

Za bardzo się spinasz o to auto.

Przede wszystkim znajdz 1-2 UCZCIWYCH mechaników/diagnostów, najlepiej poleconych przez znajomego/forumowiczów, pojedź, sprawdź i nie szukaj na siłe problemów u ludzi którzy to tylko wykorzystają. Poza tym jak mechanikowi bedziesz 5x dupe zawracal z jedną rzeczą to w końcu Ci to wymieni czy zepsute czy nie :P

A przede wszystkim więcej dystansu, to TYLKO auto, ma być przede wszystkim bezpieczne dla użytkowników, wszystko inne to duperele nie warte nerwów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej ;) a spytam jeszcze(dodam,że to jest od początku) ściąganie w lewo jadę prostą drogą około 120/130km/h i czuć,że auto zjeżdża w lewą stronę... i wtedy delikatnie kierownicą trzeba w prawo dać... co lepsze jadąc na prost kiera nie jest idealnie prosta jeżeli jadę na prost,tylko tak no minimalnie w prawą stronę przechylona.Kiera była sprawdzona jest osadzona dobrze w tym rowku co ma być..zbieżność niby z przodu robiona 2 razy i na płytach potem dobrze wychodziło...dzieje się to i na letnich i zimowych oponach.Opony tez zamieniane stronami i nic...

i tu spytam bo będę prawą tuleje wymieniał czy przez tą tuleje moga się takie cyrki dziać?prawa tuleja a ściąga w lewo? ale kiera lekko jest w prawo?

ps podłużnice sprawdzane są okej... tłoczki tez,nie zapieczone itp..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej ;) a spytam jeszcze(dodam,że to jest od początku) ściąganie w lewo jadę prostą drogą około 120/130km/h i czuć,że auto zjeżdża w lewą stronę... i wtedy delikatnie kierownicą trzeba w prawo dać... co lepsze jadąc na prost kiera nie jest idealnie prosta jeżeli jadę na prost,tylko tak no minimalnie w prawą stronę przechylona.Kiera była sprawdzona jest osadzona dobrze w tym rowku co ma być..zbieżność niby z przodu robiona 2 razy i na płytach potem dobrze wychodziło...dzieje się to i na letnich i zimowych oponach.Opony tez zamieniane stronami i nic...

i tu spytam bo będę prawą tuleje wymieniał czy przez tą tuleje moga się takie cyrki dziać?prawa tuleja a ściąga w lewo? ale kiera lekko jest w prawo?

ps podłużnice sprawdzane są okej... tłoczki tez,nie zapieczone itp..

Pisałeś wcześniej sam ze masz jedna tuleje wymieniona a 2 strona została seryjna. Pisałem ze wymienia się parami takie elementy teraz masz skutki wymiany tylko 1 strony. Dodam ze każda ingerencja mechanika w zawieszenie = się stacji diagnostycznej i ustawieniu zbieżności. Skoro warsztat wymienił tylko jedna stronę tulei myślę ze ma male pojecie o mechanice. Wymień pozostała stronę zrób geometrie i wtedy auto musi jeździć jak po szynach . Chyba ze była przekoszona.

BTW Zbieżność i kat nachylenia kol tylnym ma tak samo znaczenie na prowadzenie auta jak i ustawienie kierownicy jak i kół przednich .

Ten temat przerabiałem u siebie.

Drxz w tym co pisze ma 100% racje. Dla mechanika to praca i wymieni ci sprzęgło 3 razy w tygodniu jeśli będziesz chciał i z to płacił. Znajdź zakład który jest polecany w okolicy a nie znachorów, od polonezów. Szkoda tylko twojej kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POWIEM CI TAK:

do pewnego momentu było smiesznie, potem podejrzewałem że robisz Nas w ... , teraz poczekam na spocie...

okej ;) a spytam jeszcze(dodam,że to jest od początku)

kolejna nowość- zbieg okoliczności?

ściąganie w lewo jadę prostą drogą około 120/130km/h

nie żartuj! W Polsce- gdzie?

jadąc na prost kiera nie jest idealnie prosta jeżeli jadę na prost,tylko tak no minimalnie w prawą stronę przechylona.Kiera była sprawdzona jest osadzona dobrze w tym rowku co ma być..

at.1 Piszę się na WPROST

at.2 kiera jest w rowku? w którym? widziałeś kiedyś zdjętą kierownicę ?

zbieżność niby z przodu robiona 2 razy i na płytach potem dobrze wychodziło...dzieje się to i na letnich i zimowych oponach.Opony tez zamieniane stronami i nic...

po jednej wymianie dwa razy zbieżność robiłeś? A tak poważnie na/o jakich płytach ty bredzisz?

i tu spytam ...

a może postaraj się najpierw zapytać "wujka" google ?

ps podłużnice sprawdzane są okej... tłoczki tez,nie zapieczone itp..

podłużnice sprawdzałeś ty? miernikiem lakieru? hmmm idąc dalej, bo mnie irytujesz- tłoczki ok... ile masz lat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to oznacza??

Oznacza to awarię właściciela pojazdu. Zalecane czynności:

-BMW powinno jak najszybciej zmienić właściciela, na takiego który przestanie je męczyć

-Terapia mająca na celu wykasowanie z pamięci Bimmera

-Rehabilitacja i przyzwyczajenie się do życia w normalnych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież ja wymieniłem oleje... nawet motul 8100 za 220zł 6l kupiłem to mechanik mówi po co rozpieszać auto takimi drogimi olejami bo nie ma 3 lat auto.Filtr oleju mann filter,powietrza knecht,klimatyzacji mann jedynie paliwa mi został.Jak bym miał auto gdzieś to kupił bym olej castrol za 140zł czy jak i tyle a ja chciałem i kupiłem wszystko lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dzisiaj sobie płyn chłodniczy i za pierona nie idzie się połapać... przejrzałem sam naprawiam i instrukcja 320d i coś jest porypane bo w tej piszą tak a w tej tak..

http://i60.tinypic.com/vew301.jpg

i teraz jeśli czubek tego pręta jest na zimnym silniku na równo z wlewem to jest poziom min... czy to jest pomiędzy min a max??

zresztą tutaj fotka jak jest u mnie:

http://i61.tinypic.com/1z5u1kg.jpg

http://i59.tinypic.com/2hxm1qu.jpg

i mam pytanie czy ten poziom co teraz jest to jest między min a max??

z góry dziękuję za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bimmer masz za malo plynu chlodnicznego,sprawdz czy nie masz dziurawej chlodnicy,moze mafia gonila kogos w Twoim aucie i została "postrzelona"...

Sprawdz tez uszczelke pod glowica,moze byc "pogryziona" przez jakies zwierze,ktore schowalo sie u Ciebie pod maska..

Powiem Ci ze to gruba sprawa,jutro jak najszybciej do mechanika,albo lepiej dwóch,zeby sprawdzic czy powiedza to samo :confused:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kiedy wpadnie na pomysł by sprawdzić drożność przewodów hamulcowych za pomocą kamery. W sumie po tylu latach to by już się przydało sprawdzić same przewody i wymienić płyn hamulcowy.

Następnie wymienił bym jeszcze szyby gdyż już zapewne posiadają delikatne rysy.O wymianie instalacji elektrycznej to już nie muszę wspominać tyle lat a tyle prądu przez nie przepłynęło ze już tez musza być zużyte.

Nie zapominajmy także o wymianie wykładzin i wygłoszeń w naszym BMW E46 po 10 latach + musi być w fatalnym stanie.

Bimmer jeszcze władujesz jakieś 70 tysięcy i będziesz miał 11 letni nowy egzemplarz E46

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...