mateo Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 koledzy witam jak wymienic i czy da się bez ich urwania - świece żarowe w e-39 diesel jedna mi nie działa a mówią że lepiej wymienić wszystkie co wy o tym sądzicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hary33 Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 kolego wymiana swiec to zawsze jest ryzyko ze cos sie stanie ale trzeba kolektor odkrecic i do dzieła mozna spryskac jakims penetratorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Najlepsze są beru ale bardzo drogie.Co do zmiany to trzeba ściągać kolektor wiec koniecznie kup uszczelki i może płyn do zmywania uszczelek (znacznie ułatwia). Do wyciągnięcia świec musisz mieć długą nasadkę (chyba rozmiar 12) i przedłużki, mile widziany tez przegub kardana. Z tymi magnesami to bym nie przesadzał, podobnie z dynamometrem. Świeczki faktycznie łatwiej wychodzą na ciepłym silniku ale zanim ściągniesz kolektor to on zdąży wystygnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 jasne ze sie da bez urywania tylko trzeba to umiejetnie zrobic i w wiekszosci wymian to sie udaje, i mozesz tylko jedna wymienic zalezy od twoich funduszow bo wiadomo ze to drogi sport ale dojscie do nich jest takie ze chyba za jednym razem wszystkie zmienic. A skad masz pewnosc ze to akurat swieca??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 poświęć trochę kasy i wymień wszystko, bo roboty jest sporo, a chyba nie chciał byś np. za 2 tygodnie rwać wszystkiego bo jeszcze raz bo kolejna siadła, jak będziesz odkręcał lej jakimś olejem penetrującym , kawałek obrotu i znów pryskaj, przód tył i znów, świeca na pewno będzie zgrzytać, lej nie wstydź się, a na pewno nie pourywasz, przed założeniem nowych przefrezuj sobie gniazda gdzie jest żarnik, na pewno test tam sporo nagaru, jak tego nie zrobisz to świece szybciej siadają, takie zalecenie jest nawet w instrukcjach wymiany świec w BMW, a przy okazji wymiany polecam poczyścić to co będzie rozebrane czyli EGR, kolektor i co tam jeszcze uważasz. Sprawdź sobie także klapki w kolektorze, o ile jeszcze tam siedzą, no i oczywiście jak masz skrzynię automat bo w manualu nie występowały, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 wymieniaj wszystkie i kup BERU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.