Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Szarpanie, nierówna praca silnika


Markus9292

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Od pewnego czasu silnik na małych obrotach (ok. 1000) czasami "kichnął", auto było podłączone pod komputer i pokazał, że przepływomierz jest do wymiany, kupiłem nowy zamiennik niemieckiej firmy autlog i od tego czasu jest gorzej dusi się na benzynie i na gazie też na małych obrotach, jeszcze dodatkowo zapaliła się kontrolka takie coś jak tutaj http://mgcars.pl/img_8686.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie nie potrzebnie wymieniałeś ją. Na początek trzeba pożyczyć od kogoś kto ma sprawną i zobaczyć czy problem zniknie. Idę o zakład że nie. W ogóle to o jakim silniku rozmawiamy? Benzyna, dyszel? Jakim programem sprawdziłeś że to ona jest uszkodzona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety żeby zdiagnozować czy przepływka padła potrzeba minimum INPY i to jeszcze nie zawsze wyjdzie. Najlepiej GT1 lub DIS a i tak jeszcze trzeba mieć sporo wiedzy żeby mieć pewność że konieczna jest wymiana MAF'u. Jak znam życie i te silniki to problemy są z nieszczelnością dolotu, odmy lub podciśnień. Jeszcze jedno pytanie, masz LPG w samochodzie?

EDIT.

Głupie pytanie, w pierwszym poście wszystko jest jasno opisane.

W związku z tym może się okazać że jeszcze nieszczelność w instalacji gazowej będzie powodować problemy...

Edytowane przez 5oul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...