Lijo Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Hejka, Mam pytanko odnośnie wymiany szczęk hamulca ręcznego z tyłu w E46. Z tarczami i klockami nie mam pytań bo sprawa jest prosta Czy są tam jakieś rzeczy na które należy zwrócić uwagę? Jak przygotować ręczny do wymiany? Czyli rozluźnienie naciągów linki, a potem w jakiej kolejności regulować itp. Dodam, że zakupiłem komplet szczęk oraz zestaw naprawczy (sprężynki). Z góry dzięki za podpowiedzi uklon_bmwuklon_bmwuklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Mogłeś najpierw sprawdzić w jakim stanie masz swoje szczęki, bo w większości przypadków sama wymiana tarczy + podregulowanie wystarczy. U mnie tak było, ręczny praktycznie nie trzymał, po regulacji łapał na 3 ząbek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 W e46 ręczny jest ogólnie bardzo słaby. Maleńkie okładziny nie są wstanie blokować kol podczas jazdy. Wydaje misie ze regulacja wystarczy zobacz z naciągiem linki w wewnątrz pod lewarkiem lub regulatorem w kolach. Lijo tak BTW okładzin ręcznego nie ma w przednich kołach :D:D:D:D:D:D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 (edytowane) Mogłeś najpierw sprawdzić w jakim stanie masz swoje szczęki, bo w większości przypadków sama wymiana tarczy + podregulowanie wystarczy. U mnie tak było, ręczny praktycznie nie trzymał, po regulacji łapał na 3 ząbek To nie ma znaczenia bo i tak zamówiłem komplet poza tym szczęk juz nie ma (pewnie ktoś jeździł na ręcznym lolollolollolol) Lijo tak BTW okładzin ręcznego nie ma w przednich kołach :D:D:D:D:D:D:D:D A gdzie Ty to wyczytałeś w moim poście że chcę wymieniać szczęki w przednich hamulcach???? :bag::bag::bag::bag: Czytamy ze zrozumieniem - nie dorabiamy sobie własnych teorii i nie doczytujemy czegoś czego nie ma. No chyba ze jesteś wyborcą PIS'u Ale wracając do mojego pytania..... Na co zwrócić uwagę? Update: Temat do zamknięcia. Tu jest wszystko opisane http://www.maxbimmer.pl/f28/wymiana-szcz%EAk-hamulca-r%EAcznego-na-przyk%B3adzie-e39-13327/ Edytowane 3 Marca 2014 przez Lijo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 to jest tak samo jak w hamulcach bebnowych wiec hmmm niema na co zwracac uwagi skoro masz wszystko nowe ewentualnie te linki czy nie byly juz regulowane do oporu to je rozkrecic sprawdzic odrazu czy sie nie przycieraja 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Podstawowa rzecz na którą zwrócić uwagę to te tarcz/osłony do których szczęki hamulcowe(wkłady) są montowane za pomocą tych śrubek na sprężynkach. Jeśli te gniazda są przerdzewiałe to istnieje ryzyko że źle się osadzą i tu już bardzo łatwo o zmielenie całego ręcznego przez tylnie koło :twisted: Oczywiście samego zamontowania tych mocować ze sprężynkami nie musimy tłumaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 (edytowane) Dziękówa Update: Akcja zakończona. Żadnych problemów nie natrafiłem. 2h spokojnej roboty na stronę z wyczyszczeniem wszystkiego. P.S. Znów mogę jeździć na ręcznym lolollolollolol Edytowane 7 Marca 2014 przez Lijo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.